0.9

1.7K 159 6
                                    

Nevím už kdo se to ptal, ale byla tam otázka 'Kam jedu na 5sos?' tak odpovídám, že do Berlína♥

•pohled Isabelly•

"Bello, vážně budeš v pohodě?" Ujišťoval se ustaraně Calum pořád znova a znova, stejnými otázkami. Vím, že mě bere jako malou, ale myslím, že se o sebe dokážu postarat dobře. Navíc, musí si pospíšit. Za chvíli na mě bude čekat u baru Matt a jdeme, jak on říká, na 'lov'. Snad ten strach už dneska konečně překonám. "Calume, vypadni!" žduchla jsem do něj a zasmála se, možná to řekla až trochu moc nahlas.. "Už,už,už. Jen zavolám Hemmingse." trošku mi poklesla nálada, ale snažila jsem se to před Calumem maskovat. Když si mě divně prohlédnul a potom s mobilem u ucha někam odešel, rychle jsem vyběhla přes kuchyň nahoru do svého pokoje, abych se mohla převléct do připraveného outfitu. Sexy, ale zároveň zakryje ještě nezahojené jizvy. 

Za den jsem si jich zkusila snad stovku, ale žádný se mi nelíbil. Všechny odhalovali až moc kůže, když jsem si ale volala s Mattem donutil mě být trošku odvážná a proto tu teď stojím v černé kožené vyšší sukni, šedém krátce střiženém tričku s dlouhým rukávem, černými podkolenkami a celý outfit je doplněn černými nízkými kozačkami na podpatku. Koukám na sebe už asi 20 minut. Nevím jestli to zvládnu. Líbí se mi to, ale ne na mě. Jsem v tom tlustá, můžou v tom jít vidět mé jizvy a celkově. Necítím se dobře. Ale musím. Už tak budu mít problém nějakého kluka si sehnat. Seber se Isabello, musíš to udělat. Potřebuješ to udělat, pro sebe.

 Nejistě jsem vyšla z domu, zamkla za sebou a klíč si schovala pod rohožku. Nebrala jsem si kabelku, nenávidím je. Sešla jsem schody, které vedli k příjezdové cestě a z dálky viděla světla auta, nemohl to být nikdo jiný než Matt, tak jsem mu šla naproti. Přistavil u patníku a já si k němu nastoupila. "Ahoj" řekla jsem poněkud roztěkaně, nervózně a rozpačitě. Byla jsem mimo sebe, chtěla jsem to udělat, ale bála jsem se. "Nebuď nervózní, vypadáš sexy." mrknul na mě a trochu ztišil rádio. "Klidně to dej hlasitěji." usmála jsem se a zase to zesílila.

"Jak všichni víme, je tady začátek školního roku a to znamená školní kola Souboje kapel. Zítra se na všech školách v celé Californii uskuteční soutěž, do které se rok co rok hlásí více a více kapel, které mají jeden společný sen. Vyhrát Souboj kapel, konající se už 23 let. Letos tady máme novinku, výherce totiž získá.... *druml* nahrávací smlouvu *aplaus*. My zítra samozřejmě budeme vše sledovat a vás informovat, teď už pouštíme Linkin Park - What I've Done a zajíždíme do nočního vysílání. Takže mějte se fajn bando a nepřetáhněte to s pitím, zítra se vidíme na školních kolech Souboje kapel." 

Věděla jsem, že zítra zase budu muset do školy, zase se budu muset dívat jak jsou z nich všichni udělaní a znechuceně poslouchat jejich bohužel-ne-až-tak-špatné-covers. 

"Bude tam, že?" řekl najednou Matt a já jen přikývla, zatímco jeho ruka si našla cestu k mé a pevně mi jí zmáčknul, aby mi dal vědět, že je tu pro mě. Vynutila jsem úsměv a dívala se z okna. 

Když dohrávala American Idiot od Green Day, přijížděli jsme ke vchodu do klubu. Auto se zastavilo a já se hluboce nadechla a dlouze vydechla, abych uklidnila sama sebe. Přece to zvládnu, i taková šereda jako já si musí někoho najít. "Nevypadáš tak hrozně, vlastně vypadáš dost kurva sexy. Nemáš se čeho bát, ale..." podívala jsem se na něj. "Jestli to nechceš udělat, můžeme prostě jet ke mě a podívat se na film." Usmála jsem se nad tím, jak dobrý kamarád pro mě je, i když ho neznám déle než pár dnů. "Musím to udělat, jedině tak zavraždím toho démona uvnitř mě."

"A to je kdo?" zeptal se Matt, když jsme vystupovali z auta. 

"Luke Hemmings." řekla jsem a odhodlaně vešla do klubu, kde se mě neptali na občanku. Nemám ponětí proč, ale nestěžovala jsem si.

Při pomyšlení na to jak zle mi z Luka je a bylo, na to co všechno mi udělal, na to co ve mě probouzí i po všem co mi provedl, jsem získala něco jako povzbuzující sílu, která mě vedla k tomu, abych udělala, co udělat chci. U baru jsem si dala panáka a už si všimla jednoho celkem sexy kluka, který si mě prohlížel. Zkousla jsem ret a on si olíznul rty. Kopla jsem do sebe jednoho panáka, vydechla dech, který jsem doteď zadržovala a doufala, že se neztrapním. Podíval jsem se na něj a na modře svítící nápis WOMEN. Koukla jsem ještě na Matta, který na mě povzbudivě kývnul, jakože mi to schvaluje. Došla jsem ke dveřím, otevřela je a podívala se za sebe. Sexy neznámý vstal a šel směrem ke mě.

Připadala jsem si jako děvka a jedno mé já chtělo utéct okénkém, které zde bylo. Ale mé nově nalezené já mi jen našeptávalo 'no a co? aspoň dostaneš své pověsti. zapomeň na ostatní, zbav se ho.' 

Podívala jsem se na sebe do zrcadla a pokroutila hlavou. "Já tě nepoznávám Isabello." řekla jsem sama sobě zklamaně a zároveň nějak pyšně.

"Ahoj" zašeptal mi někdo do ucha. V zrcadle se objevil sexy neznámý a já si olízla ret. Co to dělám? Proč to dělám? Nevím, ale očividně to zabírá, protože jsem slyšela jak se jeho dech zrychlil. 

"Jak se jmenuješ krásko?" zeptal se mě a jednou rukou zajel lehce pod mou sukni, sjel mi po stehně dolů a přemýstil své prsty na můj bok, který jemně hladil a ve mě se začaly opět probouzet vzpomínky na tu odpornou noc, kdy... mě Luke Hemmings -kluk, kterého beznadějně miluju- znásilnil.

"Mé jméno nepotřebuješ znát." Otočila jsem se prudce a přišpendlila ho na zeď. Očividně ho to překvapilo, když zalapal po dechu, ale potom se na mě šibalsky podíval a zašeptal "Kočička si chce hrát". Nevzrušovalo mě to, vlastně ani on ne. Ale bála jsem se, že mě nic a nikdo už nikdy nevzruší natolik, že jsem ho prostě začla bezhlavě líbat. Během pár okamžiků jsme se ocitli v kabince, mé záda opřené o dveře kabinky a mé rty zaměstnány těmi jeho.

Kalhotky jsem ztratila nevím kde a jeho ruce se snažili dostat k mému intimnímu místu. "Je to jen jednorázovka." odtrhla jsem se od něj. "Rychle a bez citů."

Bála jsem že to bude bolet? Ano. Chtělo se mi brečet? Ano. Ale nechtěla jsem nic cítit. Potřebovala jsem to rychle a bez citů. Potřebovala jsem zapomenout, ne uspokojit. Potřebovala jsem se zbavit svých démonů, ne si užít milování. Potřebovala jsem rychlý bezcitný sex, ne něžné milování s člověkem, kterého bych milovala. Potřebovala jsem cítit někoho jiného než Hemmingse. Potřebovala jsem své myšlenky při sexu zavést i jinam než na tu hroznou noc. 

A v tenhle den, v tuhle noc, v tenhle okamžik jsem započala dlouhou cestu k oněmnění. Zabila jsem starou Isabellu. A začala vytvářet novou.

                                                   *********

Vešla jsem zrovna, když začínali hrát. Usmála jsem se na Caluma, ale ten na mě mrknul a hned se soustředil na kytaru. Poznala jsem melodii Teenage Dream od Katy Perry a nějak pohledem zabloudila k Lukovi, ani nevím proč. Pevně na mě zíral, dívali jsme se sobě přímo do očí a ani jeden z nás nedokázal uhnout. I think you're pretty, without any makeup on, I think you're funny when you tell the punchline wrong, I know you get me so I let my walls come down, down. Strhnul pohled do publika, podíval se na své prsty, které jemně přejížděli přes struny jeho akustické kytary a ve mě se něco zlomilo. V ten moment jsem si uvědomila jedno, pořád ho miluju. Ne toho, kterého znám teď, ale toho kterého jsem poznala před několika lety. Neskutečně mě bolí, co mi udělal. I přesto si nedokážu pomoct, mé city k němu neuhasly. Nesčetněkrát jsem přemýšlela jaké by to bylo, kdybych na něj tenkrát nevysypala své problémy, kdyby se neodpojil, kdyby věděl, že já jsem ona. Do dnes ani nevím co si o mě myslel. Koneckonců, nejspíš jsem jen kráva, která se zamilovala do nesprávného a ani po pěti letech a po všem, co mi udělal mě to nepřešlo. 

Se slzami v očích jsem opustila místnost a rozhodla se dnes školu vynechat. Zavolala jsem Mattovi a byla odhodlaná vyspat se s ním. Zní to asi hrozně, ale jedině při sexu dokážu na vše zapomenout, jak se mi včera potvrdilo. "Bello?" zeptal se rozespale. "Můžu se stavit? Potřebuju od tebe laskavost."

Myslím, že ta hrozně dlouhá pauza mi udělala dobře, protože nápady se mi teď jen ženou. Není sice tolik času, ale aspoň mám konečně tu inspiraci, kterou jsem potřebovala, takže vám můžu zaručit, že Disconnected už od teď bude doopravdy pravidelně :)

DisconnectedWhere stories live. Discover now