♣Obsession

780 42 10
                                    

 

Bayan Miranda'nın peşinden koşarken aynı zamanda da dediklerini aklımda tutmaya çalışıyordum. Tanrım! Bu kadın ne kadar çok konuşuyor. Hadi onu geçtim çok hızlı konuşuyor. Gerçi İngilizler hep böyle konuşuyor. Ben Amerikan'ım ama! Ah baba hepsi senin yüzünden.

''Evet, Anabelle bunları yapabilecek misin?'' Hızla başımı salladım. Alt tarafı birkaç çizim yapacaktım neden bu kadar abartıyordu ki?

''Pekâlâ, ama müşterilerle olan ilişkilerine dikkat et. Onların ne istediğine dikkat et ona göre dekorasyonu yapacaksın.'' Yüzüme yapmacık bir sırıtış yapıştırdım.

''Tabi efendim.''

''Yarın gel saat 8.30'da burada ol'' dedi ciddiyetle. Başımı sallayıp hızla oradan ayrıldım. O kadına katlanmak zorunda olduğuma lanet okudum. Ben normal bir kızım işte. Ne gerek vardı bunlara. Ben Anabelle Sterling. Babam organizatör. Genellikle ünlülerin düğün organizasyonu ya da bir çeşit partileri organize ediyor. Ben onun bilinmeyen kızıyım. Sosyeteye katılıp onunla partilere gitmektense evde kitap okumayı tercih ederim. Ama babam benim biraz sosyal olmam gerektiğini düşünerek İngiltere'deki şirkete gönderdi. Ve hayır, patron olarak değil basit bir çalışan olarak. Sinirlenmemeliyim. Her neyse. Bu benim, Anabelle Sterling'in hikâyesi...

Merhaba umarım beğenirsiniz. Kafanızda canlandırmanız için bir kız koyacağım merak etmeyin.

İyi okumalar ^_^

♣Obsession n.h.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin