Onun Adı Noelle...

102 3 5
                                    

ARKADASLAR, BILGISAYARIM BOZULDU. BU YUZDEN TABLETE FIZIKSEL KLAVYE TAKTIM. BILGISAYAR GIBI YAPMAYA CALISTIM. AMA KLAVYE INGILIZCE. YANI i BUYUK HARF YAPAMIYORUM. BUNUN GIBI. ANLAMISSINIZDIR ZATEN. BIRDE YAZIM HATALARIM OLURSA BAGISLAYIN...

Noelle'yi digerleri gibi yaptim. Diger kizlara yaptigimi yapip onu duvara ittim. Ama ilk once ona sevgili 'biriciginin' ne yaptigini gostermeliydim. Aptal STYLES!!! YA ben ne yapacagim! Simdi onun yuzune asla bakamayacagim. Bravo sana Sen beni assagilamayi keser misin? Hayir. Bunu kesmeyecegim. Heh, sende basladin yine. Bana yardim edecegin yerde! dedim ve o 'zengin' evimizdeki mutfagimizdaki tum  bardaklari kirdim. Bu bana iyi gelmemisti. Ustelik elim kaniyordu. Yuzumdeki islakligi elimin tersiyle sildim. Odama cikacaktim ki, durdum. Ben Noelle icin agliyordum. Cunki onu gordugumden beri ona asiktim.

Odama cikamadan, muutfagin kapisinin yanina comeliverdim. Dizlerim birbirine yapistirarak, kendime cektim. Gozlugu bir kenara atarak kirilmasini sagladim. Birden elimi kaplayan aci tum vucuduma yayildi. Camlarin ustune yatmis olmaliydim.

************

Uyandigimda yatagimda oldugumu fark ettim. Annem ve babam eve gelmis olmaliydilar. Evet eve gelmislerdi. Cunku telefonumda aynanin yanindaydi. Annem hep oraya koyardi. Elim bandajliydi. Kolum ve sol dirsegimde.

Ben ne yapmistim. Ne yaptin ki zaten sen! 

Kapi sesini duyunca irkildim.  Gelen annemdi. Hicbirsey demeden yanima oturdu. Onu  acikli gozerle izliyordum. Cunku aglamak uzereydim. Cok berbat bir durumdaydim. Dudalarini araladi ve konusmaya basladi. O anda tum gozyaslarin artik gozumde kalmayacigini hissettim ve dokulmelerine izin verdim.

-Benim guzel oglum. Unutma ki ben seni cok ama cok seviyorum. Simdi, anlatmak istedigin bir-

Sozunu tamamlamasina izin vermeden konusmaya basladim.

-Adı Noelle. Ve sevgilisi var.

Bunu soyledigim anda gozlerimden dahada yas akti.

Devam ettim.

-Ama sevgilisi onu bir faiş-

Birden konustugumun annem oldugunu tekrar fark ettim ve laflarimi daha duzgun kullanarak devam ettim.

- kizla aldatiyor. Bunu gordum. Ona da gosterecektim. Ama neredeyse onu opmek uzereydim. Onu neredeyse opecektim. Bana sinirle bagirdiginda ise içimde bir şeyler kırıldı. Ama bunu yapmadan bir kac saniye once disindan dusundu.

Artik gozyaslarimi tutmak imkansizdi. Hickirarak agliyordum. Annem beni cok dikkatli dinliyordu. Dizine basimi koydum. Bu beni rahatlatmaya yetmemisti ama  azicik da olsa rahatlatmisti. Devam ettim son gucumu toparlayarak.

- Disindan dusundugu sey tipimle ilgiliydi. Sunlari dedi;  'Tanrim saclari, saclari cok guzel ve kivircik' Bana bunlari dedi!! Ama okula giderken onu ve sevgilisini gordum. Birbirlerine nasil ask ile baktiklarini gordum.

Sonlara dogru aglamalarim armisti

-Ben Noelle'e asik oldum!  Onu canımdan cok seviyorum!

Bagirmistim. Gozlerimi annemin pantolununa gomdum. Sacimi oksuyordu. Sonra bir el... Gemma olmaliydi. Elimi ttutuyordu. Sacimi yavasca oksadi. Agliyordum. Canim yaniyordu. Ama Gemma bana da iyi geliyordu.

Yüzümü kaldırdım ve Gemma'ya baktım. Elleriyle gözyaşlarımı sildi.

-Benim canım kardeşim.

Ellini tutup öptüm. Onu özlemiştim.

-Benimle gelir misin? Bir iki dakika.

İstemsizce yataktan kalktım ve anneme sarıldım. Annem hala orada yatakata oturuyordu. Gemma benii çekiştirmeye devam ediyordu.

Beni sonunda salona sürükledi ve... Ve Noelle?!

-Gemma süürükledi...

Dedi çekingen bir şekilde. 

-Sen- Sen ağladın mı?! Tanrım! Çok çok- tatlı gözüküyorsun...

Sonlara doğru sesi fısıltıdan farksızdı.

Birden Noelle'nin yanına gittim. O da ağlamıştı. Saçlarını yavaşça okşamaya başladım. Bunun sonunu biliyorsunuz. Hep bu sahnelerin sonunda öpüşülür. Ama- ama bunu yapan yani başlatan hep erkektir. Başlatmalıydım. Şimdi onu öpmeliydim.

Yapamadım. Yapmadım! Onu öpmedim! Gözünden yaşlar geliyordu. Ve- Ve elimde bayıldı! Bayıldı!!

-GEMMA!! GEMMA!!!

Lanet olsun Gemma nerde!! Elimde bayılan ilk kızdı. Ne yapacağımı bilmiliyordum. Kolunu gördüm. Sanki kanla yazılmış gibi duran bir şey yazıyordu kolunda. ''DİE''. Ölüm yazıyordu kolunda.Evet evet sanki kanla yazılmıştı.  

Noelle: Neler oldu bana? Hiç bir şey hatırlamıyorum! Sadece Harry'e ziyaret etmek istemiştim. O beni anlıyor sanmıştım. Neden böyle düşündüm? Hakketten neden böyle düşündün gerizekalı? O seni istiyor! Ondan uzak dur! Ya bakireliğini alırsa?! Cici'nin bakireliği nasıl alındığı zorla da olsada gördün! Sanada öyle yaparlarsa! Ama o iyi! Hayatta kimseye güvenme! Hayatta kimse iyi değil!!!

The Dark Moon; Harry Styles (Harry Styles Fanfic Turkish)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin