33. Απόλυτος τίποτα

130 20 1
                                    

[Έναν μήνα μετά]

Ο Yoongi είχε τρελαθεί. Δεν έτρωγε δεν έπινε καφέδες και το κυριότερο Δεν Κοιμόταν!! Από την άλλη ο Jimin κοιμόταν κανονικά, έτρωγε χάρη στον Yoongi και περνούσε ανέμελα τον χρόνο του. Κάθε πρωί ξυπνούσε με τις μεγάλες ώρες και περνούσε την ημέρα του με την συντροφιά του Yoongi και του Jisua. Τραγουδούσαν τα στιχάκια που εβρησκε ο Yoongi και ο Jisua σε όλο αυτό το χρονικό διάστημα είχε ηχογραφήσει το τραγούδι του. Το μόνο που έμενε ήταν να το τραγουδήσουν ο Yoongi με τον Jimin. Οι γιατροί ήταν πολύ αναστατωμένοι, κάθε φορά που έβλεπαν τα νέα αποτελέσματα των εξετάσεων έμεναν με το στόμα ανοιχτό μιας και ο Yoongi τους είχε βάλει το μαχαίρι στον λαιμό και δεν τους άφηνε να κάνουν βήμα χωρίς την έγκριση του. Όλα ήταν μάταια κάθε προσπάθεια των γιατρών κατέληγε να είναι απλά μια τρύπα στο νερό. Οι ωραία περνούσαν πολύ αργά και ο Yoongi προσπαθούσε να το παίξει δυνατός αλλά σε κάθε λεξη του Jimin ραγιζε και δάκρια κολλούσαν σαν ποτάμι από τα ματια του. Ήταν πράγματι πολυ σκληρό για να το αντέξει, ήταν πια πολύ αργά. Ο Jimin κοιμόταν όλο και πιο πολύ κοιμόταν τις πρωινές ώρες και ήταν ξυπνιος όλη την νύχτα μέχρι τις οχτώ όπου τον έπαιρνε ο ύπνος. Κάθε μέρα που περνούσε έσπαγε τις καρδιές των 방탄소년단 σε μικρότερα κομματάκια. Η αδερφή του Jimin δεν μπορούσε να το αντέξει και κάθε φορά που άκουγε τη φωνή του Jimin δεν μπορούσε να συγκρατήσει τα τα δάκρυά της.




1 εβδομάδα. Μόνο μια . Μια είχε μείνει και ο Yoongi ήταν πιο χάλια από ποτέ. Εκεί με νερό με το ζόρι δεν έτρωγε ούτε κοιμόταν. Είχε αδυνατίσει υπερβολικά, το είχε παρατηρήσει και ο Jimin όμως παρά τις παρατηρήσεις του ο Yoongi δεν έλεγε να τον ακούσει. Οι γιατροί είχαν σηκώσει τα χέρια ψηλά αλλά και πάλι ο Yoongi δεν τα είχε παρατήσει ήταν αισιόδοξος μέσα στη λύπη του. Ο Jisua έμενε μαζί τους ήθελε να βοηθείσει με την παρουσία του τον Yoongi αλλά δεν κατάφερνε απόλυτος τίποτα.




⊙~⊙ ⊙~⊙ ⊙~⊙ ⊙~⊙ ⊙~⊙ ⊙~⊙ ⊙~⊙ ⊙~⊙

안녕 😭😭😭😭😭😭

Συγγνώμη αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο..😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Ο Jimin...😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Αντίο 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

With u [Finished]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang