פרק 16

954 51 22
                                    

יום אהבההה שמחחח !!! 😍😍

אם אין לכן אף אחד ליום האהבה אתן מוזמנות לטחון איתי גלידה ולצפות איתי בסרטים עצובים ((:

אני מצטערת אם יש טעויות כתיב או כל מיני , הרגע סיימתי לכתוב וישר העלתי !!

קריאה מהנה ♥

- - - - - -

(נקודת המבט של לוסי)

החלקתי אל תוך טייץ שחור, וטופ קרופ צמוד ואפור. אספתי את השיער שלי בגומיה ונעלתי את נעליי הספורט הורודות של נייק.

נעלתי את הבית והתקדמתי אל המכונית שלי.

~

נכנסתי אל המכון, מתקדמת אל המלתחות ומניחה את הדברים שלי בתא שלי, ואז מתקדמת החוצה, מתיישבת על מתקן ומתחילה לעבוד. פתחתי וסגרתי את רגליי, זה עוזר לשרירי הרגליים.

״היי, לוסי!״ מישהו קרא.

הסתובבתי, מוצאת את פול מנופף בידיו.

״כן?" השבתי לו, מפסיקה עם התירגול.

"את יודעת למה לוק לא הגיע היום?"

"ל-למה שאני אדע?"

"את בת הזוג שלו, לא?" הוא מכווץ את גבותיו.

בלעתי גוש רוק שהיה תקוע לי באמצע הגרון, ריסיי מפרפרות ואני משפילה את מבטי. "כבר לא.."

"אני מצטער בשבילכם.. אני ממש מצטער," הוא אומר, מתקדם אליי בכדי לנחם אותי.

"לא.. זה בסדר. באמת." חייכתי חיוך עצוב, והוא משך אותי לחיבוק רך.

דלת המתחכת נפתחת, ואני מביטה אלייה.

התנתקתי מהחיבוק, ופול הסתובב והביט בלוק שבהה.

נגבתי במהירות את הדמעות האחדות שזלגו במורד לחיי, ולוק התקדם במהירות אל המלתחות.

(נקודת המבט של פול)

הלכתי במהירות אחריי לוק, וכשהגעתי אל המלתחות הוא דפק את אגרופו על התא שלו, מצחו כמעט נוגע בתא.

"היא בוכה. פאקינג בגללי." הוא אומר דרך שיניים חורקות.

"לוק..." נשפתי, מניח את ידי על כתפו.

"אני לא שווה את הדמעות שלה.. אני לא! זה לא מגיע לה! היא יותר מידי טובה בשביל זה.."

"אתה נראה גרוע.. כמה שתית?" שאלתי אותו, והוא צחקק ביובש.

The Boxer - פאנפיק על לוק המינגסWhere stories live. Discover now