Evet mahkemeye 2 gün kalmıştı. Ben ne yapacaktım hiç bir fikrim yoktu. Bu arada hoca dün Ayberk'i devamsızlığı çok fazla olduğu için çağırmış. Hemen bir dilekçe yazdırıp hepsini sildirmiş. Yoksa sınıfta kalacaktı. Tenefüste öykü'nün yanına gittim. Keşke gitmeseydim. Gördüğüm şey iğrençti. Kayra ile birlikte konuşuyorlardı. Bu kayra ne kadar iğrenç biri yaa. Her şey bitti dedim diye, kiminle yakın olsam onunla muhabbet ediyor. Bıktım artık. Tam gidecektim öykü beni gördü ve bana seslendi.
-Sinem. Gelsene sende niye gidiyon, dedi
-Yok yaa başım ağrıyo ben sonra gelirim senin yanına.
-Yaa gel...
O söylemeye devam ederken ben gitmiştim bile.
Hoca geldi. Ders kimya idi. Peltek konuşan bir adam vardı. Sınıfa girince hocanın yanımızdan geçmesini istemiyorduk. İğrenç ağır bir şekilde sigara kokuyordu. Iyyyhhh kusmak üzereydim. Ders bitmek bilmiyordu. Zilin çalmasına 10 dakka kalmıştı. Sonundaaaaa. Zil çalınca Öykü yanıma geldi.-Geçen ders neden yanıma gelmedin, geri gittin?
-Kantine gidelim orda anlatırım hadi gel.Kantinde boş bir yer bulup hemen oturduk. Çok doluydu. Kayra ile önceden çıkıp beni en yakın arkadaşımla aldattığını söyledim. "Bana hiç bahsetmedi bundan yoksa bilseydim onunla konuşmazdım bile", dedi.
Zil çalınca da sınıfa gittik. Bütün dersler hızlıca geçmişti bugün. Tabii ki kimyacı hariç. Eve gittiğimde telefonum gelmişti. Çok mutlu oldum.Hemen instagrama girip oyalandım. İnanamıyorum Ceren ile Kerim çıkmaya başlamışlar. Nasıl olur yaa. Size söylemeyi unuttum Kerimle ben ilkokuldan arkadaştık. Ortaokulda okullarımız birbirine çok yakındı. Bu bir gün bi çocukla benim çıkışıma gelmişti. Sonra kerim bakkala gidip bir şeyler almak için yanımızdan ayrılmıştı. O sırada yanında getirdiği arkadaşının adı Alp'miş. Bana sevdiği kızın fotoğrafını göstermişti. Bizim okuldanmış. Ben okulun neredeyse hepsini tanıyordum tabii. Kız bendem 1 yaş küçüktü. Ayrıca Cerenin'de en yakın arkadaşıydı. O zamanlar Kerim Ceren'e çok sinir oluyordu. Çünkü ceren alp ile arkadaşının sevgili olmasını istememiş ve onları ayırmak için şekilden şekle girmişti. Bir sürü yalanlar söylemiş. Bunları kerim öğrenince Ceren'i tehdit etmişti.
-Bak kızım arkadaşımdan ne istiyorsun, onları rahat bırak yoksa bende sana musallat olurum.
Ceren ile şimdi nasıl oldu da sevgili oldular aklım ermiyor. Kesin bir şey var bu işte. Bi ara kerim ile buluşup öğrenirim nasıl olduğunu. Telefonun şarjı az kalmıştı şarja taktım. Birazdan pijamalarımı giyip yatağa geçecektim ki odanın kapısı çaldı.
Annem zannettim önce ve gir dedim. Gelen kişi babamdı. Ben şok oldum niye gelmişti ki? Neyse gelsin hem biraz ağzını arardım. Babam içeri girip yatağımın ucuna oturdu.
-Biraz konuşmak istermisin güzel kızım.
-Tabi. Gerçekleri anlatacaksan neden olmasın.
-Ben zaten başından beri yalan söylemedim ki nerden çıktı şimdi bu.
-Peki o zaman annem neden seninle telefonla konuşurken sen istedin ve ayrıldık hala neyi uzatıyosun dedi?
Babam uzun bir süre sessiz kaldı.
-Verecek cevabın yok tabi dimi baba. Bide yalan söylemedim diyosun. Ben herçekten ilk başta sana inanmıştım. Ortak kararlarıymış demiştim. Ama senin yalan söylediğini bir kez daha anlayınca..(gözyaşlarım yavaş yavaş akmaya başlamıştı) baba yalan söyleyince bana daha çok zarar veriyorsun. Farkında değilsin ama öyle. Farkına var artık ve bana doğruları söyle.
Babam sadece susmuş beni dinliyordu. Gözleri doldu ama ağlamamak için kendini zor tutuyordu.
-Bak kızım bilmediğin şeyler var o yüzden böyle konuşuyorsun. İlerde sende anlayacaksın neler olduğunu. Şimdi senden tek isteğimiz derslerine odaklanman.
-Bak baba sizin bana doğruları söylememeniz derslerime odaklanmamı daha çok etkiliyor. Anladığım kadarıyla sen burda sadece geveleyip duracaksın.(ayağa kalkıp kapıyı işaret ederek)hadi çık artık uyuyacağım zaten.
-Kendine iyi bak kızım, tekrar gelicem seninle konuşmaya önce bir sakinleş sonra konuşalım, dedi ve gitti.
Tam dedim ki bu akşam kafamı baya dağıttım. Gecemi mahvettiler iki dakkada. Siyah puantiyeli beyaz pijamalarımı giydim. Yatağa yattım. Bu arada yarın kerime mesaj atıp neler olduğunu soracaktım.
Arkadaşlar kitabımın daha ilk bölümleri hatam olabilir. Kusura bakmayın bu ilk bölümler kısa olacak daha sonra asıl konuya gelince uzayacak. Beğenip yorum yaparsanız çook mutlu oluru.🤗 Her gün 1 bölüm yayınlamaya çalışacağım. Hepinize çok teşekkürler😙😙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimdeki Boşluk
Tienerfictieİlk kitabım bu olacak. Kusurum olursa veya beğenirseniz yorum yapın çok mutlu olurum. Hem hatam varsa onu düzeltmiş de olurum. Şimdiden hepinize iyi okumalar. Şimdi ikisi de çocuk ama o çocuklar büyüyecek ve kader onları birleştirecek. İyiyle kötü...