13.Χταπόδι με βατόμουρα!!!!!!🐙

189 24 2
                                    

Jimin

"Έλα  Yoongi πήγε πρωί!"

"Τι ώρα;"

Ξέρω γω;

"Δέρμα παρά κόκαλο!"

"Καλά νορις είναι ακόμα. Κοιμήσου."

"Δεν μπορώ!"

Έβγαλα το κινητό του από την τσέπη του παντελονιού του και το άνοιξα

2:43

Εεεεεεε;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

"Oppa είναι 2 και 43!!!!!"

"Και πως το είδες;"

"Εεεε..... στην τσεπη του παντελονιου σου!"

"Αίσχος! Γιατί κοιμήθηκα  με το παντελόνι;"

Πήρα την Jimini απόχρωση μου και σηκώθηκα. Τράβηξα το χέρι του Yoongi όμως αρνούνταν να σηκωθεί!


Μετά από ωρα αποφασησε να σηκωθεί και πήγαμε και οι δύο στο σαλόνι.

"Μπα μπα ξύπνησαν οι ωραίες κοιμομενες;"

Ο Yoongi έκανα μια γκριμάτσα αηδίας και κοίταξε την σκάλα που συντάξει το σαλόνι από τα δωμάτια.

"Σήμερα εγώ και το αγόρι μου θα πάμε σε ένα πάρτυ και μετά θα περάσουμε μια καφτη βραδιά!!"

Στεκεί στα καλά του;

"Θα κάνω εμετό μην συνεχίσεις!"

Όμορφα!

"Εεεε....... Οκ     χεχε                       .... όμορφα............"

Εκανε μια απότομη κίνηση και με κόλλησε πάνω του. Είχα γίνει ποιο Jimini από Jimini!!!!!

Άρχησε να με φυλάει και το φιλί μας γινόταν όλο και ποιο βαθύ. Μου άρεσε αλλά ήταν άβολα. Δεν μου αρέσει να έχω κοινό!

Ο Seughan κράτησε το στόμα του και πήγε στο μπάνιο.

Έσπασα το φιλί και έμεινα να κοιτάζω τον Yoongi.

"Γιατί;"

Μου εκλησε το μάτι. Αυτόματα μου ήρθαν όλες οι αναμνήσεις από το σχολείο.. Τότε που δεν ήξερα πως με θέλει και έλεγα βλακείες.  Τότε.

"Εντάξει το έπιασα το υπονοούμενο αλλά σε παρακαλώ Yoongi σε λίγο θα φεύγω!"

Εκεινος έπιασε το χέρι μου και με πήγε στην κουζίνα. Καλή η αγάπη και ο έρωτας αλλά και η πείνα πείνα!!!!!!!!!!

"Τι θα φας ;"

Καλή ερώτηση!

""Ότι φας κ'εσύ!"

Τώρα μάλιστα!

*Και αν εκείνος τρώει χταπόδι με βατόμουρα για πρωινό θα φας κ'εσύ;*

*Μια καλή σχέση απεργεί θυσίες!*

*Θα ξεράσω *

*Πηγενε να ησυχασω!*

"Τι θα έλεγες για παγωτό; Είμαι άσχετος στην κουζίνα!Μαγειρεύει ο Seughan!"

"Εννοείται!!"

*Παγωτό ωραιότατο!*

πήρε το χέρι μου και το έβαλε στην τσέπη του φούτερ του. Βγήκαμε από την εξώπορτα και μετά πήγαμε στο πάρκο την γειτονιάς.

"Τι γεύση θέλεις;"

*Χταπόδι με βατόμουρα *

"Χταπόδι με βατόμουρα!"

τι είπα μόλις τώρα;

"Ε;"

"Εεεε εννοώ....... εεεέεε...............ε........ε. ..................................................................εεεεεεε..ε.ε.ε..."

"Σοκολάτα;"

"Μέσα!"

With u [Finished]Where stories live. Discover now