KÖR KUYU

15.6K 669 135
                                    


Bölüm Şarkısı: Nahide Babaşlı –Anlasana

Bölüm Şarkısı: Indila-Derniere Danse

Kör bir kuyu.

Kör bir kuyu.

Zihnim defalarca onun sesini yankıladı. Burnu hemen burnuma varla yok arası temas ediyordu. Ellerimi yumruk yapmış gözlerimi onun dudaklarından sakınıyordum. Çok güzeldi. O , o kadar güzeldi ki insan kendinden utanıyordu.

''Kuyu virane bir taşı kabul etmiyorsa taş ne yapsın ?''

Aramızda ki mesafeyi çok az açtığında en azından tehlikeli bir duruma girmeyeceğimiz için sevinmiştim.

''Bu yeni mi aklına geliyor ?''

Sinirliydi. Bende sinirliydim dahası yorgun. Onun peşinden koşmaktan gocunmazdım eğer gölgesine başka birinin gölgesi devrilmeseydi.

''Evet yeni geldi.''

Sesim her şeye rağmen sabitti. Başımın yanında ki avcunu kaldırıp hızla tekrar kara geçirdiğinde ona boş boş bakmayı sürdürdüm.

''O taşın oradan çıkmasına imkan yok.''

Kahve gözleri bunu diretiyordu. Ellerimi omuzlarına koyup onu ittirerek yerden kalktım.

''O zaman kuyuya küser Bars.''

Ay ışığının aydınlattığı kemikli yüzünü bana çevirdi. İfadesinden bir şeyler okuyamıyordum. Onu arkamda bırakıp kulübeye girdiğimde bir kez daha ne kadar çok üşüdüğümü fark ettim. Üzerimde ki tişörtü ıslanmıştı. Lanet herif.

Umursamadan kendimi yatağa attığımda birkaç dakika sonra onun adım seslerini kulübenin içinden duymuştum. Ona dönmüyordum. Dönersem sinirim geçerdi. Kısa bir süre sonra sobadan çıtırtılar gelmeye başlamıştı.

''Öyle yatarsan hasta olursun sobanın kenarında kuru.''

Bir de beni düşüyormuş gibi yapması yok muydu ?

''Olmaz bana bir şey.''

''Çocuk gibi davranmayı keser misin? ''

Yerimden sinirle kalkıp ona döndüğümde bir an için güleceğini sandım. Kendini çabuk toplayıp yüzündeki ifadeyi sildi.

''Gülüyor musun sen ?''

Kafasını iki yana salladığında omuz silktim. Yataktan kalkıp paytak adımlarla sobanın yanına geçtiğimde ayağımda ki protezi çıkarıp kenara koydum. Bana bakıyor muydu bilmiyordum fakat benim ona bakmaya gücüm yoktu. Bacağıma olan bakışlarından korkuyordum.

Hemen yanımda ki eski örtüyü titrek ellerimde bacağıma örttükten sonra bakışlarımı yerde tutmaya devam ettim. Ortam bir anda gerilmişti ya da ben öyle hissediyordum. İkimizde hiç konuşmadan bir süre dakikaları harcamıştık.

''Gün doğuyor arabaya geri dönelim.''

İtiraz etmek istemiyordum. Umarım annemler o evden kurtulmuşlardır.

''Arkana dön giyineceğim.''

Bars beni ikiletmeden arkasına döndüğünde üzerimde ki tişörtten kurtulup kuruyan kıyafetlerimi giydim.

''Tamamdır.''

Benim çıkardığım tişörtünü o giydiğinde bu bana tuhaf hissettirmişti. Sanki anlamış gibi bakışlarını bana kaldırdığında gözlerimi ondan çektim.

Yasak Arzu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin