(Figyelem! Ha egy tanárod, vagy bárki más szexuálisan zaklat, azonnal kérj segítséget!
A történetben Kakashi karaktere betegesen viselkedik. Az első részekben való nyomulását internetes zaklatókról mintáztam.
Az internet korában sajnos még elővigyázatosabbnak kell lenni. Ha nem múltál el 14 még sokkal több törvény véd, de 14 felett, ha beleegyezel képcserébe vagy visszaírsz az idősebb pasiknak, akkor ők kihasználhatják a helyzetet és komolyabb lelki és akár testi traumákat is okozhatnak neked.
Vigyázzunk egymásra és magunkra is!)
*Deidara szemszöge*
Futva szeltem át a folyosót, szívem gyorsan vert az idegességtől és a tempótól. Az ajtó előtt lefékezve még megigazítottam egyenruhám és kifújtam egy mély levegőt. Bekopogtam a terembe majd benyitottam és mélyen meghajolva kértem bocsánatot a késésemért. Kakashi-sensei csak legyintett és mondta, hogy üljek le. Minden reggel osztályfőnöki órával kezdünk. Ez nem azért van mert annyi megbeszélni valónk lenne, hanem mert össz-visz három osztály van a giminkben. A Konohai iskolák nagyon nehezek és durvák hogy úgy mondjam. Minden téren a legjobbat várják el tőled. Sok helyről próbáltak már bekerülni, de nagyon kevés embernek sikerül. Én például Szikla rejtekből jöttem el idáig. Bár javarészt csak Konohaiak vannak, de azért akad itt Esőrejteki, Homokrejteki, Hangrejteki, Ködrejteki, Sziklarejteki és Meleg vízrejteki is... Na nem úgy értem hogy homoszexuális vízrejtekiek vagy ilyesmi.. Csak szimplán ez a városuk neve.. Meleg Vízrejtek.. Szar lehet.. Na mindegy. Úgy tudom az egyetemen van egy Fű és egy Vízesés rejteki is. A Vízesés jobban hangzik mint a Meleg Vízrejtekiek.. Na mindegy! A Víz meleg, nem az ott élők!
Szőke hajamat átdobtam vállam felett és megkönnyebbülten sóhajtottam fel. Egyszer megölöm Narutot. Ha a reggeleket nem azzal kéne töltenem, hogy kirángassam a szobájából akkor időben beérnénk a suliba. Még bentot sem tudtam csinálni, mivel ma én is elaludtam, pedig ma már péntek van. A csengő megszólalt az osztály pedig pakolászni kezdett. Na igen. A sulink átka, hogy mivel kevés a diák, minden gyereknek külön órarendje van. Így minden tanár megdolgozhat rendesen a pénzéért és mivel kevesen vagyunk egy órán (nem mindig de többnyire) így könnyebben tudunk tanulni is. Maga a suli nem nehéz hisz sok segítséget kapunk a tanárainktól (nézzétek csak meg Narutot, hisz ő is itt van ebben a gimiben) inkább bekerülni volt nehéz. Az egész évet külön tanárral töltöttem nyolcadikban. Elég kemény volt megtanulni angolul és franciául, de megérte. Narutot itt ismertem meg. Egyedül lakott és alig tudta fenntartani magát. Hülye gyorskajákon élt és ugyanaz a ruha volt rajta egész héten. Jiraiya és Iruka gondoskodtak róla de nem vették magukhoz mert egyrészt nagyon nehéz kezelni a kis szöszit, másrészt nekik is van magánéletük és ezt Naruto nem akarta zavarni a jelenlétével. Naruto sokszor aludt náluk és ünnepelte velük az ünnepeket is, de nem akart hozzájuk költözni. Így kerültem én a képbe. Még olyan kis fiatal volt mikor megismertem és mivel alig bírtam fizetni a számláimat felajánlotta hogy költözzünk össze mint lakótársak. Akkor még alacsony volt és cuki, de elég gyorsan kinőtte magát.. Bár nekem még mindig az a kis srác aki volt.. Az cuki rókabajszos kölyök aki befogadott. Azonban az évek folyamán ez átment testvéri viszonyba. Nagyon szeretem a kis hülyét, de borzasztó nehéz vele néha...
- Deidara! – szólalt meg Kakashi mikor kifelé indultam. Kérdőn néztem rá. Magas alakja felém tornyosult mikor lenézett az én alacsonyabb termetemre.
- Igen sensei? – kérdeztem semleges arccal. Alapjáraton semmi bajom nem lenne vele, de...
- Hallom rontottál bioszból. Ha gondolod este átjöhetsz és segítek a tanulásban. – mondta és még maszkja alatt is láttam a mosolyát. Noss igen. Kakashi meleg mint a homokos tengerpart nyáron, mikor a legjobban süti a nap. Égetően kellemetlenül forró.. De azért szívesen átgázolnék rajta, csak sajnos követ mindenhova és azok az apró kis homokszemcsék mindenhová be akarnak férkőzni..
YOU ARE READING
Sziklarejtek árvája (ELSŐ VERZIÓ)
HumorEgy agyfasz történet, tele egy kiszámíthatatlan szöszi hangulatingadozásaival és szerelmi történetével, miközben az átlagos problémáival küzd egy kicsit sem átlagos helyzetben. Figyelem! Ha egy tanárod szavakkal és/vagy tettekkel molesztál azonnal f...