Bölüm Şarkıları:
Rihanna-Love The Way You Lie ft.Eminem
Bars,
Sen boğazımda ki o yumrusun...
Canımı çoğu zaman yakan ama asla gitmesini istemediğim o yumru...
Babasız büyüyen kızların en büyük yarası içeride doldurulamayan o boşluk olurdu. Öyle ki kimi alıp koysan da içine dolmayan bir kör kuyudur o ...
Babam belki olsaydı bilirdim bir erkek bir kadını en güzel nasıl sevebilir.Zira bir babadan daha güzel kimse sevemezdi kızını.Benim babam yoktu bu yüzden içimde ki kuyu asla dolmayacaktı.
''Ne düşüyorsun?''dedi Bars.Bir elini yüzünün altına koymuş bana bakıyordu.Bende aynı şekilde ona.Saçları benim çekiştirmelerim sonucunda dağılmış olsalar da hala daha gözümde dünya harikası bir adamdı o.
''Eğer babam olsaydı kendimi senden koruyabilirdim.''
Kaşları ufacık çatıldı ama bunu devam ettirmeden boşta ki eli ile önüme düşen saçlarımı alıp geriye attı ve iri eli ile yanağımı okşadı.
''Baban olsaydı hiç şansım yoktu kesinlikle.''dedi.
Bu sefer de benim kaşlarım çatıldı.Babam onu sevmez miydi?
''Muhtemelen sevmezdi.''dedi.Zihnime sızmış olmasına kızsam da bir şey demeden gerisini getirmesini bekledim.
''Babalar kızlarına zarar vereceğini düşündükleri hiçbir şeyi sevmezler güzelim.''dedi usulca. Onlar için kızları her daim korunması gereken değerli bir mücevher gibidir.Kalpleri de bedenleri de.''
Ona doğru sokulup derin bir nefes aldım.Kokusu içime dolarken gülümsememek elde değildi.
''Bütün babalar mı?''
Sessiz kaldı.Sorunun cevabını ikimizde biliyorduk.Kızının başını hiç okşamamış onu sevdiğini dile getirmemiş bir baba nasıl baba olabilirdi.
''Eksikliğini hissettin mi hiç?''dediğinde kafamı hafifçe yukarıya kaldırıp ona baktım.
''Hayır.''dedim.''Bilmiyorum ki nasıl bir şey olduğunu sadece merak ederdim önceleri.''
Kafamı tekrar göğsüne gömdüğünde kıkırdadım kısık bir sesle ama dudaklarım göğsüne bastırılmış olduğu için sesim pek çıkamadı.
''Ya ....''
İtirazım ile güldüğünde kıvrılan dudaklarına hayretle bakıp ne yaptığımı bilemeden saniyeler içinde bir öpücük bıraktım.
Gözlerimiz birbirine denk düştüğünde Bars hırıltılı bir soluk aldı.Gözlerinde iki ucu cehennemden bir köprü vardı ve o beni tam ortaya oturtmuştu.
''Çok güzelsin lan.''
Nefesim kesildi gibi hissettim.Saçlarım onun yüzüne doğru düşmüştü.Bars'ın eli enseme dolandığında kafamı sertçe çekip dudaklarıma dudaklarını bastırdı.Gözleri kapanmıştı.Şaşkınlıktan sadece ona bakıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Arzu
FantasyKüçük bir çocuğa göründü canavarlar.Fısıltılar,fısıltılar. Bulacaklar kızı ,yüzlerinden kan ve irin akıtanlar. Kızı koruyor kuşların efendisi. Kızı koruyor cehennemin bekçisi.