32. Δεν σας υποσχόμαστε τίποτα.

151 21 0
                                    

Η πόρτα άνοιξε και ο Imin μπήκε μέσα κάνοντας μικρά και σταθερά βήματα με τις παντοβλιτσες του, που τον έκαναν να δείχνει αξιαγάπητος.

"Noona!"

Ποιος ήρθε; Πήγε και αγκάλιασε την αδερφή του και εκείνη αρχησε να του δίνει φιλία στα μαλλιά. Αυτό με κάνει και νοιώθω άβολα... Αλλά αδερφή του είναι! Ο Jimin γελούσε με τον υπέροχο τρόπο του. Δεν ξέρω για πόσο θα το ακούω αυτό το γέλιο... Yoongi μην το σκευτεσαι αυτό!  Ο Jimin θα μείνει μαζί μου για πολύ πολύ καιρό. Θέλω να τον κάνω χαρούμενο κάθε ώρα και λεπτό της ζωής του. Αλλά θα μπορέσω;

"Oppa τι έχεις; Είσαι σαν να έμαθες πως σου απομένει μόνο ένας μήνας !"

Αυτό έκανε τα συναισθήματα μου να ξεχειλησουν ένοιωσα τα μάτια μου να γίνονται υγρά. Σηκώθηκα ορθειος, βρήκα μια καλή δικαιολογία και έφυγα όσο πιο γρήγορα μπορούσα. Δεν μπορώ να το ελέγξω! Έχω αντέξει πολλά άλλα αυτό δεν γίνεται! Άκουσα το κινητό μου να χτυπάει από την πίσω τσέπη του παντελονιού μου. Το πήρα στα χέρια μου και είδα ποιος ήταν.

Namjoon

Μακάρι να με βοηθείσει!

"Namjoon.."

"Yoongi.. υπομονή όλα θα πάνε καλά!μίλησες με τους γιατρούς;"

"Ναι Namjoon .. Τι κάνουν οι αλλοι; Είναι τουλάχιστον εκείνοι καλά;"

"Yoongi τι έχεις; Ακούγεσαι κάπως. Είσαι σίγουρα καλά εσυ;"

"N-Namjoon.."

"Yoongi .. με ακούς ακόμα; Yoongi!!!!!"

"Ναι Namjoon.. Χτες το βράδυ έγραψα κάτι στοίχους. Δεν μπορώ να κοιμηθώ. Δεν ξέρω αν είναι καλοί αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι καλύτερο.."

"Δεν είναι ανάγκη να γράφεις! Δουλειά σου είναι τώρα να είσαι κοντά στον Jimin! Α ξέχασα να σε ρωτήσω. Είναι καλός;"

"Τραγουδάει πολύ καλά έχει πολύ ωραία φωνή!"

"Δεν ρώτησα αυτό! "

"Τότε;"

"Είναι καλός; Μην μου το παίζεις το ταπεινό χαμομηλάκι κατάλαβα πως κάτι παίζει!"

"Δεν μας παρατάς ρε Namjoon;"

Του το έκλεισα και πήγα στο μπάνιο να ρίξω λίγο νερό στο πρόσωπο μου γιατί θα πέθαινα!





[•••]



Whaaaaaaaaaaaat?????????????

Πήγε κιόλας 4;

Yoongi ηρέμησε!  Όλα θα πάνε καλά. Ο Jimin κοιμάται στο κρεβάτι του σαν την ωραία κοιμωμενη. Είναι πολύ όμορφος.  Λοιπόν αύριο θα έρθει ο Jisua μεθαύριο  τα παιδιά και μετά πάει λέγοντας. Ξαυνικα μπήκε ένας γιατρός μέσα.

"Κύριε Yoongi δεν κοιμόμαστε;"

"Όχι απλώς το κάνω περπατοντας!"

"Ελάτε έχουμε να σας ενημερώσουμε για κάτι!"

"Και αν κοιμωμουν τι θα κάνατε;"

"Θα έφευγα..!"

"Πάλι καλά!"

"Λοιπόν ελάτε "



Στο ιατρείο...

"Ένα λεπτό δεν έχω καταλάβει τίποτα! Τι στο καλό έχει και γιατί δεν μπορεί να βοηθείσει η επιστήμη; Είσαστε τρελοί; Ενας άνθρωπος κινδυνεύει!"

"Κύριε Yoongi ηρέμηστε! Απλώς η  αρρώστια του Jimin είναι κάτι που δεν μπορεί να θεραπευτεί! Θα κάνουμε τα πάντα για να τον προστατέψουμε και να τον κρατήσουμε εν ζωή αλλά και πάλι δεν σας υποσχόμαστε τίποτα!

•◇•◇•◇•◇•◇•◇•◇•◇•◇•◇•◇•◇•◇•◇•◇•◇

Για σας !

Όλα καλά;

Δεν του έδωσε ο γιατρός πολλές ελπίδες του Yoongi. Λέτε να γίνει αυτό που όλοι φαντάζονται και μόλις το ακούει ο Yoongi βάζει τα κλάματα (άλλος άντρας από εκεί..) ή θα γίνει αυτό που όλοι ελπίζουν να γίνει; Σας ευχαριστώ που με έχετε στηρίξει ως εδώ και θα ήθελα να σας πω επισεις ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ για το ότι μπορείτε και διαβάζετε αυτά τα κεφάλαια!

Γεια Σας.......🙂

With u [Finished]Where stories live. Discover now