Cici

74 3 2
                                    

İlk Önce NOT!

İlk başta ikiside 25 yaşındaydı. 10 yıl öncesine gittiğimiz için, 15 yaşındalar. Hani kafan karıştıysa söyliyeyim dedim cupcake'm! :) Sen kendini biliyorsun!! :D :P :) Şarkıda tercihim, Avril Lavinge- I Wıll Be. Ama siz Harry Styles-Don't Let Me Go 'da dinleyebilirsiniz :)

5 YIL ÖNCE

NOELLE

O minik tatlı elleriyle Stace'ye bakıyordum. Zararsız minik tatlı ve zararsız birisiydi. Bir çocuktu. Gözlerim dolmaya başlamıştı. Bir kız 10 yaşında böyle bir şey nasıl yaşardı? Yaşım 15 bile olsun böyle bir şey ollması her yaş için ağırdı. Ne mi? Bana ne mi yaptılar? Dile dökemek o kadar zor ki. Bir saniyeliğine bile olsa dışarıya adım atmak güneşi görmek için nelerimi vermezdim- Ama benim bir şeyim yok. Bu yüzden buradayım ya. Bu dünyada parası olan konuşuyor artık. Mariana bile benden iyi durumda olsun diye dualarımı kesmiyordum. Tanrı'dan yardım dileniyordum artık. Ama biliyorum ki Tanrı artık yardımcım olmayacaktı. Gözümün önündeki Cici'yi görüyordum. Yanımda kardeşim gibi sevdiğim 4 yaşındaki Stace'den başka biri yoktu. Ve- Ve artık Cici'nin bu hali ona daha çok acımama neden oluyordu. Evet! Ona acıyordum.

Bu karanlık yerde ne işimiz vardı? Neden bizdik? Cici daha 15 yaşında olmasına rağmen artık bakire değildi. Bunu, bu  pisliği gözümüzün önünde yapmışlardı. Yerde hiç haraketsiz  yatan bir adet Cici ve benim boynumda oldum olası sıkı olan bir zincir beni bayıtmaya yeter de artardı. Belki bayılmıştım. Belki bunların hepsi bir rüyaydı. EVET EVET! Bunların hepsi bir rüyaydı!

-Bir daha asla iyi... iyi olmay.. acağım!

Zorlukla söylediği sözlerinden sonra hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı. Onun için çok zordu. Çok ama çok zordu. Neden bize bunu-BUNLARI (!) yaptıklarını anlamıyordum! Ağlamaktan gözüm şişmişti. O ise benden bin kat acı çekmişti. Benim çektiklerimi neredeyse acı çekmiş herkes anlayabilirdi.  Ayağa kalktı. Kalkamadı. Kalktı ama düştü. Çektikleri tarifsizdi. Bunların hepsi benim suçumdu.

-Bur..dan gitmek.. isti.. yorum! LANET OLSUN!! BİR GÜN HEPİNİZİ SİKİCEM! VE DERSİNİZİ ALMIŞ OLACAKSIZ! BİLİYOR MUSUNUZ? OROSPU ÇOCUKLARI, PİÇLER BİLE SİZDEN BİN KAT İYİ! BUNDAN SONRAKİ PİÇLİKLE DOLUP TAŞAN HAYATINIZDA BAKALIM YAŞAYACAK MISINIZ!

Son nefesinde iyice bağırmıştı. Ve yere yığıldı.Depo gibi bir yerdeydik. İçerdeki karanlık beni tiksindiriyordu. Depo çok uzundu. Arkalara geçmişlerdi bu pisliği yapanlar. Bizimle oynuyorlardı. Halimize gülüyorlardı. Bundan zevk alıyorlardı.

***  5 YIL SONRA - Harry Ve Noelle Yaş: 15 - Cici Yaş: 20

-Cici! Cici iyi misin!

Dalmıştı. O anıyı hatırlıyordu. O günü. 13 Mart'ı. 13 uğursuz bir sayıydı. Zaten ona uğur getirdiği söylenemezdi. Birden gözüm, yüz hatlarına takılmıştı. Yaşını hiç göstermiyordu, aksine 14 yaşında gibi gösteriyordu. Ve asla inmeyecek ilk piyona çalışında oluşan parmaklarındaki şişlik. Bu tür şeyler belki gün geçtikçe değişime uğrayacaktı. Değişecekti. Ama kalbndeki kırıklık o şey asla düzelmeyecekti. Hafızasındaki şeyler asla gitmeyecekti. Onlar değişmeyecekti. Asla değişmeyecekti. 

The Dark Moon; Harry Styles (Harry Styles Fanfic Turkish)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin