פרק 2

1.8K 97 11
                                    

אוקיי, אז ... אני ממש אשמח אם תגיבו, ותתנו לי עצות לשיפור .. כי אני לא ממש יודעת את דעתכם על הסיפור ..

אני מקווה שיהיו יותר קוראים לסיפור, כי ממש משקיעה כדי לכתוב כל פרק ..

קריאה מהנה ♥

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

דמעות רטובות מלאו את עיניי , והתקדמתי אל היציאה . לוק עמד שם . הוא סובב את ראשו , מביט בי .

"אתה יודע את הדרך לאוקספורד ?" שאלתי אותו , מנגבת בעדינות את הדמעות .

"כן ." הוא השיב , הוא בחן אותי . "ל-למה את בוכה ?"

"אין לי איך לחזור הביתה .. איך מגיעים מפה לאוקספורד ?"

"זה מסוכן ללכת לבד בשעה כזאת , את רוצה שאני אלווה אותך ?"

משכתי באפי , ושלוותי את ידי מעל החזה שלי . "לא אכפת .. אני פשוט רוצה לחזור הביתה ."

"בואי ," הוא לחש , מחייך חיוך עצוב ומצמיד את ידו בידי .

~

"את יודעת , זה די מוזר שאני מלווה אותך ואני לא יודע את השם שלך ." לוק אמר , מביט אל השמיים הכהים .

"לא שאלת את מייקל ? כאילו , אתם החברים הכי טובים ולא שאלת את החבר הכי טוב שלך על אחותו ?" צחקקתי , בוחנת את הגובה שלו .

"אני עדיין לא מאמין שאת אחותו . אתם אפילו לא דומים , למען האמת .."

"בכל אופן , קוראים לי לוסי ."

"שם נחמד ," הוא חייך , מביט בי . "עומד לרדת גשם עוד מעט ."

איך הוא יחזור הבית בגשם ? "הבית שלך רחוק מפה ?"

הוא לקח את העגיל שבשפתיו בין השיניים שלו , "לא כל כך .. עשרים דקות הליכה ."

להכניס איש זר הביתה ? טוב , הוא לא זר .. אנחנו מכירים כנראה מהילדות .. אנחנו פשוט לא זוכרים אחד את השנייה .

"הגענו .." לחשתי , וטיפות גשם כבר התחילו לרדת . "אתה ר-רוצה להישאר ? כאילו , עד שהגשם יפסיק .."

"כן , טוב .." הוא חייך , ואני פתחתי את הדלת .

The Boxer - פאנפיק על לוק המינגסWhere stories live. Discover now