פרק 20

754 50 30
                                    

אל תכעסו עליי שלא עלה מלא זמן X: השקעתי את חיי בפרק הזה ולא עשיתי שיעורים במתמטיקה והבעה בעברית בגלל זה XD קריאה מהנהההההההההההה ♥

- - - - -

(נקודת המבט של לוק)

"את בטוחה?" שאלתי אותה, והיא הנהנה.

"אני על גלולות, לוק. אני לא יכולה להיכנס להריון!" היא עונה במהירות.

נשפתי, "אוקיי, אז מה זה? למה הקאת?"

"לא יודעת.. בטח אכלתי משהו לא טוב. אפשר רגע לעביר את הנושא? מי זאת האמילי הזאת ולמה אתם נפגשים?" היא שואלת, ואני מביט בה. פתחתי את פי בכדי לדבר, אבל שם דבר לא יצא.

"היא הפסיכולוגית שלי.. זה הכול." השבתי, מביט בה והיא סרקה את הבעתי.

"למה אתה צריך את זה?" לוסי הביטה, לוקחת את ידי בידה ואני מחייך חיוך קלוש.

"אני מבטיח לך, שאני יסביר לך הכול מחר. אבל בבקשה, תבטיחי לי שאת תשתמשי בבדיקה הזאת ותבדקי את זה בוודאות." ביקשתי, והיא הנהנה. "יש לי שאלה אלייך,"

"קדימה, תישאל," לוסי חייכה, ולחיי החלו להיצבע באדום-ורוד כזה.

"אני המון זמן, רציתי.. מממ.. את תרצי להתחתן איתי?" זה פשוט נפלט, והיא הביטה בי קצת המומה.

"אתה צוחק?" היא אומרת, מביטה בי.

"לא," אמרתי וחיטטתי בכיס האחורי שלי, מוציא קופסת קטיפה אדומה.פתחתי אותה, ולוסי נראתה המומה הרבה עוד יותר.

"גאד, אני.. כן! אומייגאד לוק!" תפסתי במותנייה, לא מבזבז שנייה לפני שפתינו נפגשות לנשיקה חמה וארוכה.

אולי עכשיו זה לא הרגע המתאים להצעה כזאת, אבל לא יכולתי לחכות לזמן אחר.

כשהתנתקנו, החלקתי את הטבעת על האצבע שלה, והיא חייכה בהתרגשות. "לוק, אני.. אוהבת אותך. אתה כל כך.." היא לא הצליחה לסיים, השפתיים שלי שוב נפגשות אל שלה.

החלקתי את הטבעת על אצבתה כשהתנתקנו, והיא חייכה עוד יותר.

(נקודת המבט של לוסי)

שלושה שעות לפני כן;

כשהקשבתי להקלטות, עיניי התמלאו בדמעות. הוא היה כל כך רגיש שאפילו לא ידעתי. הוא סיפר לי ריבים שלנו עם דמעות, ממש דמעות. אבל כשהוא סיפר על התכנון הקטן שלו, הוא היה נשמע ממש שמח. לוק עמד להציע לי נישואין, וכבר באותו רגע רציתי שכבר יגיע הרגע הזה.

זה יהיה מדהים. באמת.

~

סחבתי את ידי במורד הגב שלו, מחייכת אל תוך הנשיקה והוא מושך אותי קרוב יותר. בזמן שהוא צולל אל צווארי ושורט אותו, אני פולטת אנחה.

"מממ.. מה זה עושה לך לוס?" הוא שאל, מגרה אותי.

"תשתוק כבר," ניסיתי שלא לפלוט אנחה נוספת בין המילים כשהוא המשיך במעשיו.

The Boxer - פאנפיק על לוק המינגסWhere stories live. Discover now