one

949 45 23
                                    


*

**
-Wiem że mnie zdradzasz!!- krzyknął już nieźle wkurwiony Hobi.

-Przecież nigdy bym Ci tego nie zrobił!- powiedział Jimin z łzami w oczach.

-Powiedziała puszczalska szmata!- warknął.

-Już dłużej tego nie wytrzymam- wyszlochał chłopak.

-To przyznaj się w końcu że mnie zdradzasz!- odrzekł z mordem w oczach.

-Z nami koniec!!- wykrzyczał Jimin i wybiegł z domu kierując się w stronę mieszkania przyjaciela.

Suga.pov

Brałem prysznic gdy usłyszałem że ktoś wbiegł do mojego mieszkania. Ubrałem bokserki i t-shirt po czym pobiegłem w kierunku hałasu. Gdy tylko wbiegłem do salonu zobaczyłem znajomą mi postać.

Jimin siedział na kanapie zwinięty w kulkę. Gdy tylko usiadłem obok chłopaka poczułem małe rączki oplatające mnie wokół szyji

- Yoongie-usłyszałem cichutki głos przyjaciela.

-Słucham?- wymruczałem.

Jimin nie odpowiedział, tylko przytulił się do mnie mocniej i zaczął szlochać. Nie chciałem go męczyć więc podniosłem go i skierowałem się do mojej sypialni, gdy byliśmy na schodach chłopak drgnął

Pocałowałem go w czoło. Nie mogłem się oprzeć kiedy wyglądał tak słodko, jego piekne oczy które zmieniły sie w dwie kreski oraz zaróżowiona twarz -Gorączka!?-szepąłem gdy poczułem że jego czoło się "pali"

Położyłam Jimina na łóżku i pobiegłem po leki. Kiedy wróciłem do pokoju nie chciałem go budzić ale bardziej bałem się tego że mój przyjaciel zachoruje.

-Jiminie... Wstań przyniosłem Ci leki-wyszeptałem lekko go szturchajac

-Mmmm, dziękuję Yoonie-powiedział lekko nieprzytomny Jimin i odebrał ode mnie szklankę oraz tabletki.

Gdy położyłem się obok chłopaka on momentalnie wtulił się w mój tors i zasnął. Po chwili ja też odpłynołem w krainę Morfeusza

.............................................................

275 słów

Hejka to nasze pierwsze ff więc bez hejtów
Na początku krótkie rozdziały. Potem będą coraz dłuższe💕

~Busia i Daniela

I'm waiting for you | m.yg + p.jmOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz