Sabağın ilk ışıklarında gözünü açmış şirkete geçmişti. genç adam tüm kızlar ona hayranken onun ilgisini çekmiyordu. sert mizaçlı agrasif bir adam olmuştu. Telefonunun sesiyle dosyalardan ayrılıp cevaplamıştı.
"Efendim erhan" iyi bir haber almayı bekliyordu. En azından.
"Abi benden araştırmamı istediğin kişiyi buldum."
"Erhan bana iyi haber ver "
"Abi adamın geçmişi pislik hep üstü kapatılmış evli ve 1 kızı var. Kızının ismi Göksu eşinin ismi Canan kızına düşkün olduğu aşikar."
"Tuaf bu adam kızı olduğu halde nasıl çocuklara kıyabiliyordu. anlamıyorum erhan hiç birşeyi çözemiyorum "
"Abi valla bende anlamış değilim."
" O kızı istiyorum kılına zarar gelmesin. "
"Abi adamın borcu varmış tefecilere ödememiş bir yerde tutulduklarını ögrendim."
"Nerde olduklarını hemen bul bana haber ver Erhan acele et."
" Halledicem abi sen merak etme."
"Güzel bul ozaman ben hemen yola çıkıyorum. tanışalım bakalım Göksu hanımla."
"Tamam abi nasıl istersen."
Telefonu kapattıktan sonra şirketten çıkıp aracına binip evinin yolunu tutmuştu genç adam."
Erhan ise bütün bağlantılarını kullanıp Ahmet ve Göksu'yu bulmaya çalışıyordu. Elinde ki kağıtlara bakıp yanındaki genç adama bakarak "
"Bulduğun bütün adresler bunlar mı?"
"Evet efendim burda Göksu hanımın izine ulaşabileceğimiz yakınlarının adresleri var mesela Ecem diye bir kız var çok yakınlarmış bu kızdan öğrene biliriz diye düşündüm."
"Çok mantıklı Gerizekalı mısın? Oğlum sen kız kaçırılmış arkadaşının nerden haberi olacak sende haklısın aslında sizden medet umanda suç bana hemen Ahmet'in borcu olan kişileri bul özellikle tehlikeli olanları he bir boka yaramıyacaksan söyle kendim halledeyim."
" Peki efendim." Erhan elindeki kagıtları masaya fırlatıp,
"Bir tane akıllısı beni bulmaz ki." O anda masadaki telefonun çalmasıyla söylenerek cevaplamıştı.
"Sende bir iz bulamayıp saçamalayacaksan hiç uğraşma umut kapat teli."
"Yok abi bulduk yerlerini sana haber edeyim dedim."
"Adamın dibisin lan sen konum at bana adamları topla adrese gidin bizim gelmemizi bekleyin sakın ters birşey yapmayın kızı ve adamı sapa sağlam çıkartacağız ordan onlar poyraz abime lazım aksilik olsun istemiyorum."
"Sen nasıl istersen abi merak etme." Telefonu kapatan Erhan hemen Poyraz'ı aramıştı ama cevap alamamıştı bir yandan atılan adrese doğru yola çıkıp bir yandan da Poyraz'a ulaşmaya çalışıyordu. Şirketi arayıp poyrazı sorup şirketten bir saat önce çıktığını öğrenmişti. "Ah be abi nerdesin tam istediğin oluyor ortada yoksun."
Pislik içinde bir yerdi tam karşısındaki depoya yönelmişti ki erhanın sesiyle duraksadı.
"Abi önde biz ilerlesek ne olur ne olmaz. "
"Sence korkak birimiyim erhan ben "tek. kaşını kaldırmıştı.
"Estafurullahta abi görevim seni korumak o yüzden söyledim.
" Adamlara söyle takipte kalsın sende benimle geliyorsun. madem görevin korumak. " Erhan yanına gelmiş silahını eline almıştı. bile poyraz belindeki silahı alıp etrafı kolaçan etmişti. erhan bakıp 3 diyince içeri giriyoruz erhandan onayı alıp saymaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN ADAMI
FanfictionKARANLIĞIN ADAMI Herşey intikamla başlamıştı masum bir çocuğun hayatı çalınmış tüm yükler omuzuna bırakılmıştı. Ailesi tarafından terk edilmişti poyraz taki haydun onu evlatlık alana kadar ne kadar kendisini geliştirsede şiddetle büyümüştü poyraz h...