Çekingen

97 3 3
                                    

10 YIL ÖNCE - İkiside 5 Yaşında Cici 10

HARRY

-Mariana! Tamam bulamıyorum seni! Kabullendim! Ama artık bırakalım şu oyunu! Ben saklanbaçı sevmem!

-Hahaha :D Sonunda kabullendin. Peki ne oynamak istersin?

Diye bir soru yneltti bana. Ben nereden bileyim?

-Bir kız ne oynar?

-Peki bir erkek ne oynar?

-Ben savaş oyunlarını severim. Ama senin için evcilik oynayabilirim.

Dedim kaldırama otururken. Yanıma geçti ve ellerimi tuttu. Gözlerime bakıyordu büyük bir sevecenlikle.

-Mahalleye yeni bir kız taşınmış.

-Hadi o zaman onuda yanımıza alalım! Yalnız kalmasın!

-Çok iyi bir fikir Harry!

-Hadi o zaman!

Mariana'nın bana gösterdiği yoldan gidiyordum. Beni çekiştire çekiştire bir hal oldu.

-Dur Mariana! Biraz yavaş ol!

-Özür Dilerim!

Yine o büyük gülümsemelerinden birini yerleştirmişti yüzüne. Tüm gün o gülümseme için herşeyi yapmaya hazırdım. O gülümseme için kız bile olabilirdim. Ki sanırım oluyorum. :D

-Burası işte Harry! Hadi kapıyı çalalım!

-Peki!

Kapıyı çaldığımızda benim yaşıtlarımda ama birazcık boydan daha küçük bir kız gördüm. Büyük bir şaşkınlıkla açmıştı kapıyı. 

İçerden sesler geliyordu. Annesi olmalıydı.

-NOELLE! Neden kapıyı yabancılara açı- Ah Tanrı'm! siz kimsiniz?

Dedi bizim boyumuza inerek. Mariana  beni koluyla dürttükten sonra konuşma kararı aldım.

-Benim adım Harry. Ve bu mahallede oturuyorum.

-Bende Mariana.

Çekingen olmalaydı ki annesinin arkasına saklandı.

Mariana kadar güzel güzel bir gülümsemeye sahipti. Kıvırıcıkımsı kahverengi saçları, ve çok tatlı bakışları vardı. 

-Bizimle oynamak ister misin?

Diye sordum. Annesi orada değildi. itmişti. Sonra bana ve Mariana'ya kocaman bir kucaklama verdi.

-Neden olmasın! Bu arada seni sevdim Kıvırcık!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 24, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

The Dark Moon; Harry Styles (Harry Styles Fanfic Turkish)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin