ဟိုလူႀကီး(၁၄)

4.9K 544 44
                                    

🍂ဟိုလူႀကီး🍂
🌴HunHan🌴

"သား​ေရ.. သား"

"ဗ်ာ omma.ဘာ​ေျပာမလို႔လဲ"

"သားအက်ႌလဲထား သားappaကသြားစရာ႐ွိတယ္​တ့ဲ"

"Nae omma"

Ommaထြက္​သြား​ေတာ့ အက်ႌ၀င္​လဲလိုက္​သည္​။appaကဘယ္​သြားမလို႔လားဘဲ..

အက်ႌလဲပီး​ေအာက္​ထပ္​ဆင္​းလာ​ေတာ့Appaကဧည္​့ခန္​းမွာထိုင္​​ေနသည္​။

"Appa.. ဘယ္​သြားစရာ႐ွိတာလဲ?"

"Krisတို႔အိမ္​​ေလ.."

"Wuအိမ္​?ဘာကိစၥန႔ဲသြားမွာလဲ?"

"​ေအာ္​ သားတို႔မဂၤလာပြဲအတြက္​​ေဆြး​ေႏြးမလို႔​ေလ.. သားတို႔လဲတ​ေယာက္​န႔ဲတ​ေယာက္​အျပင္​မွာ​ေတြ႕ၿပီးက်ပီမလား?အ့ဲ​ေတာ့ မဂၤလာပြဲအတြက္​​ေဆြး​ေႏြးဖို႔ဘဲက်န္​​ေတာ့တယ္​​ေလ"

"Appaရာ.. မဟုတ္​​ေသးပါဘူး. သားတို႔​ေတြ႕တာဘယ္​​ေလာက္​မွမၾကာ​ေသးဘူး​ေလ.. ပီး​ေတာ့ မဂၤလာပြဲကမျမန္​လြန္​းဘူးလား?"

"မျမန္​​ေတာ့ဘူးသား.. သားလဲငယ္​​ေတာ့တာမွမဟုတ္​တာ appaတို႔​ေျမးခ်ီ​ေနပီသားရယ္​.. ကံၾကမၼာက​ေျပာရတာမဟုတ္​ဘူး​ေလ မနက္​ျဖန္​ဘာျဖစ္​မလဲ ဘယ္​သူမွမသိႏိုင္​ဘူး.. အ့ဲ​ေတာ့ appaအသက္​႐ွင္​တုန္​း​ေလး သားမဂၤလာပြဲကိုလုပ္​ပီး သားကိုမိသားစုန႔ဲျမင္​ခ်င္​တယ္​"

အရင္​ကဆို appaန႔ဲသူက သူငယ္​ခ်င္​းလိုသားအဖျဖစ္​​ေန​ေပမ့ဲ အခုက် အ​ေဖတ​ေယာက္​လို ​ေလး​ေလးနက္​နက္​ႀကီး​ေျပာ​ေနတ့ဲappa..

Miyan appa.. appaလိုခ်င္​​ေနတ့ဲမိသားစုဘ၀ကိုသားလုပ္​​ေပးႏိုင္​မယ္​မထင္​ဘူး..

"ဟို appa သားtoiletခန၀င္​ဦးမယ္​"

"ျမန္​ျမန္​လုပ္​​ေနာ္​ သားommaပီးရင္​သြား​ေတာ့မွာ"

"Nae appa"

အိမ္​သာထဲအ​ေျပး၀င္​ပီး သူငယ္​ခ်င္​းသံုး​ေယာက္​ဆီဖုန္​းဆက္​ရသည္​။

"Chenလား?မင္​း​ေဘးမွာ Yeolတို႔လဲ႐ွိလား?.​ေအး speakerဖြင့္လိုက္​"

"​ေျပာ Hun"

"​ေအး အခုကိစၥအႀကီးႀကီးျဖစ္​​ေနပီ.. appaကအခု Wuအိမ္​​ေတာ္​သြားပီး မဂၤလာပြဲအတြက္​လုပ္​​ေတာ့မွာတ့ဲ. အ့ဲတာမင္​းတို႔သံုး​ေယာက္​လာမွရမယ္​..​ေအး Wuအိမ္​​ေ႐ွ႕မွာ ​ေစာင္​့​ေန. ငါအ​ေျခအ​ေနၾကည္​့ပီးဖုန္​းျပန္​ဆက္​မယ္​ ဟုတ္​ပီ.. ​ေအး ဒါဘဲ"

ဟိုလူကြီး (Uni+Zawgyi)(Complete)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt