Awake

438 34 2
                                    

Jungkook🐇
-Kooki wstawaj!-obudził mnie głos Namjoona który lekko szarpał moje ramie. Otworzyłem leniwie oczy, lecz zamiast spojrzeć pierwsze na niego popatrzyłem na Taehyunga. Nadal się nie obudził...
-To już jebany tydzień Namjoon! On nadal kurwa się nie obudził! Jebie mnie, że mogą nas zamknąć, musimy go zabrać do szpitala! Ma żyć!-wstałem i zacząłem się na niego wydzierać. Nie mogłem już sobie poradzić z myślami, że mój Tae może już nigdy się nie obudzić, że przestanie oddychać gdy ja będę obok niego.
-Uspokój się!-krzyknął na mnie Namjoon kładąc mi ręce na barkach, już nie pierwszy raz mnie tak ponosi.- on napewno się obudzi, nie możemy go zabrać do szip...-uderzyłem go. Uderzyłem go z pieści w twarz z cała siłą.
-Nie kłam do cholery!
Namjoon pomimo mojego czynu był spokojny, wstał trzymając dłoń w miejscu gdzie dostał. Poprawił jasne włosy i znów podszedł do mnie, ku mojemu wielkiemu zdziwieniu przytulił mnie.
-Jungkook...-w jego głosie było słychać jakby miał zaraz się rozpłakać.-musimy wierzyć, że z tego wyjdzie...ja sam...sam się boje, że wydarzy się najgorsze. Więc proszę cię...-Odwzajemniłem uścisk a on już nie wytrzymał i się rozpłakał.
Próbowałem go uspokoić, z każda chwila było coraz lepiej. Nagle moja uwagę przykuł ruch, ruch na łóżku gdzie leżał Taehyung.
Odepchnąłem Namjoona i podbiegłem do łóżka, następnie chłopak zrobił to samo.
Patrzyłem jak dłonie chłopaka zaciskają się w pieść, lekko rusza głowa aż w końcu otwiera powieki a ja dostrzegam jego piękne ciemne tęczówki.
Popłakałem się, zacząłem tak strasznie płakać, że z moich oczy prawie leciały wodospady gdy tylko Tae lekko się uśmiechnął i położył ciepła dłoń na mojej. Rzuciłem się na niego i bardzo mocno przytuliłem.
-T-taehy-yung! Nigdy więcej nie rób tak! Rozumiesz!? Następnym razem nie dam sobie rady!-zaniosłem się znów płaczem i pociągnąłem nosem.
-Nie będzie następnego razu, przysięgam króliczku.-szepnął i odwzajemnił uścisk.

———————
No i wracamy z opowiadankiem :3 mam nadzieje, że nadal się podoba ❤️❤️

Someone loves you [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz