Size bir hikaye anlatacağım.
Kötü ve ya iyi sonlu değil.Hayatta kalmayı başaranlar ve başaramayanlar.
Size bir gerçek fısıldayacağım.
Tarih asla iyi sonları yazmaz.
Size bir soru soracağım?
Siz bu eşikte kalsanız ne yapardınız?
Yasak bir arzu acıtan bir savaştı benim hikayem.Öyle dolu öyle boş.Öyle var öyle yoktu ki.Şimdi oturduğum koltukta dışarıdan gelen askeriyenin gürültüsü başımda ağrıya sebebiyet veriyordu.
Durgundum.Çevremdekilere tuhaf gelen gelen bir durgunluk.Zira ben evleniyordum.Sevdiğim adam ile evleniyordum.Öyleyse neden içimde bir kaosun başlangıcı vardı?Niçin kaynayan bir ateş içimi dağlıyordu?
Odanın kapısı aralandığında düşüncelerimi şimdilik bir kenara bırakıp Karan'ın babasına döndüm.
''Kusura bakma geciktim.''dedi masasının başına otururken.Herhangi bir tepkide bulunmadım.
''Seninle ilk kez tanışıyoruz.''dedi sakince.''Üzgünüm ama benden önce tanıştığın pek ben değildim.''
Kafamı salladım.Şüphelerim doğrultusunda Kansas'ta gerekli bilgiyi edinmiştim zaten.
''Öyleymiş.''dedim gözlerimi ondan ayırmadan.''Yine de beni neden çağırdığınızı anlamıyorum.''
Koltuğunda dikelip derin bir nefes aldı.Üzerinde rütbesini gösteren işaretler olan forması şık duruyordu.
''Kusura bakma düğün arifesinde buraya kadar gelmeni istemezdim ama seninle konuşmam gereken konular var.''
Kaşlarımı çattım.Tedirgindi ve kafasında soru işaretleri vardı.
''Dicka askeri üssü olarak senelerdir terörle mücadele ediyoruz.''dedi.''Ülkemizin en gizli operasyonları tam buradan yönetiliyor.Ben göreve geldiğimden beri peşinde olduğumuz bir örgüt var.''
Niçin bunları bana anlattığını bilmiyordum fakat sabırla dinlemeyi sürdürdüm.
''Çok can aldılar.Çok can yaktılar.Kadınlarımıza,
kızlarımıza saldırdılar.''Derin bir nefes aldı.
''Annen.''dedi yüreğimde ki kapanmayan yaraya bastırarak.''O ölmeden önce bir ipucu buldu.Bizde peşinden gittik.Doğru insanı bulmuş annen.Yeni düzenleyecekleri terör eylemini öğrendik.''
Karan'ın babası yerinden fevri bir hareketle kalktı.
''Senden yardım istiyorum.''dedi bir çırpıda.''Bize yardım etmelisin.''
İşte bu beklemediğim bir şeydi.
''Benden tam olarak ne istiyorsunuz?''
Terleyen avuç içlerimi dizlerime sürtüp annemi anarak sulanan gözlerimle ona baktım.
''Sen yani biliyorum çok saçma ama sen güçlüsün.Onlara sahipsin.''
Biri tarafından böyle şeyleri konuşmak bana tuhaf gelmese de onlara tuhaf geliyor olacak ki gözlerinde sanki bunun saçmalık olduğunu düşünen bir ifade vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Arzu
FantasyKüçük bir çocuğa göründü canavarlar.Fısıltılar,fısıltılar. Bulacaklar kızı ,yüzlerinden kan ve irin akıtanlar. Kızı koruyor kuşların efendisi. Kızı koruyor cehennemin bekçisi.