9

2.2K 261 55
                                    

Ben karakter tanıtımı adı altında bir bölüm atmadım. Yani gerekiyor mu bilmem de isterseniz şey ederim yani siz anladınız onufşfldşdldl

*_*_*_*_*_*_*_

Nefesimi üfleyip bakışlarımı etrafta gezdirdim.

"Beyza içim şişti kurbanın olayım gidelim ya ne olursun."

"Defne biraz tadını çıkar ya." O gülüp yanındaki adam mı çocuk mu bilemediğim şekilsizle konuşmaya dönünce ayaklarımı götüme vura vura kaçmak istedim.

YA SINANIYOR MUYDUM ACABA!?

Geçen akşam maçı da izleyememiştim. Sakin bir yer bulsam tekrarını izleyecektim. Yorumları da dinlememiştim.

Tamam koskoca Beşiktaş camiası benim ne halt yediğimi bilemezdi ama yemin ederim vicdan azabı çekiyordum sadece sonucu bilmekle olmuyordu.

Düdük Ferguson ve çok yakışıklı pek yakışıklı oğlu Andrey ve büyük ağabey  ismi bilinmeyen,ailenin kızlarıyla ortada ailecek dans açılışını yaparken kendime saklanacak bir yer aradım.

Düdüğün oğlu Andrey evet kesinlikle yakışıklı olması umurumda değil artık biri çağırınca acilen gitmişti. Davarlar listesine birini daha ekledik anacım

Ben gidene kadar 15 gün her güne bir davar sığdırırım artık.

"Leydim bana adınızı bahşeder misiniz?"

"Hayır." Karşımdaki adam merakla bana bakınca gözlerimi yumup sakinleşmek için bekledim.

"Ah onun adı Daphne, Philip. Dansa kaldırmak için mi gelmiştin yoksa?" Diana olaya el attığında bende iki elimi onun boğazına sarmaya hazırlanıyordum.

Gözlerim büyürken adam gülümseyip onu onayladı.

Ya benim bildiğim tek Philip ütü markası hatta isminden emin bile değilim çek elini kolunu adam vururum bak.

Ay Andreycim bakıyor.

Bakar o daha. Gitti bıraktı ardında benim gibi kızı daha çok bakar.

Heeeeyt be elimi sallasam ellisi hiç olmadı üçü beşi yani.

Tamam o kadar da mı yok? Bir iki olsun bari.

"Philip dostum Daphne'nin bana sözü vardı." Philips'in omzundan- evet Philips daha çok uydu buna- söz verdiğim kişiye baktım.

Tövbe yok söz falan vermemiştim ama merak benimkisi işte.

"Wilbur!"

"Daphne hadi canım." Ağzının ortasına vursunlar Wilbur. Yok mu levye falan ya vuracağım kafasına görecek gününü.

Tuttuğu kolumu elinden kurtarıp ateş saçan bakışlarımı ikisinden de çektim.

"Dans etmeyeceğim, teşekkürler." Dedim. Ben hala bu kibarlığa devam edebiliyordum ya bende kesin peygamber sabrı vardı. Yok yani imkanı yok çünkü.

"Pekala biz gidelim en iyisi iyi geceler leydim." Philips hoş çocuktun oysaki...

Anne damat listesinde birine daha eksi attık. Kaldı sıfır. Elde var sifir sifir sifir

Of ben cidden kesin evde kaldım. Hayır dalga geçiyordum da cidden evde kalmış olabilirim.

Gerçi daha yaş 20 bu da demek oluyor ki ömrümün yarısı gitse diğer yarısında evlenebilirim. Tamam sıkıntı yok oynamaya devam.

Diana Ve Beyza'ya baktıktan sonra ki onlar konuştukları çapsız şekilsiz ama hepsi birer prens olan adamlardan bakışlarını bana değdirmiyordu bile olsun Yaprak'a döndüm.

O PRENS BURAYA GELECEK|Reklamlardan Sonra Devam Edecek|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin