Nechápavě se směju všem těm, kdo jsou team #Bukey lmao, jak můžete chtít Bukey? četli jste vůbec co mu Bella v té části říkala?:D zničil jí.. proč by jste je chtěli spolu?:D btw: shoutout to all my Mella shippers♥ (disclaimer: to že jsem spíš team #Mella nic neznamená, nevyvádějte si z toho nějaké závěry, co se story týče, okay? okay.)
-------------------BOULEVARD OF BROKEN DREAMS BY GREEN DAY-------------------
"Mikey promiň!" křičela jsem na něj přes slzy, zatímco on mě ignoroval a chodil po obýváku sem a tam. "Proč si mi to prostě neřekla Bello?! SAKRA!" praštil do sedačky, posadil se na ní a hlavu si složil v dlaních. "Nemohla jsem, byla to chyba."
"Proč? Miluješ ho, on miluje tebe." poznamenal naštvaně. "There's a lot more to this story..." povzdechla jsem si a sedla si vedle Michaela. Hlavou jsem se opřela o jeho rameno a znova se omluvila. "Mnohem více" zašeptala jsem, docela smutně a cítila, jak mě jednou rukou objal kolem pasu.
"Nemyslíš, že bys mi to měla konečně říct? A všechno, ne jen části." zmateně jsem se na něj podívala a on do mě vypaloval pohledem díry. Ne naštvaně, spíš jakoby mi říkal, že se tomuhle rozhovoru nevyhnu.
A podle toho pohledu, co jsem viděla v jeho očích, jsem věděla, že už to ví. Všechno nejspíš.
"Ty už to víš, že jo?" odtáhla jsem se od něj, opřela se v rohu sedačky a přitiskla si k sobě nohy, pečlivě, abych zakryla všechny jizvy.
"Luke mi toho hodně říká, asi ne víc jak Calumovi, ale já narozdíl od tvýho bráchy jsem si dal dva a dva dohromady. Plus já o tobě věděl, on ne."
"Cože?" dožadovala jsem se vysvětlení, ale Mikey se jen napil svého piva a napodobil můj pohyb. Opřel se o sedačku, zaklonil hlavou, zíral na strop mezitím co spustil své vyprávění "Já stál tak trochu mimo, takže jsem to viděl z jiné perspektivy. Znal jsem tebe, znal jsem jeho. Věděl jsem o tvém tajemném z omegle a věděl jsem o jeho slabině, tobě. Napřed jsem si to taky neuvědomil, ale pak mi do sebe začaly zapadat kousky. Nechodilas na naše zkoušky, to když jsme se po dlouhé době viděli, jak jsi stuhla když jsi viděla Luka. To jak se na tebe díval. S láskou, ale vyděšeně. A potom když se ožral mi poslal pár smsek, jak všechno posral a zničil život svému životu. Nedávalo mi to smysl, Bello." podíval se na mě "Ale teď už dává."
Mlčela jsem, hrála si s gumičkou na mém zápěstí a zírala na Mikeyho tetování na ruce, abych se nemusela dívat na něj. "Bello, potřebuju, abys mi řekla, jestli se mýlím nebo ne..." natáhnul ruku ke mě a pevně mě za ní stisknul. Nechtěla jsem zničit jejich kamarádství, nemohla jsem riskovat, že se to Calum dozví. Nemohla jsem tohle udělat. Kvůli Lukovi, Mikeymu, a hlavně Calumovi. Nedokázala bych jím rozbít přátelství.
"Neřeknu to Calumovi a s Lukem si to vyřeším sám" jakoby mi přečetl myšlenky a přisednul si blíže ke mě. "No tak Bello, musím znám pravdu." zakroutila jsem hlavou, ale to mu nestačilo jako odpověď.
"Podívej se mi do očí a řekni mi, že to nebyl Luke kdo tě celou tu dobu ničil." skoro se bál odpovědi, věděl že má pravdu, ale nechtěl ji mít. Neřekla jsem ani slovo, ani nekývla, nic. Pouze jsem pomalu zavřela oči, a vytekla mi neposlušná slza.
"Já to kurva věděl!" vstal naštvaně a řítil se ke dveřím, ale zastavila jsem ho. "Nesmíš to říct Calumovi, slíbil jsi mi to! Luke je pro něj jako brácha, no tak. Kvůli Caluma." prosila jsem ho očima, vším čím jsem mohla a držela ho za ruku, kterou se mi snažil vyrvat, aby mohl otevřít dveře.
"Rozbiju mu hubu a pak si poslechnu co k tomu má říct, slíbuju že Calum se to nedozví, dokud nebudu znát pravý důvod proč to Luke dělal." vyškubnul se mi a namířil si to pryč. "KURVA!" zařvala jsem tentokrát já a svezla se zády po dveřích. Zničilaj jsem sebe, zničila jsem přátelství Mikeyho a Luka a nejspíš i Caluma a Luka. Co to sakra dělám? Ještě, že nikdo neví o tom znásilnění... Kromě Matta, ale ten nezná ani jednoho z nich. Když nad tím přemýšlím, už jsem ho dlouho neviděla. A tak trochu ani nechci, vím že by měl otázky, na které rozhodně nechci odpovídat. Ani to nedokážu.
YOU ARE READING
Disconnected
Fanfiction"Vzpomínám, že jsem ti slíbil, že já bych ti nikdy neublížil a podívej kde jsme teď." © 2014, neversatisfiedbb.