🔥15 as extra🔥

1.5K 81 10
                                    

Egy kis bevezető!

Egy szavazat érkezett, a Buckys pillanatokra.

A rész egyet fog megjeleníteni, de ez nem tartozik a könyvbe!

Ez csak amolyan kiegészítő.

Az is eszembe jutott, hogy a könyv végén a többi alternatívát is megvalósítom.

Jó olvasást!

___________________

\Evelyn\

Itt a Hydránál egyetlen egy olyan ember van, akiben megbízom. Ez a társam, Bucky Barnes. Bár talán az elmúlt egy év során, kicsit több lett, mint egy barát.

Persze ezt sosem vallanám be neki. Úgy érzem, mintha tilosban járnék, de a szívemnek nem tudok parancsolni. Ha nincs mellettem, hiányzik, ám ha velem van, inkább elmenekülnék.

Megőrülök tőle. A legrosszabb az, hogy ma egésznap vele leszek. Valahogy ki kell bírnom...

- Jó reggelt, Evelyn! - köszönt előre. Remegett a gyomrom, de próbáltam egy magabiztos mosolyt varázsolni az arcomra.
- Neked is, Buck!
- Te tudod, hogy mi lesz ma? - kérdezte.
- Fogalmam sincs - feleltem.

Általában egyedül küldenek ki, de most párba lettem osztva. De miért Bucky? Nem volt más? Lassan a főnök szobájához értünk. Kinek nevét, még mindig nem tudom. Bár nem is érdekel. Buck lekopogta a jelszót, majd beléptünk.

- Jó reggelt! Csapjunk is bele a közepébe. A feladatotok annyi lesz, hogy a ma hajnalban elindult fegyverszállítót kiraboljátok.
- De hisz fegyverből van annyi, mint a tenger - mondta Buck.
- Igen, de ezek most jobbak, és erősebbek.
- Hová vigyük a zsákmányt? - kérdeztem.
- A nyolcas raktárba. Minden érthető?
- Igen uram! - feleltük egyszerre.

🔥🔥🔥

\Bucky\

Örültem, hogy Evelynnel mehetek a fegyverekért. Szeretném magam mellett tudni, de csak azért, hogy biztonságban legyen. Bár mintha Evelyn nem szeretne velem lenni. Nem igazán értem a viselkedését.

A kijelölt helyünkön várakoztunk. A szállító, hamarosan megérkezik, s nekünk csak le kell kapcsolni, s már kész is. Remélem...

- Te hátul, én elől? - kérdezte Evelyn.
- Pontosan - feleltem. - Simán el tudnád terelni a sofőr figyelmét.
- Tehát én legyek a csali? - kérdezte. Utálta azt, ha kihasználják, de jelen esetben nem tehetünk mást.
- Csak most az egyszer!
- Sima ügy - mondta nevetve.

Nem sokkal később a furgon is megjelent. Megálltak a parkolóban, s Evelyn bevetette magát. Én eközben a furgon mögé lopakodtam.

- Nem tudnának nekem segíteni? - kérdezte Evi.
- Miben kéne kislány? - hallottam meg a sofőrt. Halk röhögés kísérte. Tehát ketten vannak.
- A kocsim kereke defektes lett, s egyedül nem tudom kicserélni - improvizált Evi. Ügyes. Két ajtó nyitódását hallottam.
- Mutasd hol van a járgány - jelent meg mellettem az egyik ürge. Szerencsére nem vett észre.

Evelyn elvezette őket a kocsinkhoz. Én eközben kinyitottam a furgon hátulját.
- De hisz ez nem is defektes - mondta az egyik fickó.
- Bocsi, de hazudtam - mondta a lány, majd egy jól irányzott rugással kiütötte. A másik, a társát látva igen dühös lett. Azonban Evelyn simán elbánt vele, s két megkötözött fickó feküdt a betonon.

A lehető leggyorsabban kipakoltuk a furgont, hogy aztán átpakoljuk a zsákmányt a mi járgányunkba.
- Szép munka - mondta Evi.
- A tied is - feleltem.
- Mi legyen ezekkel? - mutatott a sofőrökre.
- Nem hagyhatunk szemtanút - morogtam. Láttam a lányon, hogy neki sincs ínyére a gyilkosság gondolata, de végül felsóhajtott.
- Utálom mikor rám hagyod a piszkosabb dolgokat!

🔥🔥🔥

\Evelyn\

New York határán vagyunk, vagyis a nagy büdös semmi közepén. Itt van a nyolcas raktár, ahová a zsákmányt kell elhelyezni.

- Majd én beviszem - mondta Buck. Hálásan néztem rá. Amíg ő pakolt, én elővettem egy fényképet, a zsebemből.

Két férfi, és egy kislány volt rajta. Az apám, a legjobb barátom, és én. Soha nem mutattam meg a Hydrának, mert akkor biztos, hogy elkoboznák tőlem.

- A családod? - kérdezte Buck, miután visszaült a kocsiba.
- Az apám, s az egyik barátom - feleltem. Ahogy Buckyra néztem, mintha fájdalmat látnék a szemében. Meg egy kis dühöt ahogy az apámra néz.

- Minden rendben? - kérdeztem. Levette a szemét a képről, de még mindig szomorúnak tűnt.
- Persze - felelte kis idő után. - Csak utálom a hazug embereket.
- Ez most hogy kapcsolódik a képhez?
- Nem csak neked lehetnek titkaid - mondta, majd beletaposott a gázba.

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

Ez most ilyen rövidebb rész lett. Nem túl szerelmes, de meg van az oka...khmm...

Na de! A következő rész, már a folytatás lesz. Mármint a 14-nek.

Éljen a Hydra!

Az ellentétek vonzzák egymást ✓Where stories live. Discover now