סליחה על האיחור !!!♥
אני יודעת שלא עלה פרק כבר כמה ימים ואני ממש מצטערת על זה!!
ביום חמישי היה לי סטודיו, אתמול שמרתי על שכנה שלי , היום הייתי אצל אופל והיא כתבה לי משפט [כןכן משפט! כבוד ענק בשבילה] וכשחזרתי עשיתי שיעור פרטי באנגלית לשכנה אחרת שקצת מתקשה באנגלית .. אז משעה שמונה עד עכשיו ישבתי וכתבתי!!!
אני מבטיחה שאני אנסה לפצות אתכן ♥♥♥♥
קריאה מהנה ולילה טוב ♥
- - - - - - - - - - - - - - - - - -
התעוררתי, מביטה לצד ורואה את לוק, עדיין ישן.
הוא כל כך אלוהי.
הבטתי סביבי, החדש מבולגן ובגדים זרוקים בכל פינה. זה העלה את החיוך שלי.
קמתי מן המיטה, והוצאתי בגדים נקיים מהארונות.
לאחר מכן, נכנסתי אל המקלחת.
~
יצאתי מהקלחת, לבושה בבגדים נקיים ומוצאת את המיטה נקייה ואת החדר מסודר.
התקדמתי אליו בשקט, קופצת על גבו ומבהילה אותו.
"בוקר טוב," הוא אמר, מחייך ומושך אותי אליו.
"מממ.. איך אתה מרגיש?" שאלתי אותו, מחליקה את ידיי אל החזה שלו.
"מעולה, למען האמת." לוק אמר , מצמיד אותי אליו עוד יותר ומצמיד נשיקה רכה על שפתיי.
"יש לך היום אימון?"
הוא נאנח בעייפות. "כן,"
"אני ארשם גם.. להתחזק קצת, להרזות." חייכתי, מושכת את קצוות השיער שלי אל מאחורי אוזניי.
חיוך נמרח על פניו, ואני הבטתי בו במבט מוטרד. "אני אהיה המאמן שלך." הוא קרץ, ואני צחקקתי.
כרכתי את ידיי סביב עורפו,"זה כולל נשיקות?" הוא זרק את ראשו אחורה בשעשוע, ואז נישק אותי.
"כמובן שכן." הוא השיב, מצמיד נשיקה קטנה נוספת.
"אני ארשם כבר היום. מתי אתה אמור להיות שם?" שאלתי.
לוק לקח את הפלאפון שלו, בודק מה השעה ומשיב. "עוד חצי שעה בערך,"
"אני אתחיל להתארגן.." עם רגל אחת, כבר נגעתי ברצפת הפרקט, אבל לוק משך אותי אליו והצמיד עוד נשיקה אל השפתיים שלי.
"חתיכת אידיוט." צחקקתי כשהוא שחרר אותי, והתקדמתי אל חדר הארונות.
"איפה הבגדים שלי?" הוא שאל, נכנס מייד אחריי.
"סידרתי אותם איפשהו פה, ושמתי את התיק בארון בחדר השני.." עניתי, והתחלתי לחפש אחריי הבגדים שלו.
שורט אדידס שחור, וטי-שרט שחורה. לבגדי ההחלפה הוא לקח סקיני שחור כמו תמיד, וטי-שרט לבנה.
YOU ARE READING
The Boxer - פאנפיק על לוק המינגס
Fanfictionאני הבטתי בקרב שהתרחש . כולם סביבי צועקים ומריעים . ואז , הוא הביט בי . מיד אחרי זה , הוא חטף בבטן , והוא התכווץ בכאבים . הרעתי גם כן , מעודדת את השני . כשהקרב הסתיים , הבחנתי בו מביט בי שוב . התקדמתי אליו , מחייכת . חייכתי אליו , "היי ." בחנתי את...