Jimin
Σε λίγο βγαίνουμε. Ο Namjoon, o Jin,o Taehyung, o J-Hope,o Jungkook, o Oppa και εγώ φορεσαμε τα ρούχα μας και φτιάξαμε τα μαλλιά μας. Μας έβαψαν και ζεσταναμε τις φωνές μας.
"Λοιπόν παιδιά δεν θέλω άγχος! Θα σκισουμε!"
Είπε ο Jungkook
"Δεν έχουμε άγχος!"
Είπε ο J-Hope .
"Για εμένα το λέω.."
Συμπλήρωσε ο Jungkook και όλοι αρχησαν να γελάνε. Μας έλουσε με ένα υποτιμητικό βλέμμα και καθησε σε έναν καναπέ που βρησκοταν λιγο πιο δίπλα. Έμοιαζε με ντίβα. Έχει πολύ πλάκα!
"Δεν είναι ανάγκη να αγχώνεστε! Είμαστε ήδη πολύ καλά προετοιμασμένοι.. Αλλωστε μην αγχώνεστε από τώρα έχουμε μια ώρα μέχρι να ξεκινήσουμε. "
Είπε ο Namjoom ήρεμος. Είναι πολύ καλός leader!
"Ευχαριστούμε Namjoon τώρα ηρεμησαμε!"
είπε ο Yoongi ειρωνικά. Αχ αυτή η κόντρα!
Ξαυνικα άνοιξε η πόρτα και μπηκε ο Sejin μέσα.
"Πώς νοιώθετε; Λοιπόν παιδιά θα τα πάτε περίφημα! Δεν σας φοβάμαι είσαστε γεννημένοι για τέτοια!"
Έφυγε χωρίς να ακούσει τίποτα. Δεν μπορώ να τον καταλάβω αυτόν τον άνθρωπο. Ο Yoongi με πήρε από το χέρι και πήγαμε στο δωμάτιο χορού. Αίθουσα συγγνώμη... Με εσφηξε στην αγκαλιά του και ένοιωσα πολύ ωραία!
"Μην έχεις άγχος μικρό μου mochi θα τους δείξουμε τι αξίζουμε!"
"Oppa ξέρεις.. Φοβάμαι λιγουλάκι.."
"Τι φοβάσαι Jimin;"
"Είναι η πρώτη μου φορά που θα εμφανιστώ μπροστά σε τόσο κόσμο και... Δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω.."
"Δεν είναι δύσκολο. Σκέψου πως όλες αυτές οι ARMY είναι ένας πίνακας ζωγραφικής και εσύ τραγουδάς μπροστά σε αυτόν τον πίνακα ζωγραφικής. "
"Εντάξει θα προσπαθήσω!"
Μου έδωσε ένα πεταχτο φιλί στα χείλη και πήγαμε πάλι μαζί με τους άλλους.
[•••]
Είμασταν στα παρασκήνια λίγα λεπτά πριν ξεκινήσουμε. Είμασταν πολύ άνετοι αν και είχαμε μεγάλο κοινό.
"Σε 1 λεπτό ξεκινάτε!"
Μας είπε ο Sejin.
"Λοιπόν θα σκισουμε!"
Είπε ο Namjoon
"Bangtan Bangtan BanBangtan!!!!!"
Τα φώτα άνοιξαν και μπήκαμε στη σκηνή το κοινό αρχισε να φωνάζει και αρχίσαμε να τραγουδάμε.
°¤° °¤° °¤° °¤° °¤° °¤° °¤° °¤° °¤°
안녕!
Λοιπόν Θέλω να σας πω κάτι αλλά δεν ξέρω πώς να σας το πω...
Όπως όλοι ξέρουμε κάθε αρχή έχει και ένα τέλος.. Όπως όλα τα έμβια πεθαίνουν ( οι αθάνατες Τσούχτρες είναι εξαίρεση!) ... Θα το πω!
*Με τρόπο!*
Βρισκόσαστε στο τέλος της ιστορίας!
*Το είπα!*
Τα λέμε σύντομα σε άλλη ιστορία.