פרק 19

816 47 25
                                    

וואו אוקיי , אני לא יכולה להסביר מה הפרק הזה עשה לי ... בקרוב יש 6,000 קוראות לסיפור, ואנחנו כבר כמעט בחצי הסיפור . תודה רבהררבההה 💖💖

קריאה מהנה 💖💖

- - - - - -

התעוררתי בבוקר לפני שלוק התעורר, התלבשתי במהירות והתאפרתי. כשיצאתי מהבית, הבטתי בצידיי הרחוב, והתקדמתי אל המכונית שסחרתי, מוודא שהמחשב הנייד והבגדים להחלפה שם.

בזמן שנהגתי, ווידאתי שהצעיף מכסה היטב את צווארי; בכדאי שאני לא אקבל צינון או שאני אהיה צרודה.

במהרה הגעתי לשם, מתעדכנת בחדשות בזמן שאני מחכה. ובעשר בדיוק, הפעמון התריאה על לקוח חדש. הבטתי, מוצאת בחורה שחומה סורקת את החנות. קמתי מן הכיסא, מתקדמת אלייה.

"שלום, את בטח אמילי," חייכתי אלייה.

"כן, מה שמך?" היא החזירה חיוך ידידותי.

"שמי אממ.. האנה, לוק שלח אותי, הוא לא יכל להיפגש איתך היום, אז הגעתי." עניתי, והיא הנהנה.

"אוקיי, אני אשמח להכיר אותך," אמילי משכה אותי אחרייה, והתיישבנו בשולחן משלנו.

"אולי תספרי לי קצת עלייך?" היא הציעה, ואני הנהנתי באי נעימות.

"אממ.. אז כמו שאמרתי, שמי האנה, אני בת 21, לוק הוא ידיד ממש טוב שלי. אני אוהבת סטיילינג בעיקר, לחבר שלי קוראים ברנדון ולאחי ג'ייסון." סיפרתי לה, כל מילה שהוצאתי; שקר.

"נשמע מעניין. לי קוראים אמילי יאנג, בת 25. אני פסיכולוגית ויועצת זוגיות. בעוד חודשיים אני מתחתנת," היא עצרה, שמה את ידה מולי ואני מבחינה בטבעת, הנהנתי והיא המשיכה. "לבעלי קוראים מייק, הוא בן 27 וגם הוא פסיכולוג."

"אז.. את הפסיכולוגית של לוק?" שאלתי אותה, והיא הנהנה.

"גם היועצת הזוגית שלו." אמילי השיבה.

"למה הוא צריך פסיכולוג?"

"זה מידע שאני לא יכולה לספר, אני רק כותבת ומקליטה את השיחות, אבל אף אחד לא יודע מה קורה בפגישות שלנו מלבדי ומלבד לוק."

~

הפגישה עברה, אמילי הודיעה לי שהיא נוסעת הביתה, ואני אמרתי לה שאני הולכת הביתה ברגל; שוב, זה היה שקר.

נכנסתי במהירות אל המכונית, מתניעה אותה ומתחילה לנהוג אחריי אמילי. הפעלתי את המחשב שלי כשעצרתי ברמזור, מניחה אותו על ברכיי ומחפשת התקנים.

Emily's Phone.

ברגע שהבחנתי בהתקן הזה, בחרתי בו, כדי שאוכל להאזין לשיחות שלה. ווידאתי שהכול מוקלט, והמשכתי לנסוע אחרייה.

הפלאפון שלי רטט, ואני נאנחתי. "בייב, איפה את?"

"לוק, בוקר טוב.. אני מצטערת, איילין קצת חולה, אז הלכתי לבקר אותה." אמרתי, שוב, שקר.

The Boxer - פאנפיק על לוק המינגסWhere stories live. Discover now