Mükemmel desteğin için sana ne kadar teşekkür etsem az @SenaaDilekk seni çok çok seviyorum.
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
"10...9...8..7..6...5...AY YOK SAKİN KALAMIYORUM...4....3...2..1"
Çalan telefonumu açtım. Annem ve psikolojik denemeleri. Beni de kendine benzetmişti.
"Anne bu işe yaramıyor ya." nefesimi üfleyip kendimi yatağa attım.
"Hayırdır yine ne oldu deli?"
"Beyza ve Yaprak kıyafet seçemedi iki saattir. Onları bekliyorum. 10dan geriye de saydım işe yaramıyor."
"Sen ne giydin?" onun meraklı sesiyle üstüme göz attım. "Pantolon tişört." tiz çığlığı kulaklarıma dolunca yüzümü buruşturup telefonu kulağımdan çektim.
"Kızım gittin elin memleketine bari orada biraz özen göster kendine annem. Geldin 20 yaşında kaldın başıma." oha!
"Anne ezdin geçtin gene."
"E kaşınıyorsun Defne. Batu o tişörtü çıkar üstünden terlemişsin çocuğum!!"
Gülüp "Hadi uğraş onunla kapatıyorum." dedim. "Bak valizine eteklerin var hadi kızım onu giy öpüyorum çok dikkat edin kendinize."
"Tamam seni seviyorum." telefonu kapatıp kızların hazırlandığı giyinme odasına yürüdüm. Bir türlü hazırlanamamışlardı. Beyza'nın bu hallerine alışıktım da Yaprak'ta aynı çıkmıştı.
Davetiyeyi elimden bırakıp kahvaltı yaptıktan sonra üstüme güzel bir pantolon ve keten bir gömlek giymiştim.
Odanın kapısını açtığım gibi makyaj masasının önünde oturup rujunu süren Beyza kafasını kaldırdı.
"Defo sence kırmızı mı beyaz mı?"
"Ya Beyza artık birini seç de giy gözünüzü seveyim geç kalacağız."
Yaprak gözlerini kocaman açıp saate baktı. "Eyvah geç kalamayız. Defne üstünü değiştir bu halde gelemezsin."
"Nedenmiş o?" zaten böyle gelmeyecektim. Dolabımdaki siyahlı beyazlı etek ceket takımını çıkardım. İçine beyaz bir askılı çıkardım.
Kolyelerimi takarken onlar hala elbise seçme konusunda kararsızdı.
"Yaprak sen beyazı, Beyza sende kırmızıyı giy ojelerinle güzel olur." parmağımdaki siyah ojelere baktım bende. Evet eteğimle yakışacaktı.
"Defne bu çok güzel." evet biliyordum çok güzeldi. Gülümseyerek teşekkür ederim Yaprak'a.
"Kemerini de tak." ceketle eteğin üstüne kemeri taktım. Pembemsi çantamı alıp koluma takarken bir parça heyecanlanmıştım. Ne işimiz vardı bizim çay davetinde ya?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O PRENS BURAYA GELECEK|Reklamlardan Sonra Devam Edecek|
ChickLitKendinizi bir anda bir külkedisi masalının içinde bulsanız nasıl olurdu? Ups! Ağzı bozuk ve bir miktar gıcık bir külkedisi varsa tabi. Yoksa da artık var. O prens gelecek ve bu bir masala dönüşecek.