🔥Titkok🔥

1.2K 52 31
                                    

Hela!

Akkor érkezzenek a kulisszatitkok. ⤵

___________________

1. Az elején Clint lett volna Evi testvére, de aztán elvetettem az ötletet.

2. Az is benne volt a tervezetben, hogy Pietronak lesz más képessége is, de nem akartam ennyire megváltoztatni szegényt.

3. Azért Pietro, Bucky és Tony lettek a főbb szereplők, mert ők a kedvenceim. Plusz még Steve és Clint.

4. Volt egy időszak, amikor abba akartam hagyni a sztorit, de aztán új erőre kaptam.

5. A tűz a kedvenc elelem, így lett ez az egész sztori témája.

6. Természetesen a Harry Potter inspirálta a Főnix adottságot. Istenem Dumbi madara annyira cuki.

7. Egy ideit az is megfogalmazódott bennem, hogy megölöm Evelynt. Aztán rájöttem, hogy akkor mindenki kinyírna.

8. A kezdeteknél nem is volt bennem az, hogy Evinek van tesója, meg hogy Hydrás az apja. A történet később kezdett el körvonalazódni.

9. Hogy került bele Buck? Egy belső hang súgta a fülembe a tippet. Jól tette...

___________________

Lesz második évad?

Jó kérdés. Tervezetben van, s már a háttér is kezd kibontakozni, de nem vagyok biztos benne.

Azért mondok róla valamit, aztán majd ti eldöntitek.

Evelyn Armstron, - avagy Barnes - visszatér. Vagy mégsem...?

Senki sem tud róla semmit. Keresik, de hiába. Mi történhetett?

"Az újság szerint egy fekete ruhás lányt láttak a helyszínen. Csak annyit tudnak róla, hogy a haja fekete. Próbálták megállítani, de nem volt értelme. Mindenkit megölt, aki az útjába állt.

Továbbá azt is meg tudtuk, hogy valami bosszú vezérli."

"- Ha megtalállak Daniel, én esküszöm, hogy kibelezlek!"

___________________

Tehát az lenne, hogy Evi eltűnik, s elveszti az emlékeit... Újra. Csak annyit tud, hogy az apja megölte az anyját. Valamint valaki azt mondja neki, hogy a testvérét is megölték. Mindezek hátterében nem a néhai Daniel Armstrong áll, hanem a Hydra. De vajon Evelyn Barnes ezt időben megtudja?

A ti döntésetek. Az biztos, hogy új könyvben fogom elkezdeni.

További adatokról később foglak tájékoztatni titeket.

Még valami!

Ebben a könyvben lehet, hogy lesznek még jelentkezések, esetleg a második évadról. Tehát ez a könyv befejezettnek lett nyílvánítva!

Élejn a Hydra! /Khmm még mindig Shield!/

Az ellentétek vonzzák egymást ✓Where stories live. Discover now