AŞKA YENİK KALMAK

317 13 7
                                    

Göksu poyraz aşağı indiğinden beri olduğu yerde kalmıştı. Ne demişti.

"Sabah git olmayacak."

"Sabah git olmayacak."

Bu kadar basitti işte göksu sadece üzerine giderse içindeki kini öfkeyi kusarsa rahatlar diye düşünmüştü. O ise hemen vazgeçmişti. Bu kadar kolay değildi. Üzülüyordu poyraz için bir anda hayatına giren bu adamı düşünmeden edemiyordu. Olduğu yerde kendine gelen genç kız yerde yırtılmış duran poyrazın tişörtünü alıp, sinirle aşağı inmişti. Poyraz koltuğa oturmuş elinde ise içki şişesi bulunuyordu. Daha fazla dayanamadı genç kız. Elindeki tişörtü poyrazın önünde duran sehpaya fırlatıp.

"Kaçmak senin için çözüm değilmi?"

"Yukarı çık göksu."

"Hayır çıkmıyorum neden her seferinde çözümü kaçmakta buluyorsun?"

"Göksu yukarı çık dedim."

"Bende hayır dedim."

Poyraz sinirle elindeki şişeyi yere fırlatıp ayağı kalkmıştı.  Yavaş adımlarla göksuya doğru yürüyor o yürüdükçe göksu geri adım atıyordu poyrazın gözleri çok farklı bakıyordu.

"Sana yukarı çık dedim."

Göksu korksada pes etmeyecekti.

"Çıkmak istemiyorum."

Poyraz sinirli tavrını bırakmadan bağırarak konuşmaya başlamıştı.

"Neden lan neden ben her seferinde sana adım atıyorum ki sen benim düşmanımın kızısın sana zarar vermek istemiyorum dedikçe neden üzerime geliyorsun."

"Çünki kendinde değilsin ne yaptığını bilmiyorsun."

"Değişmeye çalıştım ben kendimi değiştirmeye çalıştım ama sen ne yaptın başa sardın beni seni görmek istemiyorum göksu yoksa çok kötü şeyler olur."

"Zarar vermekten başka birşey yapmıyorsun poyraz seni tanımak istedim yaşantını merak ettim biz burda sadece senin çocukluğunu konuşuyoruz normal insanlar gibi birbirimizi tanıyamıyoruz."

"Git göksu."

"Gitmek istemiyorum seninle konuşup sorunlarını halletmek istiyorum."

Poyraz genç kıza yaklaşmış duvarla kendi arasında bırakmıştı poyraz göksu'nun yüzüne bakıp,

"Sorunumu  halledeceksin öylemi sen manyakmısın kızım delirdin mi?"

"Ne yapsaydım seni düşünüyorum ne yapsam olmazdı. Bak poyraz biliyorum ki senin gibi insanlar kadınları yatağa atar sonrada çeker gider umrunuzda bile olmaz çünkü sen kendi hayatında boğulurken bir kadını sevemezsin sadece ihtiyacını giderir sonrada bi kenara atar gidersin."

Poyraz duyduklarının şokunu atamamıştı.

"Ne saçmalıyorsun sen?"

"Yalan mı böyle insanlar çok var."

"Sus göksu."

"Neden ağır geliyor değilmi? Doğruyu söylemem hoşuna gitmiyor."

"Göksu sussss dedim."

"Bende sana konuşacağım dedim."

"Yeter lan senin derdin ne Kızım."

"Pisikopatsın senn gerçekten manyağın tekisin." Demesiyle poyraz genç kızın boğazını sıkıp."

"Seni öldürürüm hiç düşünmeden önce altıma alır sonra seni gebertirim." Genç kız nefesini kontrol edemez durumdaydı. Gözü dönmüştü poyrazın, genç adam bir anda kızı bırakıp etrafta ne varsa kırıp dökmeye başlamıştı göksu ise hıçkırarak ağlayıp bir yandan öksürüyor bir yandan da gitmesi gerektiğini düşünüyordu. Gözleri kapıyı bulunca koşar adımlarla kapıyı açtı. Ama onu engelleyen kapıyı iten poyraz olmuştu.

KARANLIĞIN ADAMI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin