Di pertengahan jalan pula , ada pula bebudak ni yang pergi main mercun .
Terus entah kenapa ada jin mana yang merasuk budak tu , dia pergi lontar mercun betul - betul depan Jimin .
Mercun itu meletup menyebabkan Jimin jatuh terduduk akibat terkejut .
Walawei !
Budak ni nak ajak aku bermuay thai ke memalam buta ?
Baru je aku nak buka kaki kekuda , terus Jimin tarik telekungku menyebabkan aku jatuh terduduk sekali .
" Yah kenapa tarik telekung Lia ? Tengok dah kotor ! "
" Takpela . Senang cuci kan ? Daripada hati Lia jadi kotor sebab marahkan bebudak tu . Bukan senang nak cuci "
Allahu dia punya sentap wei menusuk kalbu bhai .
" At least diorang cakaplah minta maaf dekat Chim . Diorang hampir cederakan Chim tau ? "
" Abang , sorry . Tadi tak sempat nak buat sasaran , mercun dah nak meletup . Sorry bang "
Jimin mengangguk kemudian menoleh ke arahku sambil tersenyum .
" Mudah kan ? Dah jom . Balik nanti mandi , biar telekung tu Chim cuci kan "
" Apa kes tetiba nak cuci telekung Lia ? Lia boleh buat sendirilah "
" Chim yang jatuhkan Lia , kotorkan telekung Lia , biarlah Chim yang bersihkan balik apa yang Chim dah buat "
" Tapi Chim .. "
" Please dengar cakap Chim ? "
Aduh , dia guna perkataan magis dia tu pula !
" Okay² "
Terus pipiku dicubitnya manja haih .
Susah dapat suami cenggini , nak marah susah , nak lawan susah , nak merajuk pun susah .
YOU ARE READING
❝ 𝗥𝗔𝗠𝗔𝗗𝗔𝗡 𝗪𝗜𝗧𝗛 𝗛𝗜𝗠 ❞ ㅡ 𝗝𝗜𝗠𝗜𝗡
Humorㅡ let's create a beautiful moment in ramadan together , dear ! ♡ published on : ㅡ 1st ramadan 2018