[Τριτοπροσωπη αφήγηση]
O Jimin έμεινε στο νοσοκομείο το ίδιο και ο Yoongi ο οποίος δεν είχε συνειδητοποιησει τι είχε ο Jimin και τι θα του συνέβαινε.. Ο Yoongi κοιμόταν σε μια πλαστική καρέκλα όταν έναν απο τους γιατρούς μπήκε μέσα. Ο Yoongi τινάχτηκε και ανακάτεψε τα μαλλιά του.
" Γιατρέ!"
"Καλημέρα σας κύριε Min. Πώς είναι ο Jimin; Κοιμάται Ακόμα;"
"Όχι γιατρέ ο Jimin κοιμάτε δεν τρώει και δεν έχει καθόλου ενέργεια! Σας παρακαλώ αν τον χάσω θα πεθάνω!"
Ο Yoongi ήταν έτοιμος να κλάψει η κατάσταση ήταν πολύ σοβαρή. Ο Jimin πίστευε πως είχε πάθει απλά υπερκόπωση.
"Υπομονή κύριε Min. Είναι μικρός και υπάρχουν πιθανότητες! Θα τον φροντίσουμε όσο καλύτερα μπορούμε και θα σας παρακαλούσαμε να είσαστε συνέχεια μαζί του, σας χρειάζεται!"
"Αυτό θα κάνω γιατρέ, αρκεί να είναι ο Jimin καλά! "
Ο Jimin άνοιξε τα μάτια του και κοίταξε τον Yoongi ό οποίος έκλεγε.
"Oppa γιατί κλαίς;"
"Τίποτα απλά μπήκε μια βλεφαρίδα στο μάτι μου!"
"Yoongi τώρα εγώ κοιμάμαι συνέχεια! Μήπως μου θύμωσες που σου έκλεψα το χόμπι;"
"Εγώ φεύγω σε λίγο έρχεται το πρωινό!"
Ο γιατρός έφυγε και ο Yoongi έτρεξε κοντά στον Jimin. Τον αγκάλιασε σαν να ήταν η τελευταία φορά που θα το έκανε. Ο Jimin έκανε το ίδιο όμως άρχησε πάλι να ζαλιζεται και ο Yoongi άρχισε να κλαίει πιο φανερά.
"Oppa γιατί κλαίς; Μήπως πονάς κάπου;"
"Όχι μωρό μου.. Είναι από συγκίνησή.. Ο Taehyung έγραψε ένα τραγούδι και είναι πολύ ωραίο και... γι'αυτό........"
"Είσαι πολύ γλυκούλης Oppa!"
Ο Jimin φίλησε τον Yoongi παθιασμένα. Ο Yoongi δεν φοβόταν μην κολλήσει ήταν άνετος και παραδομένος στο φιλί του Jimin. Πραγματικά δεν μπορούσε να σκεφτεί κάτι παραπάνω από τον Jimin .. Ο Jimin έσπασε το φιλί και έμεινε να κοιτάζει τον Yoongi στα ματιά. Τα μάτια του Jimin ήταν λίγο κόκκινα και φαινόταν σαν να μην έχει κοιμηθεί για κανένα μήνα αλλά μολης είχε ξυπνήσει.
"Δεν θέλω να κλαις Oppa!"
"Jimin .... Πωε νιώθεις;"
"Είμαι κουρασμένος.. Πόπο δεν είμαι εγω για τόσο σκληρή δουλειά! Πες στα παιδιά να μην ανησυχούν είμαι μια χαρά απλώς λίγο κουρασμένος! Σου και πονάει λίγο και το χερι μου από την ένεση που έχει αυτό το μπουκάλι! Πότε δεν το κατάλαβα Αυτό. Δεν φτάνει που έχω τον πόνο μου έχω και αυτό. "
"Δηλαδή που αλλού πονάς Jimin;"
"Λίγο η κοιλιά μου αλλά μην δείχνεις σημασία!"
Χάρισε στον Yoongi ένα φωτεινό χαμόγελο και άμεσος ο Yoongi τον εσφηξε στην αγκαλιά του.
"Ποτέ θα πάμε σπίτι;"
"Σου υπόσχομαι Jimin πολύ σύντομα! Θα γίνεις καλά και θα πάμε! Μόνο να γίνεις καλά! Θέλω να βάλεις τα δυνατά σου να γίνεις καλά μόνο αυτό. Μόνο αυτό θέλω από εσένα!"
Ο Yoongi άρχησε να κλαίει όμως δεν ήθελε να το δείξει στον Jimin.
"Λοιπόν Baby έρχομαι πάω λίγο στην τουαλέτα!"
"Με το πάσο σου Oppa !"
O Yoongi έφυγε απο το δωμάτιο και πηγε στις τουαλέτες του νοσοκομείου. Κλείστηκε σε μια και άρχησε να κλαίει. Ο Jimin είναι ότι πολυτιμότερο έχει και αν τον χάσει δεν θα έχει νόημα η ζωή του. Όλα αυτά βασάνιζαν το μυαλό του όμως δεν μπορούσα να παρουσιαστεί έτσι στον Jimin . Βγήκε από εκει και πηγε στην είσοδο του νοσοκομείου. Πήρε τηλέφωνο την αδερφή του Jimin τον Jisua και τα παιδιά από το συγκρότημα για να τους επισκεφτούν έτσι να φτιάξει η διάθεση του Jimin.
Ο γιατρός που εξέταζε τον Jimin τον ξαναεπιασε και άρχησε να του εξηγεί για την περίπτωση.
{°~°} {°~°} {°~°} {°~°} {°~°} {°~°} {°~°}
Γεια Σας!
Λοιπόν πρέπει να κάνω κάτι με τις ζωές τους .... Δηλαδή αυτά τα κεφάλαια θα βγαίνουν ή πολύ μελο ή κατάληψη!
Τι να σου πω Vivia0-0
Λοιπόν ελπίζω να σας αρέσει και να την διαβάζετε μην ξεχνάτε ότι σε λίγο έρχεται μια καινούρια ιστορία
Namjin!
Lets Not Fall In Love!!!!!!!!!!!!!
Bbbbbb Τα λ εμε σύντομα ☻☻☻☻☻☻