Yoongi
Ξύπνησα και τον βρήκα στην αγκαλιά μου. Είναι ένα από τα ποιο γλυκά πλάσματα, ειδικά όταν κοιμάται! Δεν σηκώθηκα για να μην τον ξυπνήσω. Πρέπει να τον παραδώσω στην αδερφή του όπως τον πείρα, αλλά και πάλι θα είναι δικός μου!
*Τουλάχιστον Σου απέδειξε πως δεν του αρέσει o Jisua!*
*Προσπερναω το άκυρο σχολείο!*
του χάιδευε τα μαλλιά, έχει να ξυπνήσει αλλά αυτός τίποτα!
Αίσχος σε κόμμα έπεσε;!!!!!
Μετά από ωρα ανοιξε αργά το ένα του μάτι. Του έπιασα το χέρι και έτσι βολεύτηκε πιο καλά στην αγκαλιά μου.
"Jimin Καλημέρα!"
"Μμμμ~"
"Πώς νοιώθεις;"
"Μμμμ~"
"Είσαι καλά;"
"Μμμμ~"
"Jimin Μήπως μεταμορφώθηκες σε αγελάδα;"
"Γιατί Ρωτάς;"
"Γιατί μμμ κάνουν οι αγελάδες!"
άνοιξε απότομα τα μάτια του και ένωσε τα χείλη μας. Εμένα με είχε πιάσει νευρικό γέλιο!
Εκνευρίστηκε και δάγκωσε το κάτω χείλος μου. Δεν νομίζω πως ήταν για να του δώσω πρόσβαση. Μάλλον το έκανε για να το σταματήσω! Ακουμπησε το χέρι του στο μάγουλο μου και μετά έσπασε το φιλί."Πραγματικά ώρες ώρες πιστεύω πως είσαι ΕΝΤΕΛΟΣ ανώριμο!!"
"Ένα ανώριμο θα έκανε ότι κάναμε χτες το βράδυ;"
"Είπα ώρες ώρες!!!"
"Έπρεπε να δεις την έκφραση σου όταν άκουσες για την αγελάδα! Να μην έχω το κινητό μου να σε βγάλω μια φωτογραφία! Χαρούμενες στιγμές με το αγόρι μου."
"Booooo !!!"
Jimin
Νοιωθω σαν να έχει πέσει ένα κτίριο πάνω μου και να μην μπορώ να κουνηθώ! Ο Oppa χαμογελούσε ..
Όμορφα θα περάσουμε και σήμερα!
Κοιτούσα τον Yoongi στα ματια, χάθηκα στα κάστανα μάτια του. Μπορεί να μην είναι σπάνια, εντυπωσιακά ή αξιοθέατα αλλά κρύβουν συναισθήματα. Δεν μπορώ να αντισταθώ σε αυτά τα μάτια!
"Jimin !"
"Ναι;"
"Σ'αγαπώ!"
"Κ'εγω σ'αγαπώ Yoongi!"
[•••]
Ο Yoongi σηκώθηκε και με βοήθησε να σηκωθώ!
"Μείνε εκεί!"
Μετά από αυτο άνοιξε μια πόρτα και εξαφανίστηκε! Έμεινα να τον περιμένω.
"Jimin έλα εδώ!"
Πήγα.. Άνοιξα την πόρτα και τον βρήκα καθησμενοι σε μια μπανιέρα γεμάτη νερό και αφρό. Το δωμάτιο μύριζε το άρωμα του. Αυτή τη γλυκιά μυρωδιά που σου φτοιαχνει τη μέρα!
"Δεν θα έρθεις;"
"Μπήκα μέσα στη μπανιέρα και ξάπλωσα στην αγκαλιά του!"
Το νερό ήταν ζεστό και χαλαρωτικό. Πώς θέλεις να φύγεις μακριά του μετά απο όλα αυτά που κάνει για σένα;! Έμπλεξε το χέρι του στα μαλλιά μου. Δεν μπορώ να πω ότι ξαφνιάστηκα. Άρχησε να μου δίνει μικρά φιλία στον λαιμό μέχρι που ανέβηκα πάνω του τον πείρα αγκαλιά και με πειρε ο ύπνος! Παίζει να μη μου ξαναμιλήσει!
Yoongi
Το νερό ήταν ζεστό το ίδιο και αυτός! Τα μάγουλα του έκαιγαν, ρίχτηκε στην αγκαλια μου και κοιμιθηκε. Τι στο καλό; Μαλλον τα'παιξε από χτές! Τι να κάνουμε θα συνηθίσεις! Του πηγαίνουν τόσο πολύ τα μαλλιά του σε αυτό το κόκκινο χρώμα σε αντίθεση με το γκαζόν μου! Απορώ τι σκέφτεται κάθε φορά που με βλέπει!
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Yo σας και πάλι. Ελπίζω να σας άρεσε και αυτό το κεφάλαιο! Σε αντίθεση με το προηγούμενο αυτό ήταν παιδική χαρά! Yay♡♡
Λοιπόν βρήκα ένα θέμα για yaoi/gay ανθρώπους που τα έχουν αλλά θέλω να μου πείτε σε το σιπ να το κάνω!
Namjin
Sope
Vmin
Jikook
Yoonkook
Από αυτά !!
Δεν έχω σκοπό να τελειώσω αυτή την ιστορία αλλά επειδή αν δεν γράψω το άλλο θέμα θα το ξεχάσω καλύτερα να το αρχίσω όπου να νε....