"Τι θα λέγατε για 방탄소년단;"
Πρότεινε ο Namjoon
Τελικά εγηνε εκείνος leader
[•••]
Άργησαν να συζητούν για κάτι συμβόλαια και πνευματικά δικαιώματα... Όλα αυτά με έκαναν να έχω πονοκέφαλο! Ένοιωσα κάπως περίεργα σαν να μου έδωσαν μια μπουνιά στην κοιλία και μετά ήθελα να πάω κοντά στον Yoongi ....... Τι στο καλό μου συμβαίνει;;;; Ανατρίχιασα και αρχησα να ζαλίζομαι.
"Συγγνώμη θα μπορούσα να πάω λίγο έξω χτυπάει το κινητό μου.."
"Πήγαινε Jimin και σε 10 λεπτά να είσαι πίσω!"
Μου είπε ο Yoongi. Oppa θέλω κ'εσυ να έρθεις!
Σηκώθηκα και στάθηκα στα πόδια μου. Αρχησα να ζαλίζομαι χειρότερα και να πονάει ακόμα περισσότερο η κοιλιά μου. Βγήκα έξω και κάθησα κάτω ακουμπώντας την πλάτη μου στον τοίχο έξω από την αίθουσα όπου ηταν μαζεμένοι όλοι οι διάσημοι. Πήρα το κινητό μου στα χέρια μου και το ανοιξα, προσπάθησα να στείλω μυνημα στον Yoongi όμως τα δάχτυλα μου δεν πατούσαν τα σωστά πλήκτρα και ετσι τον πήρα τηλέφωνό.
Yoongi
Ο Jimin είναι έξω μόνος του. Όταν έφευγε παρατήρησα μια μικρή δυσκολία στο περπάτημα του . Το τηλέφωνο μου χτύπησε και όλοι με κοίταξαν.. Τι μπορεί να θέλει;
"Συγγνώμη με χρειαζεται ο Sejin!"
Βγήκα έξω γρυγορα και βρήκα τον Jimin να κάθετε έξω ακουμπώντας την πλάτη του στον τοίχο.
"Yoongi... Δεν αντέχω άλλο.. Πονάω και ζαλίζομαι!"
Αρχησε να τρέμει άνω εγώ είχα φρικάρει! Τον πήρα αγκαλιά με Το γνωστό στιλ νύφης και τον πήγα στις τουαλέτες. Κλείδωσα και τον ακούμπησα πάνω στις βρύσες.
"Μην ανησυχείς.. Τώρα θα σου περάσουν όλα!"
Του έβγαλα την μπλούζα και αρχησα να τον φιλάω παθιασμένα, εκείνος μπήκε στο νόημα και μου έβγαλε την μπλούζα. Δεν άργησε να μου βγάλει και το παντελόνι.
Τόσο πολύ βιάζεσαι Jimin ;
Του έβγαλα το παντελόνι και μετά το εσώρουχο
[Μαζί με τους διάσημους....]
Taehyung
" Λοιπόν πρέπει να το ξεκαθαρίσουμε! Όλοι μας θα ακυρώσουμε συναυλίες, ταξίδια, φεστιβάλ.. Ότι και αν έχετε! Θα ξεκινήσουμε από την αρχή σαν συγκρότημα! Θα ξεχάσουμε τις προσωπικές επιτυχίες μας και θα δουλεύουμε σαν ομάδα! Τώρα ως συγκρότημα πρέπει να είμαστε μαζί και να προχωράμε μαζί! Όποιος δεν συμφωνεί να αποχωρήσει!"