😒ဟိုလူႀကီး😒
🍄HunHan🍄လူႀကီး.. အ့ဲလူႀကီးကဘယ္သူလဲ?
ဆိုင္ကယ္တစ္စီးန႔ဲ ကေလးတို႔ကားေနာက္ကိုသြားေလရာတေကာက္ေကာက္လိုက္ေနတ့ဲလူႀကီး..
ကေလးတို႔အိမ္ေ႐ွ႕မီးတိုင္ေအာက္မွာ ဆိုင္ကယ္ႀကီးေပၚထိုင္ပီးကေလးတို႔အိမ္ကိုလွမ္းၾကည့္ေနတက္တ့ဲလူႀကီး..
ျဖဴလြန္းတ့ဲအသားအေရ..
႐ွည္လြန္းတ့ဲအရပ္..
အျမဲ ဂ်ာကင္ေတြ ဂ်င္းကုတ္ေတြ၀တ္တက္တယ္.. လက္အိတ္ကိုတဖက္ထဲစြပ္ ဆိုင္ကယ္ႀကီးကိုစီးပီးေရာက္ေရာက္လာပံုက Indiaရဲ႕ ဘိုင္ရာဘာမင္းသားလိုလို.. ဆိုင္ကယ္စီးတာအရမ္းစမတ္က်လြန္းသူ..အ့ဲလူႀကီးက ဘာလို႔အ့ဲလိုလိုက္ၾကည့္ေနရတာလဲ?ဘာသေဘာလဲ?ကေလးမသိေပမ့ဲ အ့ဲလူႀကီးကို ျမင္ျမင္ခ်င္းဘဲ ကေလးခ်စ္မိသြားတယ္..
ဒါေၾကာင့္လဲ သတိထားမိေနတာေပါ့..
အ့ဲလူႀကီး ကေလးတို႔အိမ္ေ႐ွ႕အျမဲလာေနတာ ကေလးရဲ႕မမေတြေၾကာင့္ေနမွာပါ.. အ့ဲလူႀကီးပံုအရ ကေလးရဲ႕မမငယ္ Baekန႔ဲအသက္တူေလာက္ပင္. အ့ဲလူႀကီးလို ေယာက်ာ္းပီသပီး မိန္းကေလးတိုင္းရဲ႕ideal typeမ်ဳိးက ကေလးလိုလူကိုခ်စ္ပါ့မလား?
ကေလးမေမ်ွာ္လင့္ရဲပါဘူး..
perfectျဖစ္လြန္းတ့ဲ အ့ဲလူႀကီးက company CEOျဖစ္တ့ဲကေလးရဲ႕မမႀကီးWu Xiumin..
ႏွလံုးအထူးကုျဖစ္တ့ဲမမလတ္Wu Suho..
ေတာင္ကိုရီးယားရဲ႕အငယ္ဆံုးန႔ဲအထူးခြၽန္ဆံုး အမ်ဳိးသမီးရဲအရာ႐ွိ မမငယ္Wu Baekhyun..
Wu familyမွာ.Wuညီမသံုးေယာက္..Wuနတ္သမီးေတြလို႔နာမည္ႀကီးတ့ဲမမတို႔သံုးေယာက္ကိုေက်ာ္ပီး ကေလးလို ေက်ာင္းသားေလးကိုခ်စ္ပါ့မလားေနာ္.. ပီးေတာ့ ကေလးကေယာက်ာ္းေလးေလ..
Wu familyရဲ႕အငယ္ဆံုးသား Wu Han.
အမေတြၾကားမွာႀကီးပ်င္းခ့ဲရလို႔ ေယာက်ာ္းေလးဆိုေပမ့ဲ ႏူးညံ့သည္။ယဥ္ေက်းသည္။အၾကမ္းပတမ္းမေနရ.. လိမၼာတာေၾကာင့္ေကာ ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတာလဲပါေတာ့ လူတိုင္းကခ်စ္သည္။အလုပ္သမားေတြအေပၚလဲ မိသားစုလိုဆက္ဆံတ့ဲအတြက္ အလုပ္သမားေတြကလဲ အငယ္ဆံုးေလးဆိုပီးသည္းသည္းလႈပ္..