3.Έχει κοπέλα;

416 43 1
                                    

Jimin

Σήμερα δεν αργησα να ετοιμαστώ για το σχολείο, φόρεσα σχετικά καλά ρούχα και έβαλα λίγο από το πανάκριβο άρωμα μου. Θέλω να δείχνω τέλειος μπροστά του.

Πήγα στο σχολειο και λίγο πριν μπω μέσα αντίκρισα τον Yoongi να κάθετε στο παγκάκι που καθόμουν εγώ χτές. Ένοιωσα μια ανακούφιση. Πήγα κοντά του και σήκωσε το κεφαλι του.

"Γεια σου Jimin!"Μου είπε και εγώ πλιμιριζα από συναισθήματα.

"Συγγνώμη που άργησα..."Είπα αμήχανα...

"Όχι κ'εγώ τώρα ήρθα!"

Ναι είναι τέλειος!!!!!!

"Τι κάνεις;"

"Εγώ καλά είμαι εσυ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί στέκεσαι όρθιος πάνω από το κεφαλι μου!"Μου έκανε νόημα να καθίσω και δεν αρνήθηκα άλλωστε είμαστε φίλοι....

Για εμένα είναι κάτι πολύ παραπάνω. Κάτι σαν boyfriend Ναι αυτό είναι. Όμως καλύτερα να μην το μάθει.

"Πώς πάει;" Με ρώτησε και εγώ αρχησα να ξεχιλοζω από συναισθήματα.

"Τίποτα το σημαντικό. Yoongi... πρέπει να έρθει η Παρασκευή!"Είπα και με έλουσε πάλι με το υπέροχο βλέμμα του που έδειχνε πως βαριέται τη ζωή του όμως και αυτό το κάνει τελεια.

"Θα μπορούσες να με φωνάζεις Hyung, δεν είναι ανάγκη να λες συνέχεια το όνομα μου." Τι γλυκός. Αλλά και πάλι οχι δεν θέλω να τον φωνάζω Hyung .. Oppa θέλω να τον φωνάζω!

"Εντάξει hyung."Είπα και μου έκλεισε το μάτι.

"Είσαι πολύ γλυκός."

Και εσύ εισαι τέλειος!!!!!!

"Ευχαριστώ...."Ειπα έχοντας κατακοκκινησει. Ανακάτεψε με το ένα του χερι τα μαλλιά μου και έτσι πήγαμε στην τάξη μου. Δεν βρησκοταν κάνεις μόνο κάτι κορίτσια που μολης είδαν τον hyung μου έφυγαν.

"Και τι έχετε τώρα;"Με ρώτησε και εγώ έμεινε να το σκέφτομαι.

Αλήθεια τι έχουμε τώρα;

*Ρε βλάκα Ιστορία έχετε τώρα!*

Πωωωωωωωωωωω

"Εεεε ιστορία..."

"Εμείς και πάλι γυμναστική. " Omg φανταστείτε τον Hyung να παίζει ποδόσφαιρο ή μπάσκετ.

"Καλύτερο από την ιστορία!"Είπα και κάθησε πάνω στην έδρα.

"Εντάξει αλλά εσυ δεν εχεις της ξεμυαλισμενες συμμαθήτριες σου να στηρίζουν κάθε φορά που να ζεις γκολ."

Ειλικρινά τις καταλαβαίνω απόλυτα. Όμως εκείνος δίπλα σε ποιον είναι τώρα. ;;;...

"Σε λυπάμαι!"Είπα και μου έκανε νόημα να καθίσω. Καθησα δίπλα του και εκείνος ήρθε ποιο κοντά μου. Αλήθεια αν δεν ήταν αυτός που ήταν θα τον φιλουσα.

" Το θέμα είναι πως στην ιστορία έχουμε μαθήματα ενώ στη γυμναστική Όχι!"

Ναι όντος.

Το κουδουνι χτύπησε και ο Yoongi πήγε στην τάξη του αφήνοντας με στην τάξη με τους υπόλοιπους.

Η καθηγήτρια της ιστορίας έλειπε και έτσι κάναμε κενό. Όμως ποιος ήταν στο προαύλιο;!;; ναι αυτός ακριβώς. Έπαιζαν ποδόσφαιρο και αυτός κατείχε τη μπάλα, έκανε εντιποσιακαα κόλπα και εμένα να τον θέλω ακόμα περισσότερο. Το κουδουνι δεν άργησε και ο Yoongi ήρθε κοντά μου.

"Κενό;"Ρώτησε ειρωνικά και με σήκωσε. Εγώ κοιμόμουν ομως δεν μπορούσα σε καμία περίπτωση να πω όχι. Πήγαμε στην τάξη του και αποφασησε πως ήθελε να αλλάξει μπλούζα. Ναι έκανε αυτό που όλοι φαντάζονται. Σαν να το κάνει επίτηδες για να με βασανίσει. Όμως το ποιο βασανιστικό δεν ήταν αυτό ήταν το ότι και αυτός όπως και άλλοι πολύ άνθρωποι δεν έχουν ενημερωθεί για την εύρεση της ζώνης.

Όσο εγώ απέφευγα να τον βλέπω, τόσο εκείνος ερχόταν μπροστά μου!

"Δεν νομίζω να σε πειράζει,"

Σοβαρά τώρα;

"Όχι δεν έχω πρόβλημα. "

Αν και έχω

Χαμογέλασε πονηρά και φόρεσε επιτέλους μια μπλούζα.

Καθησε δίπλα μου και έμεινε να με κοιτάζει. Ένοιωθα την καρδιά μου να χτυπάει με 1233 σφυγμούς το λεπτό.

"Δεν μπορώ να ανακαλύψω το μυστηκο της ομορφιάς Σου!"Τώρα νοιώθω περίεργα πολύ περίεργα.., τώρα τον θέλω περισσότερο.

Όμορφα.

"Jimin χαζεψες;" Καλά φάνηκε τόσο πολύ. ;

"Πετάχτηκα για λίγο στον κόσμο μου και ξανα ήρθα !"

"Και τι σκεφτόσουν;" Σοβαρά τώρα; Τι λένε τώρα;

"Εεεε... τίποτα. " Άρχησε να νε κοιτάζει με ένα πονηρό - ανακριτικό βλέμμα που με πάγωσε.

"Καλά. Ξέρεις, ξέρω τι σκέφτεσε." Εύχομαι να ξέρεις κάτι αλλο.

"Τι αλλά;"

"Θα ήθελες μετά το σχολειο να πάμε μια βόλτα;"

Σοβαρά ναιιαιαιαιια!!!!!!!!!!!!!

"Ναι !"Θέλω θέλω θέλω θέλω!!!

"Τειλεια !"

[•••]

το κουδούνι χτύπησε και η καθηγήτρια σταμάτησε το μάθημα. Τώρα βόλτα με τον Yoongi !!! Με περίμενε στην έξοδο μαζί με ένα κορίτσι.....

Έχει κοπέλα;

With u [Finished]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora