אני מזהירה, בפרק יש חלק קטן שמתאר קטע מיני אבל לא כל כך מיני .-. בכל אופן, אני אזהיר לפני הקטע הזה ותוכלו לדלג עליו ולהמשיך הלאה. כן, זה הפרק האחרון לסיפור ! אני לא מאמינה שזה עבר כלכך מהר .. התמונה שמצורפת לא כלכך קשורה , אבל הייתי חייבת לעשות איזשהו פוטושופ על לוקסי, אז הנה לכן! ככה תוכלו לגלות איך הם נראים כזוג ^^
בכל אופן , אני מקווה שתהנו מהפרק !
קריאה מהנה ♥
- - - - -
מרגישה דגדוגים ונשיקות בצידי גופי, ואז מתעוררת.
"פאק, לוק תפסיק."
"אבל יש לנו מסאז׳ היום, איך תגיעי לחתונה? עם גב תפוס? לא נוכל לרקוד בחתונה, וגם לא לבלות בלילה של הירח דבש." הוא שותל נשיקות בין מילותיו על גבי ועל כתפיי, ידו חופנת את זרועותי ומחליקה עלייה הלוך ושוב.
״מממ... קדימה לוס, קומי, אני רוצה להרגיש אותך,״ נאנחתי למשמע דבריו.
"טוב! הנה, הנה אני קמה." נזפתי, מחליקה אל ישיבה ולוק צוחק.
"בוקר טוב לאב," הוא אומר, מצמיד נשיקה ומבריש את שיערי.
"צריך לצחצח שיניים.." אנחה כבדה יוצאת מפי בזמן שאני קמה מן המיטה ומחליקה אל תוך הכפכפים שלי, לוק אחריי.
שטפתי את פניי, לוק מניח את ראשו על כתפי בזמן שהוא מחכה שאני אסיים.
"לגלח אותך?" שאלתי, והוא הנהן. ניערתי את קרם הגילוח שלו על הזיפים שלו, ולקחתי את הסכין שלו, מעבירה על עורו באיטיות ומגחכת.
"אני מתרגש," הוא אומר, מנסה לא לפתוח את פיו כמה שיותר.
"גם אני בייב.״ אמרתי, והוא הנהן, עיניו מחפשות את עיניי בזמן שאני משתדלת שלא לשרוט או לחתוך אותו.
"לוס?" הוא אומר בשקט, ואני מביטה אל הכיור, שוטפת את הסכין.ל
"כן, לוקי?" שאלתי, עדיין מביטה אל הכיור מזווית העין שלי ואז מסתובבת אליו. ״קרה משהו?"
הוא הניד את ראשו, עיניו מביטות אל תוך עיניי ומחפשות שאני אסתכל אליו גם. כשהבטתי חזרה אל עיניו, עיניו נחתו על שפתיי, והוא בלע גוש רוק גדול. הנחתי את הסכין על השיש, והוא עטף את ידו מסביב למותניי. רוכן אליי באיטיות בזמן שאני מניחה את ידי על חזו. הנשיקה הייתה רכה ואיטית, מלווה בלשון החמה של לוק, לא מוכנים להתנתק לרגע. הוא אוחז במותניי, מנסה שלא לשבור את הנשיקה בזמן שהוא מניח אותי על השיש ויוצר בנינו קרבה שונה.
~
אני צועדת על עקביי הגבוהים, אבא שלי עומד לצידי ומשלב בין זרועותינו, מוביל אותי אל לוק שמחכה מתחת לחופה וחיוך עצום נמרח על פניי. הוא חייך אליי, קורץ לי בלי שאף אחד ישים לב.
YOU ARE READING
The Boxer - פאנפיק על לוק המינגס
Fiksi Penggemarאני הבטתי בקרב שהתרחש . כולם סביבי צועקים ומריעים . ואז , הוא הביט בי . מיד אחרי זה , הוא חטף בבטן , והוא התכווץ בכאבים . הרעתי גם כן , מעודדת את השני . כשהקרב הסתיים , הבחנתי בו מביט בי שוב . התקדמתי אליו , מחייכת . חייכתי אליו , "היי ." בחנתי את...