❄️
Ben daha bir çocukken oyunlarımı aldınız benden.
Gücüm yetmedi size karşı durmaya.
Genç bir kızken bacağımı aldınız benden.
Gücüm yetmedi size karşı durmaya.
Annemi aldınız benden koruyamadım onu.
Gücüm yetmedi annemden akan o kanı durdurmaya.
İnançlarımı,sevgilerimi,sevdiğim insanları aldınız.Gücümden korktuğunuz için yaptınız bunu.
Ben daha sağlam kalktım ayağa, önce bacağımı aldım sizden sonra sevdiğim insanları.Annemi döndüremedim yaşama belki ama babamı almanıza izin vermeyeceğim.
Madem ki bu kadar şeyi güçten korkunuza yaptınız ben size ilk defa gücümü göstereceğim.
Korkulması gereken gücüm değil onu kullanmama beni mecbur bırakan sizlerdiniz.
Önceden.
Artık korkulması gereken bendim.
Babam için, sevdiğim adam için,bebeklerim için ve benden aldığınız bütün her şey için savaşıyorum ben.
"Neden bunu yapıyorlar?"dedim ateşe karışmış kuşlara bakarken.
"Kuşların efendisi için geldiler."dedi babam."Senin kocan için buradalar."
Kuşların efendisi.
Ben sadece normal bir insan olmak istiyorum,diyen Bars'ın yüzü aklıma düştüğünde onu bu tuhaflıklara sürüklediğim için kendimden nefret etmek işten bile değildi.
"Gidelim."dedim babama."Senin olan yere o ateşin en dibine gidelim baba."
"Kolay olmayacak."dedi babam tek solukta."Bu acıtan bir savaş olacak güzel kızım."
Zaten ne kolay olmuştu ki bizim için?Ben kolayı bilmezdim.Ben acıyı ve o acıdan beslenerek dimdik ayakta durmayı bilirdim sadece.
"teytn aun bagrobn. kemfn aun tsurikkumen."(Öldür ve gömme.Savaş ve geri dönme."
❄️
Kurak bir arazinin üstüne açılmış derin obruklar vardı cehennemin en üstünde.Alevler yer yer yukarıya fışkırıyor ve kurak toprağa düşen kıvılcımlar hemen sönmüyordu.Düştükleri yerde minik çukurlar çıkıyordu ortaya.
Cehennem köpekleri babamın arkasında sıraya girmişler bir emri bekliyorlardı.Hemen onların yanında siyah pelerinden yüzlerininin görünmesi mümkün olmayan pelerinliler duruyordu.
Burada binlerce yaratık dolusu bir ordu vardı.
"Hades bize böyle karşı koyamazsın."
İlahi güzellikte bir ses etrafa yayıldığında cehennem köpekleri hırladı.Sesin sahibini görmek istesem de nafileydi.Ses her yerdeydi.Sahibi her yerde olabilirdi.
"Benim topraklarıma izinsiz girdiniz."dedi babam."Bedeller ödetmek için vardır."
"Kızı getirmişsin."dedi ses."O bize karşı koyamaz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Arzu
FantasyKüçük bir çocuğa göründü canavarlar.Fısıltılar,fısıltılar. Bulacaklar kızı ,yüzlerinden kan ve irin akıtanlar. Kızı koruyor kuşların efendisi. Kızı koruyor cehennemin bekçisi.