; duapuluh 🌙

3K 467 13
                                    

" Lia free ke malam ni ? "

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" Lia free ke malam ni ? "

Aku yang masih bertelekung memandang Jungkook yang masih bersongkok .

Tak tipu , member Jimin semua hensem wei .

Cair jap aku duh .

Kitorang semua baru je habis balik berterawih berjemaah .

Riuh masjid kejap sebab member Jimin yang terlebih hensem eih . Woojin pun dua kali lima juga . Aku dengan Tasha yang jadi tukang penyampai kirim salam berjaya heh .

" Free jugakla , kenapa ? "

" Nak tahu lebih mendalam tentang bulan puasa " ujarnya sambil tersenyum memandangku . Gigi bunny dia comel je duh .

" Boleh je ! " lagi aku suka bila orang nak tahu tentang Islam .

Terus Jimin muncul macam superman .

" Kenapa minta isteri aku pula ? Aku ada kan ? "

Ala jeles pulak dia , dengan member dia sendiri pulak tu .

" Bukannya Kookie nak ambil isteri Chim jugak . Kookie pun bolehlah cari isteri macam lia eeee ! "

" Takpe Chim . Chim pun baru lagi dengan Islam kan ? Lia dengan Tasha akan cerita lebih mendalam tentang bulan puasa eh ? "

Jimin akhirnya mengangguk pasrah . Dijelingnya Jungkook seketika namun Jungkook tak ambil hati pun , dia boleh pula ejek Jimin kuat cemburu macam bebudak .

" Jimin ni , isteri dia takleh ganggu eh ? " Namjoon tiba - tiba datang menghampiri mereka .

" Mestilah ! Lia Jimin seorang je punya ! "

" Habis Jimin Lia seorang je ke punya ? Kan Jimin ada kuota empat ? " Kali ini Seokjin datang sambil menyakat Jimin .

Aku pulak nervous tunggu jawapan Jimin .

" Insha Allah , Lia Jimin seorang je punya , Jimin Lia seorang je punya ! " ujarnya lembut sambil memandangku .

Ah sudah Jimin memang sweet talker berjaya ! <3

❝ 𝗥𝗔𝗠𝗔𝗗𝗔𝗡 𝗪𝗜𝗧𝗛 𝗛𝗜𝗠 ❞ ㅡ 𝗝𝗜𝗠𝗜𝗡Where stories live. Discover now