0.8

1.7K 167 12
                                    

1) JÁ MÁM LÍSTKY NA 5 SECONDS OF SUMMER, JÁ TOMU NEVĚŘÍM♥ ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ :')

2) OMLOUVÁM SE ŽE JE ČÁST TAKHLE POZDĚ, VÍM, ŽE JSEM NEPŘIDALA ŠÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍLENĚ DLOUHO, ALE NĚJAK TO PROSTĚ NEŠLO, MĚLA JSEM BLOK A MÁLO ČASU :( I'M SOWWY 

3) shoutout to @mou_beliebers za její komentář:D dost mě to rozesmálo:D ale děkuju, vážím si toho:):3 -still laughing tho 

4) popravdě jsem nečekala, že tolik lidí to i přes tu dlooooouhou pauzu bude číst, hrozně moc si vás a vaší podpory vážím♥ 

•Luke pohled•

 "čau Mikey" dal jsem si s ním bro-hand-shake a přisednul si k baru, okamžitě jsem objednal celou flašku vodky. Dneska jí budu potřebovat, a ne jednu. "Neuvěříš, koho jsem tu viděl" nevěřícně se zasmál se přitáhnul si jednoho ze dvou panáků, které donesla servírka. Nalil si do něj vodku a vypil jí, předtím než se nadechl a zatřepal jeho vlasy, které měl momentálně na modro. "Isabellu- to je Calumova sestra" vysvětlil a já předstíral, že nemám ponětí o koho jde. "Jo, jo jasně, ta blondýna?"

"Hnědovláska, debile" zasmál se a vrazil mi do ramena, zatímco jsem do sebe zároveň kopli dalšího panáka vodky. 

"No prostě, dlouhý příběh krátce. Nevěřil bych, že se moje malá Bella takhle změní" pokýval hlavou ze strany na stranu a já ho totálně nechápal. "Uhm, co?" zeptal jsem se, spíš zašeptal, nechtěl jsem aby si myslel, že jsem nějak moc zvědavý, což by u mě bylo netypické. 

"Odcházela s nějakým namyšleným borcem a tvrdila mi něco jakože stará Isabella už není a že musí dostát své pověsti, co já vím" odmlčel se a nic neříkal, ani já. Jen jsme  společně popíjeli a každý přemýšleli o svých vlastních věcech. Mě zrovna vrtalo hlavou, jak to mohla myslet. Ani nevím proč jsem nad tím přemýšlel, ale přemýšlel.

"Znám jí od mala, ještě když její rodiče žili, vždycky jsme všichni společně pořádali velké grilovací párty. Byli jsme nejlepší kamarádi" usmál se smutně nad vzpomínkami.

"Co se stalo?" zeptal jsem se, tentokrát už se zájmem v mém hlase. Mikey se na mě podíval se kývnul hlavou něvěřícně "Jejich rodiče umřeli, Calum a ona se odstěhovali a když se vrátili, už nebyla stejná. Od prvního dne na střední se mi změnila před očima. Už to nebyla ta skvělá Bella, s kterou byla vždycky sranda, která tě dokázala rozesmát i když jsi na tom byl nejhůř. Ne. Najednou to byla holka, která se nenáviděla, jen kvůli nějakým kreténům. A já ti přísahám. Jakože se Michael Clifford jmenuju, až zjistím, kdo jí to dělá, tak toho parchanta zabiju." dořekl a popadl celou flašku, ze které si pořádně upil. Vytrhl jsem mu jí z ruky a na jeden nádech ji celou vypil. To jsem potřeboval.

Já ji změnil? Kvůli mě je, taková jaká je? Vždyť to byla nehorázná kráva, to přece... přece to nemůže být moje vina, že? že?

Ujišťoval jsem sám sebe, i když jsem v hloubi duše věděl, že je to jen a jen moje vina. 

"Stejně pořád nechápu, jak si jí můžeš nepamatovat" zasmál se Mikey a já nechápavě zvedl obočí. "Bože, ve škole je tolik lidí přece-"

"Já nemluvil o škole" podíval se na mě a s flaškou odešel někam pryč, přisál se na nějakou holku a mě u baru nechal v nepochopení a zmatení. Co to sakra mělo znamenat?

Běžel jsem okamžitě domů a ptal se mámy na všechno, co by mi mohlo nějakým způsobem vysvětlit o čem to Michael mlel. Ale nic. 

Prohlédl jsem všechny alba, které jsem ze školky a základky měl, taky nic.

DisconnectedWhere stories live. Discover now