Sarhoş

19.9K 731 289
                                    

Bölüm Şarkısı: Three  Days Grace- Animal I Have Become

Sarılıp yatmak mümkün değil bende senden kalan hayâle. 
Halbuki sen orda, şehrimde gerçekten varsın etinle kemiğinle 
ve balından mahrum edildiğim kırmızı ağzın, kocaman gözlerin gerçekten var 
ve âsi bir su gibi teslim oluşun ve beyazlığın ki dokunamıyorum bile... 

(Nazım  Hikmet Rubailer -5)

💫

Çok küçükken çok çok küçükken bir uçurtma yaptığımı hatırlıyordum.Hayır hayır öyle süslü püslü bir şey değildi.Bir şeffaf poşetin ucuna ip geçirip onu sokakta aşağı yukarı koşarak havalandırmaya çalışıyordum.

Öyle ki akşama kadar kan ter içinde kalmama rağmen poşet santim yerden yükselmiyordu.Sinirle poşete dönerek öyle bir bakmıştım ki bir anda olduğum sokakta çok büyük rüzgarlar esmeye başlamış ve poşet havalanmıştı.

Bu benim diğerleri gibi olmadığımı anladığım en belirgin anılarımdan biriydi.

Aynaya düşen yansımamı izlerken hafifçe gülümsedim.

Somebody get me through this nightmare
I can't control myself

Bilgisayarımdan  çıkan şarkı düşük  ses  ile odamı doldururken  bir nebze huzurlu hissediyordum.

Tam bir haftadır Bars'ı  görmediğimi unutursam tabi.Bir haftadır ona neden o çocuğu dövdüğünü sormak istiyordum fakat ortalıklarda  yoktu .Ne okulda vardı ne eve geliyordu.Hali ile onu görmediğim  en uzun zaman dilimlerinden  birini yaşıyordum .

Günlerdir yaptığı şeyi  sorguluyordum. Neden o çocuğu dövmüştü? Beni umursadığını sanmıyordum  fakat annemin  lafı ile de benimle ilgilenecek  değildi  ya.Kendi kendime kurduğum  düşünceleri elimin  tersi ile ittim. Bunu ona sorabilirdim. Tabi bana cevap vermeye tenezzül  ederse.

Dışarıdan  gelen bir ses ile bilgisayarıma  uzanıp müziği  kapattığımda  anahtarın  tıkırtılarını duymuştum.

Yerimden kalkıp odamın  kapısını açtığımda dış kapı açıldı. Sendeleyerek  içeriye giren Bars ile gözlerimiz kesiştiğinde kısa bir an duraksadı fakat hemen sonra dengesini  kaybederek  yere düştü .İri cüssesi öylece yere düştüğünde kanında alkol gezindiğini anlamıştım.

Hızla ona doğru  ilerlediğimde  düşmesini umursamadan  bana bakıyordu.

"İyi misin ?"

Sorumu  yanıtsız bırakarak bana bakmaya devam ettiğinde  oflayarak  eğildim .

"Oradan  kalkmayı düşünüyor musun ?"

Kafasını sallayarak kenara tutunduğunda zor da olsa kalkabilmişti . Alkolün  kokusu üzerinden buram buram gelirken  dış kapıyı kapattım .Evde Kulis'in olmaması iyi olmuştu bunun için onunla tartışabilirdi.

"Odana çıkabilecek  misin ?"

Düşecek gibi durduğu  için her an tetikte  bekliyordum.Sanki koca adamı tutabilecektim de...Gözleri bacaklarıma  kaydığında  kısa şortumdan dolayı  tamamen  açıkta kalan protez  bacağıma baktı .

Gözlerinden geçen acı beni şaşkınlığa sürüklediğinde  ifadesini  hemen topladı.

"Kendim hallederim. "

Yasak Arzu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin