MEDYA: GÖKSU&POYRAZ
azalea42
354elida
birasktirkitap
KaylaKamer
Destekleriniz için sizlere sonsuz teşekkürler ❤Genç adam belkide kendini ilkez bu kadar huzurlu hissediyordu sevdiği kadından zorda olsa kendini ayırıp,
Göksuya dolu dolu olan gözlerine bakarak konuşmuştu."Senden ayrı olduğum dönemde nerede kaldığımı merak ediyormusun?"
"Aslında dönsek mi? "
"Neden kaçıyorsun göksu sana herşeyimle geliyorum artık birbirimizi tamamen tanımanın zamanı gelmedi mi?"
"Kaçmıyorum poyraz sadece o günler çok zordu hatırlamak istemiyorum."
"Biliyorum inan benim içinde çok zordu ama her şeye sil baştan başlasak olmaz mı? Yani beni tekrar tanısan olmaz mı?
"O sorun değil ki poyraz ben korkuyorum senin yaşantına ayak uyduramamaktan korkuyorum. Senin hayatın hep bir karmaşa içinde devamlı silahlar konuşuyor. Benim hayatımda ise ev iş okadar."
"Ben sana bunu anlatmıştım ben bu işten vazgeçemem geçsem bile onlar bırakmaz benim yaşantım belli inan seni korumak için vazgeçmeyi denerim bile ama şimdi bunları bir kenara bırak bir kaç gün buralardan seninle uzaklaşmak istiyorum."
"Nereye gitmeyi düşünüyorsun dün akşam peşinde adamlar var diyordun onlar kim? Poyraz ne istiyorlar benden."
"Ahmetin yani babanın peşindeler baban ortada olmadığı için senin peşindeler ama onu dert etme sen korumalar tetikte herşey yolunda merak etme sadece bir kaç gün ne dersin?"
"Olmaz gidemeyiz yarın işe başlıyorum ben."
" Aynı konu mu göksu sana söyledim orada garsonluk yapamazsın."
"Neden ya neden yapamıyormuşum?"
"Bak ben garsonluğu küçümsemiyorum sadece bu iş sana göre değil bu şekilde seni koruyamam madem çalışmak istiyorsun benim yanımda çalışır gözümün önünde olursun."
"Bak tamam o işi düşünücem senin yanında çalışamaya bilirim bilmiyorum daha hiç birşeye karar vermedim. Bir kaç günlük buralardan uzaklaşmak sanırım ikimize iyi gelecek çünkü henüz annemle karşı karşıya gelemeye gücüm yok."
"Bunların hepsi düzelecek göksu hepsinin üstesinden geleceğiz hadi gidelim hazırlanır yola çıkarız."
Genç kız poyrazı onaylayıp araca binmişti. Yol boyu göksu çocukken yaptığı yaramazlıkları anlatmış iki gencin yüzünü güldürmüştü. Genç adam en son ne zaman bu şekilde gülmüştü yada tebessüm etmişti hatırlamıyordu bile bu kız poyraza gerçekten huzur veriyordu. Evin önüne geldiklerinde ilk göksu ardından poyraz inmiş kapıda bekleyen erhana doğru ilerlemiştiler. Poyraz erhanda bir haller olduğunu anlamış olacakki şüpheli tavrını sergileyerek,
"Hayırdır erhan bir sorun mu var?"
"Abi aslında ecem dışında bir sorun yok kız biraz manyak onun dışında canan hanım 1 saat önce gitti tekrar geleceğini söyledi."
"Ee ozaman bu suratının hali ne birimi öldü."
"Yok abi bir misafirimiz var evde bekliyor."
"Göksunun misafiri sanırım."Genç adam göksuya bakıp," hadi içeri girelim misafirimiz kimmiş bakalım demiş genç kız çantasından çıkardığı anahtarla evinin kapısını açmış içeri girmişti. Göksu salonda oturan haydunu görünce bir an şok geçirsede hemen yanına gidip,
"Hoş geldiniz haydun bey siz evimi nerden buldunuz?"
"Hiç hoş gelmedim kızım nerde benim o hayırsız oğlum." Demesiyle poyraz salona girip,
"Burdayım baba burdayım da sen burayı nasıl buldum?" Haydun sinirli tavrıyla,
"Ulan eşşek sıpası ne demek nerden buldun senin elin kolun uzunda bizim değil mi? Hem sen nerelerdesin lan ben bu yaşta senin peşinde mi gezicem insan babasını merak eder gelir arar sorar nasıl bir evlatsın sen?" Poyraz yaptığı hatayı anlayıp babasına yaklaşarak,
"Haklısın baba sana haber vermem gerekirdi hem niye merak ediyorsun ki madem elin kolun bizimki kadar bulsaydın ya beni." Poyraz babasına takılarak söylemişti sözlerini biliyordu ki istese eliyle koymuş gibi bulurdu.
"Her neyse ben senin için gelmedim zaten istesem bulurdum ben göksu kızım için geldim. Senin gibi hayırsız oğlanı ne yapıyım ben."
"Ooo haydun bey bakıyorum da hemen pabucum dama atıldı tamam ya ben anladım en ufak bir şeyde beni unut haklısın sende ben seni göksu kızınla yanlız bırakayım." Demesiyle haydun dolan gözlerini gizlemeye çalışarak,
"Gel buraya eşşek herif ben seni unuturmuyum sen benim nefesimsin sen olmazsan ben yaşayamam." Demiş oğluna sıkıca sarılmıştı. göksu iki adamı seyrederken haydun genç kıza dönüp,
"Gel güzel kızım benim sizi öyle çok özledim ki her günüm zehir oldu bana." Poyraz babasına bakıp,
"Aslında baba bizde yola çıkacaktık madem geldin iptal edelim seninle geçirelim bu geceyi özlem gideririz biraz." Genç adam haydun ve göksuya baktıkça gerçekler aklına geliyordu. Nasıl bu yükün altından kalkacaktı. Kendi bile inanamıyorken babası ve göksuya nasıl inandıracaktı. Tüm düşüncelerini kenara bırakıp, babasının konuşmasına odaklandı.
"Siz gençler olarak planınızı iptal etmeyin benim yüzümden gidin gezin eğlenin ama dönüşte benim evime gelecek ve kalacaksınız yoksa bu sefer sizi affetmem." Demesiyle göksu,
"Olmaz haydun bey buraya kadar geldiniz lütfen burda kalın."
"Güzel kızım benim siz dönünce gelir kalırım tamam mı hadi bakalım benim yaşlı halime bakmayın siz gidin dedim erhanda beni eve bıraksın."
"Baba sen neden korumalarınla gelmedin neden tek geldin."
"Yok oğlum korumalara gerek duymadım şöförle geldim biraz önce evden haber aldı kızı hastalanmış bende araçla gitmesini söyledim."
"Ahh baba ahh hep başına buyruk işler yapıyorsun bir daha korumasız çıkma olurmu bide seni merak etmeyim." Poyraz söylene söylene kapıda bekleyen erhana babasını eve bırakmasını bırakınca haber vermesini söylemiş babasının bekleyen araca binmesine yardım etmişti. Göksu ise haydunla vedalaşıp odasına çıkmış dolabından bir kaç eşya alıp küçük çantasına yerleştirmişti. Genç kız mutluydu asıl şimdi herşey göksu ve poyraz için şimdi başlıyordu....
Bölüm sonu...
Bu bölümü nasıl buldunuz fikirleriniz önemli umarım begenirsiniz sevgiyle kalın ❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN ADAMI
FanfictionKARANLIĞIN ADAMI Herşey intikamla başlamıştı masum bir çocuğun hayatı çalınmış tüm yükler omuzuna bırakılmıştı. Ailesi tarafından terk edilmişti poyraz taki haydun onu evlatlık alana kadar ne kadar kendisini geliştirsede şiddetle büyümüştü poyraz h...