26. 방탄소년단!!

140 21 2
                                    

Jimin

Τους περιμέναμε σε μια άλλη αίθουσα η οποία είχε ένα μεγάλο μαύρο τραπέζι και πολλές ασημί καρέκλας. Ο Yoongi καθησε σε μια μεγαλύτερη καρέκλα. Ειχε φορέσει ένα σοβαρό ύφος μου εκανε τα μάγουλα μου να έχουν πάρει φωτιά!!!!!!!!!!!!!

"Oppa..."

"Μην κάνεις το λάθος και με πεις έτσι μπροστά στους άλλους!"

"Καλά....... Τι ώρα θα έρθουν;"

"Τώρα κανονικά αλλά δεν τους ξέρεις πάντα αργοπορημένοι είναι!"

Μα δεν τους Ξερω!

"Ε... Δεν τους Ξερω!"

"Σωστά!"

Χτύπησε η πόρτα και ο Yoongi τους ειπε να περάσουν. Άμεσος 5 άντρες μπηκαν μέσα. Η αλήθεια είναι πως του ψηλοξερω......... Κάθισαν στις καρέκλες και πήραν ένα σοβαρό ύφος.

"Καλησπέρα σας! Λοιπόν από εδώ είναι ο Park Jimin, συστήσου Jimin ..."

όμορφα... ε....

"Ονομάζομαι Park Jimin ..... Είμαι από την Seoul .... Είμαι 16.... Και πριν λεγες μέρες ανακάλυψαν από εδώ....... ανακάλυψε ο Yoongi ότι έχω ένα κάποιο ταλέντο.."

*Ρε Τι λες;*

*Έλα ντε..*

"Χάρηκα. Εγώ είμαι ο Jung Hoseok. J-Hope ... Είμαι ένας από τους ποιο γρήγορος ραπερ στον Κόσμο! Επισεις ο χορός μου εντιποσιαζει τα πλήθη κάθε ηλικίας! Είμαι 21 και ζω στη Seoul εδώ και 8 χρόνια!"

Ο J-Hope είναι αρκετά όμορφος! Έχει πορτοκαλί μαλλιά κάστανα μάτια μια επιβλητική μύτη . Φοράει μια άσπρη μπλούζα με ένα μαύρο τζιν και ένα μαυρο δερμάτινο μπουφάν..

"안녕하세요!Kim Seokjin! Jin.Τραγουδιστής. Έχω τραγουδήσει τα πιο απαιτητικά κομμάτια! Έχω γράψει άπειρα τραγούδια ! Μπορεί να έχεις ακούσει κάποιο! Είμαι 24 και μένα στη Seoul ..... Από τότε που με θυμάμαι!"

Αυτός έχει ροζ μαλλιά, κάστανα μάτια λεπτά φρύδια και έντονα χείλη. Φοράει ένα ροζ λεπτό φούτερ και ένα άσπρο παντελόνι.  Φαινεται αρκετά συμπαθητικός όσο και αν προσπαθεί να το παίξει το σκληρό καρύδι!

"Jeon Jungkook. Ο καυτός άγγελος! Εκτως από τις τρομερές μου φωνητικές ,χορδές ικανότητες είμαι και ο πιο καυτός, sexy τραγουδιστής της Νότιας Κορέας! Κι είμαι μόνο 17!"

Ο Jungkook δεν είναι ο πιο καυτός ή sexy όπως λέει.. τουλάχιστον για εμένα. Για εμένα είναι ο Yoongi! Έχει κάστανα μαλλιά που του πέφτουν στα μάτια του έχει λεπτά χείλη και μια ουλή στο μάγουλο. Φοράει ένα ξεσκιζμενο τζιν και ένα πουλόβερ με τρύπες.  Οκ...... Απλά γιατί μάλλον η αγέλη με τα ντοπερμαν επιτέθηκε και σε αυτόν!

" Εγώ είμαι ο Kim Taehyung!V! Μπορώ να τραγουδήσω ότι κομμάτι θέλεις με πλήρη επιτυχία! Είμαι 20 και έχω κάνει καριέρα στην Νότια Κορέα αλλά και στην Ιαπωνία, ας μην ξεχάσουμε και την Κίνα όπου εκεί έχω τραγουδήσει με πάρα πολλούς διάσημους τραγουδιστές!"

Ο V είναι γλυκούλης! Έχει ξανθά μαλλιά και μελι μάτια. Έχει μια μικροκαμωμένη μύτη και ωραία χείλη επίσης φοράει αρκετά σκουλαρίκια και έχει ένα υπέροχο χαμόγελό. Φοράει ένα τεραστειο άσπρο φουτερ και ένα απλό τζιν με τρύπες στα γόνατα. Μεγάλη ζήτηση έχουν τα τζιν!

"Kim Namjoon! Rao Monster ή  RM. Κάνω το ποιο γρήγορο ραπ σε όλη την Ασία! Όσοι προσπάθησαν να με φτάσουν στευτηκαν με πλήρη αποτυχία! Είμαι 19 κάτι επισεις που θα ήθελα να προσθέσω είναι πως δεν ραπαρω για τις θαυμάστριες αλλά μόνο και μόνο γιατί όλο αυτό με εκφράζει!"

Ο Rap monster εκπνέει έναν άλλο αέρα. Είναι κάτι διαφορετικό από τους άλλους 4! Έχει καλοσχεδιασμένα μάτια που μαζί με την εξερετικα διακριτική μύτη του και τα κόκκινα χείλη του αποτελούσαν ένα υπέροχο αποτέλεσμα! Φοράει ένα Άσπρο μπλουζάκι και ένα απλό μαύρο τζιν. Το ύφος του... Η στάση του σώματος του... Η φωνή του... Όλα φώναζαν από χιλιόμετρα πως είναι γεννημένος για να είναι το αφεντικό!

"Μήπως θα μπορούσα να μάθω τον λόγο της συνάντησης μας;"

Είπε ο Yoongi έχοντας σταυρωμένα τα χέρια του, έτοιμος να τον πάρει ο ύπνος.

"Λοιπόν.  Ο κάθε ένας από εμάς έχει τεράστιες δύναμη, Άπειρες φαν και φήμη! Αν όμως τα εφώναξε μπορείτε να φανταστείτε τι θα γίνει; Γι αυτό θα ήθελα να σας ρωτήσω αν θα θέλατε να γίνουμε συγκρότημα!"

Μίλησε ο J-Hope.. Ναι ναι ναι !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


[•••]


Κανείς δεν αρνήθηκε . Τέλεια! Αυτό είναι ένα από τα ποιο ωραία πράγματα που μου έχουν συμβεί!"

"Οκ αλλά πως θα μας λένε;"

Είπε ο Jungkook ανακατεύοντας τα μαλλιά του.

"Λοιπόν θα προτείνει ο κάθε ένας ένα όνομα και αυτός που θα προτείνει το καλύτερο θα γίνει και ο Leader!"

Είπα ντροπαλά. Ναι ένα συγκρότημα χρειάζεται και leader!

"The Bullets!"

Είπε ο J-Hope

"The aliens !"

Taehyung

"Red and wild!"

Jungkook

"Η ζωή μου η μαύρη... Δεν θέλω να γίνω Leader έχει πολλές ευθύνες!"

Οκ Oppa....

"The flowers!"

Jin

"No. 1"

Εγώ

"Τι θα λέγατε για 방탄소년단;"

Πρότεινε ο Namjoon

Τελικά εγηνε εκείνος leader

With u [Finished]Where stories live. Discover now