Τραγουδι;

134 21 3
                                    

Yoongi

Το πρωί ο Jimin αργησε λίγο. Μάλλον θα τον πηρε ο ύπνος. Ο Jisua μπηκε μέσα και ηρθε προς ο μέρος μου. Κάθησε δίπλα μου και έμεινε να με κοιτάζει επίμονα στα μάτια.

Jimin

Είμαι σε φάση σοκ! Έχω αργήσει 10 λεπτά και είμαι ακόμα εδώ.  Στο σπίτι!!!!! Κατέβηκα και πήγα στο σαλόνι. Χαιρέτησα την αδερφή μου και έτρεξα για το Σχολείο. Μπήκα μέσα και βρήκα τον Yoongi και τον Jisua. Πήγα κοντά τους και πήδηξα στην πλάτη του Jisua.

"Ευχαριστούμε για το τραγούδι!!!"

"Jimin! Έλα εδώ!"

είπε ο Yoongi αυστηρά και άφησα τον Jisua. Άρχησε να γελάει ενω ο Yoongi ηθελε να με σκοτώσει..........

Όμορφα.....

"Πραγματικά το τραγούδι σου ήταν πολύ καλό.."

Αποκαλύψεις Yoongi!

"Ποιο τραγούδι;"

Εεε;

"Δεν έγραψες εσύ ένα τραγούδι και το έστειλες στη Big Hit;"

"Εγώ έγραψα ένα τραγούδι.... Αλλά δεν το έστειλα πουθενά!"

"Κάτσε πως λένε το τραγούδι σου;"

Μπορεί να μην το έστειλα αυτός!

"Tony Montana!"

Ο Yoongi είχε απελπιστεί..

"Αυτό πήραμε και εμείς κατά τις 7:30!"

Μπορεί να το είχε στείλει και να μην το θυμάται!

"Στις 7:30 έφυγε η Sumin από το σπίτι μου. Αυτή η κοπέλα ξέρει πως είμαι gay και μου την πέφτει ακόμα!"

"Η Sumin!!"

Είπαμε ταυτόχρονα εγώ και ο Yoongi..

"Λετε να το έστειλα αυτή;"

Αχ καημένε Jisua πόσο αθώος....

Τι στο καλό με έχει πιάσει;

"Πάντως είναι πολύ καλό!"

Είπε ο Yoongi.

"Σας άρεσε;"

"Ναι δεν περίμενα από εσένα κάτι τέτοιο σε είχα περισσότερο για πιο ....... Ο άντρας ο βαρύς και ασήκωτος!"

Αρχίσαμε να γελάμε, ο Yoongi απλά χαμογέλασε.. οκ Yoongi..

"Όχι δεν έχω καμία σχέση με αυτό Jimin "

Καλό αυτό..

Το κουδούνι χτυπησε και αποχωριστηκαμε τον Yoongi.

Ποοοοοοοοο ποιος κάνει πρώτη ώρα Βιολογία;

Καθίσαμε στις θέσεις μας και αρχίσαμε να χαχανιζουμε μέχρι μου μπήκε στην τάξη η καθηγητρια.






[•••]








Yoongi

Άργησαν να βγουν από τις τάξεις τους. Ο Jimin ήταν έτοιμος να κοιμηθεί, καλά βιολογία είχε πρώτη ώρα λογικό είναι! Δεν συγκρίνεται η άλγεβρα όμως με τη Βιολογία! Ευτυχώς με έσωσε το ραπ μου και δεν θα δώσω εξετάσεις στο τέλος! Καλά εγώ έχω βρει ήδη δουλειά! Ο Jisua κοιταζε τη Sumin στραβά και θυμωμένα. Αυτό είναι δικό μου!Πνευματικά δικαιώματα!!!!!!!!!!!!!!! Κάποια στιγμή ήρθε και πιάστηκε από επάνω του. Τόσο θράσος; Άσσος!

"Jisua ρώτησες τα παιδιά αν τους άρεσε το υπέροχο τραγούδι σου;"

"Ξέρεις Sumin όπου να νε έρχεται το αγόρι του Jisua και δεν νομίζω πως θα χαρι να σας βρει έτσι!"

Άλλαξε 17,7 χρώματα άφησε τον Jisua και έφυγε κάνοντας μια γκριμάτσα αηδίας.  Άντε δρόμο!

"Σοβαρά τώρα;"

"Χάρη σου έκανα!"

"Εσύ έχεις σχέση;"

Ρώτησε αδιάφορα ο Jimin.

Μα  ζε   ψουουουουουου......

"Όχι.. Είχα έναν στο προηγούμενο σχολείο αλλά ήταν έμπορος ναρκωτικών και μάζεψα τα μπογαλακια μου και έφυγα. Μαζί με τον πατέρα μου η μητέρα μου πέθανε... Την σκότωσαν !"

"Δεν είσαι μόνο Κορεάτες σωστά;"

"Όχι και μίσος Ρώσος! Έμαθα πριν λίγα χρόνια πως είχε παντρευτεί και έναν Κορεατη και είχαν δύο παιδιά αλλά μετά τους θανατωσαν, δεν ξέρω γιατί.."

Ο Jimin είχε γουρλωσει τα ματια του και είχε πάρει μια απόχρωση που δεν την συνηθίζει... Είχε γίνει κάτασπρος, καμία σχέση με το Jimini!

"Ποτέ έχεις γενέθλια;"

Ρώτησε ο Jimin

"3 Ιανουαρίου!"

"13 Οκτωβρίου!"

"Απέχουν 9 μήνες!"

Έχε χάρη να είναι αδέρφια!

"Οι δικοί μου πέθαναν .... Τιμωρήθηκαν με θανατική ποινή γιατί προσπάθησαν να με σκοτώσουν!"

"Γιατί ήθελαν να σε σκοτώσουν;"

"Άσε θα σου πω αργότερα μεγάλη ιστορία!"

Το κουδουνι ξανά χτύπησε και πήγαμε στις τάξεις μας.

Όχι ρε γυμναστική!

Εύχομαι να πέθανε! Να αρχησει να βρέχει,να της πέσει το σχολείο στο κεφάλι.... Κάτι να πάθει!

Ρε συ εκεί πάνω τι σου έκανα την μάνα σου σκότωσα;

With u [Finished]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora