1.05.2018
Nazywam się Sonia, mam 14 lat i mieszkam w Gdańsku. Właśnie dzisiaj przeprowadzam się do Warszawy... Tak bardzo nie chcę zostawiać swoich przyjaciół. Ale nie mogę nic na to poradzić...
Jest godzina 10 i właśnie wyjeżdżam z Gdańska aby zacząć, jak mówią moi rodzice "Nowe, Lepsze Życie" Tsaa Jasnee... Jakoś mi się to nie widzi...
Mój dzisiejszy outfit składa się z białego topu, białych jeansów oraz białych vansów (tak wiem haha świetny outfit). Moja mama stwierdziła ze ta stylizacja świetnie podkreśla moje duże, czarne oczy (co?haha).
Po kilku godzinnej jeździe jesteśmy już w Warszawie. Wiedzę tłumy ludzi, którzy patrzą na mnie ze zdziwieniem... To było bardzooo dziwne uczucie.
Wraz z moimi rodzicami właśnie idziemy do naszego "nowego domu"
Po kilku minutach jesteśmy na miejscu. Zobaczyłam piękny dom z dużym ogrodem.-Moim zdaniem jest śliczny!! Soniu jak ci sie podoba?, może być?
-Jest świetny mamo!
-Chodź ocenisz kuchnię,łazienkę,salon itd... oraz najważniejsze pomieszczenie czyli twój pokój!
Po tych słowach wraz z rodzinami weszłam do środka cudownego domu.SALON
KUCHNIA
ŁAZIENKA
No i teraz przyszedł czas na mój pokój. Powoli wchodzę do pomieszczenia i widzę to...
-MAMO, TATO JEST ŚLICZNY!!
-Wiedzieliśmy, że ci się spodobaKILKA DNI PÓŹNIEJ
Dzisiaj pierwszy raz idę do mojej "nowej szkoły". Jestem bardzo zdenerwowana, ponieważ nie wiem jak zareagują na mnie moi rówieśnicy... Wstaję o 6:00 i idę do łazienki zrobić moją "poranną rutynę". Gdy już jestem gotowa do wyjścia zabieram swój plecak i idę do samochodu.
-I jak się czujesz kochanie przed pierwszym dniem w szkole?
-Bardzoo się boję mamo...
Po 5 min jazdy jesteśmy na miejscu, poczułam że robi mi się słabo...
Wchodzę do środka budynku i czuję,że wszystkie oczy skierowane są na mnie.
-Dzień dobry! Jestem dyrektorem tej szkoły, a ty jesteś tą nową uczennicą?
-Tak
-Więc tak to jest Maks i oprowadzi Cię po szkole.
Po tych słowach spojrzałam na chłopaka i lekko się uśmiechnęłam. Chciałam jeszcze zadać kilka pytań dyrektorowi, ale gdzieś poszedł ughh
-Hej jestem Maks.
- Sonia.
-Wiesz może do której klasy będziesz chodziła?
-Tak, do 7c.
Po moich slowach chłopak się cicho zaśmiał.
-Czemu sie śmiejesz? Cos nie tak?
-Niee,po prostu będziesz chodziła razem ze mną do klasy. A teraz chodź pokażę ci co i jak.
Po 30 min wiedziałam mniej-więcej co gdzie się znajduje.Pov Maks
Sonia jest bardzo miłą dziewczyną, mam nadzieję że się z nią zaprzyjaźnie.
-Sonia mam takie pytanie, czy znasz może zespół 4 Dreamers?
-Cos słyszałam, znaczy w mojej dawnej szkole laski caly czas mówiły o Tomku Gregorczyku, Szmajkowskim, Gędku.... i był chyba jeszcze jeden ale nie pamiętam jak się nazywał...
-Może Maks Więckowski?
-Takk!... Zaraz czekaj haha czy ty należysz do tego zespołu?
-Może haha
-Dlaczego nic nie powiedziałeś?!
-Czekałem na ten "idealny moment" haha, chciałabyś jutro przyjść na naszą próbę?
-Okej w sumie, dlaczego nie?
-To świetnie! Może być o 10 ?
-Ok, mi pasuje
-Do jutra!
-Hejka.Cześć to jest mój pierwszy rozdział, mam nadzieję że się spodoba.
Natt💕
CZYTASZ
Needy ||4Dreamers||
Fiksi RemajaHistoria przedstawia losy 14 letniej Soni, która spotyka jednego z członków zespołu 4Dreamers. Jak potoczy sie ta znajomość?