Aile

8.2K 423 291
                                    


Bölüm Şarkısı: Siz seçin ben dinleyeyim.❤
💫

Gözlerimi göğe yükselttiğim de düşündüğüm kişi Bars'tı. İlk elini tuttuğum, ilk yandığım oydu. Yok, hayır ilk olması değildi aslında önemli olan. Bence mühim olan karşınızdakinin elini tuttuğunuzda bütün dünyaya meydan okuyacak bir cesaret bulmanızdı.

''Ne gülüyorsun kız?''

Onun çıplak göğsüne yasladığım yanağımı oradan azıcık bile kıpırdatmadan gözlerimi ona diktim.

''Hiç. 'dedim. Yine de hala daha iki dudağım bir araya gelmiyordu. 'Resmen Kansasta sevişip geldik."Dudaklarımın arasından büyük bir kahkaha koptu.

''Kraliçeliğimi elimden alacaklar senin yüzünden.''

Bakışları gülüşüme asılı kaldığında yutkundu. Sertçe. Konuşmayacağını sansam da konuştu.

''Ne bileyim amına koyayım akıl mı bırakıyorsun adamda?''

Kollarını sıkılaştırdığında onun göğsüne biraz daha sindim.

''Hem senin de pek bir şikâyetin yok gibiydi? 'dedi serseri bir sesle. 'Oh Bars daha hızlı sok, derken hiç düşünmüyordun kraliçelik falan.''

Ellerimle yüzümü kapattığımda ondan kaçmak için hamle yaptım fakat beni engelledi.

''Aptal. 'dedi kısık bir ses ile. 'Çok güzelsin.''

Parmaklarımı yüzümden yavaşça çektiğimde ona baktım.

''Çok güzelim değil mi?''

''Benim güzelim. 'dedi. Sabah olmasına bir iki saat vardı ve o bu saatlerde de çok güzeldi.

''O da nereden çıkmış?''

Oyunbozan sesimle ona meydan okuduğumda bana ters ters baktı fakat bu bakışları beni pek korkutmadı.

''Eğer yürümek istiyorsan kapat ağzını. 'dedi. Hemen ardından ekledi. 'Seni ters yatırır...''

Parmaklarımı bu seferde onun dudaklarına kapattığımda güldü.

''Edepsiz ağızlı. Ağzına acı biber vereceğim göreceksin.''

''Seninkini ver.''

Cidden ama cidden onun iflah olmayan bu edepsiz tavrı beni delice utandırıyor ama bir o kadarda hoşuma gidiyordu.

''Hadi uyu. 'dedi net bir ses ile. 'Kollarım bayram etsin.''

Kollarımı onun bedenine biraz daha sıkı sardım. Gözlerimi kapatıp kokusunu içime çekerken dünyanın en şanslı kişisi olduğumu düşündüm. Zira onun kollarındaydım.

Gözlerimi tekrar araladığımda Bars yanımda yoktu. Adını seslenmeme rağmen bir cevap alamamıştım. Dışarı çıkmış olabileceği düşüncesine dayanarak yataktan kalkıp etrafa bakındım. Kulübenin içi sıcaktı. Dışarıdan gelen cırlama sesleri vardı. Muhtemelen insanlar kendi aralarında eğleniyordu.Acele etmeksizin sıcak akan suyun altında bedenimi temizledikten sonra üzerime temiz kıyafetler giymiş ve saçlarımı salık bırakarak kulübeden çıkmıştım.

Yasak Arzu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin