פרק 17

922 50 22
                                    

אתן יודעות , אני ממש מצטערת על זה שהוספתי כל כך הרבה דמויות ישראליות לפאנפיק .. כמו אופל , ליז ואופיר . וזה לא משהו אישי נגדן , כי עכשיו זה משעמם שיש דמויות מסוימות אבל לא יודעים עליהן כלום , וזה סתם מסובך להראות דברים מנקודת המבט שלהן . ובכלל , המון בנות פנו אליי בפרטי וכתבו שזה ממש מפריע להן שבפאנפיק כזה יש דמויות ישראליות כשהכול פה בריטי ואנגלי כזה , ושהבנות האלה נמצאות בהמון פאנפיקים . אז לטובת הקוראים , אז פשוט הוריד איכשהו את הדמויות האלה מהפאנפיק .

תודה שהערתן לי על זה , לדעתי זה יישפר את הפאנפיק .

קריאה מהנה ♥

- - - - - -

התעוררתי בבוקר, לוק לצידי, ידיו קולעות אותי בתוכו. נאנחתי, מסובבת את ראשי ומוצאת אותו ער.

"בוקר טוב," הוא אומר, רוכן אליי.

הוא התחיל לנשק את צווארי, מנסה להוציא ממני קללה או נשימה קטועה.

"לוק, זה לא היה אמור לקרות."

"מה לא היה אמןר לקרות?" לוק שאל, ריסיו מדגדגות את עורי ונשימותיו החמות מורגשות על צווארי.

עצמתי את עיניי, מנסה להתאפס. במילא היינו משלימים מתישהו, עדיף עכשיו מאשר מאוחר יותר.

תפסתי בראשו כשהוא צלל אל חלק המחשוף שלי,

מצמידה את שפתיי לשפתיו.

~

"המכונית שלי נגנבה ליד המכון, אז.. אתה יכול להסיע את חברות שלי לכן? אני אסע איתך," שאלתי אותו, והוא הרים את מבטו אליי בזמן שלעס את האוכל שלו.

"כן, ברור." הוא חייך, קורץ אליי.

חייכתי אליו בחזרה, מתקדמת אליו ומתיישבת על רגליו, עם הפנים אליו.

"לוקיייייי, אני אוהבת אותך." אמרתי, והוא הצמיד את שפתיו אל שפתיי.

"גם אני אותך לוס,"

שתקנו לכמה שניות, והוא הביט אל תוך עיניי.

"את מחוקה," הוא אומר, משפיל את מבטו ונושף.

"מה? לא אני לא." אמרתי, מכווצת את גבותיי.

הוא תפס במותניי עם יד אחת, ונשען קדימה כדי לתפוס את הספל שלי. הוא הריח את התכולה. "טוב, את לא." לוק צחקק, ואני הצמדתי נשיקה אל הלחי שלו.

"לוקי, בוא נשחק משחק,"

הוא הביט בי, מחייך. "איזה משחק את רוצה לשחק, לוס?"

"יש משחק כזה, ששואלים אחד את השני שאלות. מי שטועה מוריד פריט לבוש אחד, ואם עונים נכון, אז השואל מוריד פריט לבוש אחד. משחקים עד שמישהו ערום לגמרי." עניתי לו, והוא הנהן.

"נשחק בזה," לוק הסכים, ואני חייכתי.

קמתי ממנו, והתקדמנו אל הסלון, מתיישבים על השטיח. "תתחיל אתה,"

The Boxer - פאנפיק על לוק המינגסWhere stories live. Discover now