6.rész - A leleplezés.. Mit szólnak a barátok?

807 37 2
                                    


Mondtam már mennyire utálom a földrajzot? Csak mert rohadtul. A felelésem szerencsére 4-es lett de nem sokon múlt a hármas.. Ráadásul ma még nem is beszéltem Kankuroékkal. Egyáltalán miből sejti Kankurou hogy Sasori velem találkozik suli után?

- Hé Deidara! – karolta át a nyakam Hidan én pedig kérdőn néztem fehérhajú osztálytársamra. – Minden oké?

- Ja. Miért kérded? – kérdeztem összeszűkített szemekkel előre sejtve hirtelen összemelegedésünk okát.. Ráadásul szó szerint értem..

- Ne nézz már így. Csak kíváncsi voltam.

- Aha.. Te. Kíváncsi? Hmm. – húztam gúnyos mosolyra a számat mire megforgatta szemeit és halkan sóhajtva adta meg magát.

- Hallottam mikor Sasori beszélt veled telefonon. Elég könnyű volt kikövetkeztetni, hogy mit is csináltatok tegnap délután. Végre nem én vagyok az egyetlen bu.. – mondta vigyorogva én pedig ijedten fogtam be a száját.

- Muszáj ilyen hangosan mondanod? – mordultam rá ő pedig vállat vonva vigyorgott. – Ha lehet akkor ne reklámozd. – kértem elengedve a száját.

- Miért? Titkoljátok a kapcsolatot vagy mi? – kérdezte meglepetten.

- Nem erről van szó, csak még nem akarom hogy erről zengjen a suli. És kiemelném, hogy nem buzi, hanem biszex vagyok. – mondtam mire elnevette magát.

- Ugyan mindegy. Egy lány se járna olyan sráccal akit seggbe basztak. – röhögött és a legszomorúbb az egészben hogy igaza van.

- És ezt pont olyan mondja akit szintén felcsináltak. – morogtam unottan, hogy még is csak enyém legyen az utolsó szó.

- De még mennyiszer és hogyan. – sóhajtotta vágyakozva amin csak a fejemet ingattam.

- Talán ezért nincs annyi barátod. – emlékeztettem a tagadhatatlan tényre, miszerint Kimimaron kívül szinte senki sem barátkozik vele.

- Nem azért nem barátkoznak velem mert meleg vagyok hanem mert nem tudják értékelni a személyiségemet. Máskülönben ha valaki csak azért nem haverkodik velem mert buzi vagyok akkor azok nem is igazi barátok. – mondta „bölcsen".

- Igazad van. Tehát ha elmondom Kankurounak akkor rögtön sarkon fordul és ott hagy, mi? – kérdeztem kínosan mire kérdőn nézett rám. – Áu! – kaptam a fejemhez mikor Hidan kedvesen fejen csapott. – Ezt miért kellett?! – kérdeztem idegesen. Hidan komoly arccal nézett rám és egyáltalán nem tűnt játéknak amit csinált.

- Kankurou a legjobb barátod és Konan is. El fogják fogadni a homoszexuális hajlamaidat. – mondta tök komolyan én pedig értetlenül néztem rá. Noss.. kölcsön kenyér vissza jár. Jó erősen fejen vágtam mire mérgesen meredt rám – Ez mire volt jó bazdmeg?! – kérdezte idegesen.

- Ne komolykodj, nem áll jól. – hagytam ott ő pedig épp utánam akart ordítani mikor hátra pillantottam. – És kösz. – mosolyogtam rá mire értetlenül nézett rám. Majd mikor tovább indultam utánam ordított.

- Az automatához ment szöszi! – tudtam kire gondolt. Felemelve a kezem, jeleztem hogy hallottam majd az automatához vettem az irányt. Végtére is tényleg a legjobb barátom. Elfogadja majd..

- Hé Deidara. – hallottam meg Kankurou hangját. Felé fordultam majd reflex szerűen elkaptam a felém hajított üdítőt.

- Kösz. – néztem a kezemben tartott coca cola zero-ra. Leültem Kankurou mellé a padra majd kibontottam a kapott üdítőt. Kankurou maga elé bámult és nem mondott semmit. Talán először valami másról kéne beszélni.. Nem! Nyugi Deidara, el tudod mondani. – Figyi amit tegnap kérdeztél.. – kezdtem de közbe vágott.

Sziklarejtek árvája (ELSŐ VERZIÓ)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon