İki genç oldukları yerde kalmışlardı. gözlerini bir dakika bile ayırmadan bakışıyorlardı.
Bir anda kendine gelen genç kız poyrazın güçlü kollarından ayrılıp,"Ben şey ben özür dilerim. Diyerek konuşmakta zorluk çekmişti poyraz sadece,
"Kusura bakma dalgınlığıma geldi. Ben çıkıyım diyip giyinme odasına girmişti."
Göksu ise giyeceği kıyafetleri alıp banyoya girmiş aynada kızaran yanaklarına bakmıştı. Utancından yerin dibine girmişti.
Resmen o an sanki kalp atışı daha da artmış ve hala devam etmekteydi.
Düşüncelerinden sıyrılıp üzerini giymeye başlamıştı.###
Poyraz o anın etkisini üzerinden bir türlü atamamıştı. Göksunun o muhteşem kokusunu hala alıyor gibiydi. Kızaran yanakları hele o dolgun dudakları neler hissettirdi. genç adama göksu gerçekten poyrazı etkisi altına alıyordu.
Kendine gelen poyraz,"Ne saçmalıyorsun poyraz sen kendine gel yok öyle bişey saçmalık." Diyip hazırlanmış. Odaya geçip komidinin üzerinde duran saatini takmış telefonunu cebine koymuştu gözleri bi anda banyodan çıkan göksuya takılmıştı.
Saçlarını doğal bırakmış beyaz tişört lacivert bilekte biten kot beyaz sporları giymişti.
Spor giyinmesine rağmen vücudu dikkatini çekmişti poyrazın."Şey hazırsan inelim." Diyen göksuya odaklanıp ıslanan sargılar dikkatini çekmişti kaşlarını çatan poyraza bakıp"
"Bi sorun mu var."
"Ben şimdi geliyorum sen beni burda bekle"diyip giden poyrazın arkasından öylece baka kalmıştı.
Yatağa oturup endişeyle beklemeye başladı göksuOdaya ilk yardım çantasıyla giren poyraz
"Sargıların ıslanmış dikkat etmen gerekiyor kremlerini sürdüğünden bile emin değilim kendine bakmadığın zayıflığından belli oluyor" bir yandan da yatağa oturup gerekli malzemeleri çıkarıp
"Canını yakmamaya özen göstericem." Diyip kavramıştı bileğini yavaşça çözmeye başlamış dikişlerin yapışmış olması işini zorlamıştı.
Göksu ise pür dikkat poyrazı izliyordu.
Nerden anlamıştı kremlerini sürmediğini bi anda bileğindeki acıyı hissetmesiyle hafif bir inilti çıkı vermişti. Poyraz hemen duraksamış,"Çok acıdı değil mi? Ama bu senin hatan dikkat etmen gerekiyordu.
Gerçi etsende ıslanacaktı.""Biraz acıdı çok değil bu işten anlıyorsun sanırım."
"Öyle diyelim bir çok olayla karşılaştım habire hastane yolunu tutsaydım. Heralde burda olmazdım." Diyen poyraza bakıp gülümsemişti. Genç kız poyraz karşılık verip oda gülümsemişti.
"Iki bileğinin sargı işini halledip ,
"Sakıncası yoksa karnını acman lazım." Göksu şaşkınca
"Neden ki?
"Göksu ordada bir sargı bezi var onuda temizleyip değişmemiz gerekiyor,
"Şey yanlış anlamazsan bişey söylemek istiyorum ."
"Tabi seni dinliyorum." Bi anda hızlıca konuşmuştu. Göksu
"Ben karnımı açamam çünkü ya işte şey offf ben utanıyorum ohhh söyledim" diyip nefesini dışarı veren göksuya tek kaşını kaldırıp gülümsemişti.
"Tamam ozaman kendin halledemezsin aile doktorumuzu çağırırız olurmu?
"Tamam o olur" odada işlerini bitiren iki çift aşağı inmiş haydunun yanına gitmislerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN ADAMI
FanfictionKARANLIĞIN ADAMI Herşey intikamla başlamıştı masum bir çocuğun hayatı çalınmış tüm yükler omuzuna bırakılmıştı. Ailesi tarafından terk edilmişti poyraz taki haydun onu evlatlık alana kadar ne kadar kendisini geliştirsede şiddetle büyümüştü poyraz h...