Konan ábrázata inkább hasonlított egy szellemre, mint Konanre.. Egy pillanatra elgondolkodtam, hogy bemerjek-e menni, vagy inkább óvatosan csúsztassam át a küszöb felett a házikat és meneküljek amíg esélyem van rá, nehogy idő előtt meghalljak. De végül félretettem bolond gondolataimat, és nagy levegőt véve beléptem a baci negyedbe.. Konan köhögve kuporgott egy karos fotelben és a jegyzeteimet másolta. Mivel láttam rajta, hogy nagyon, nagyon, de tényleg nagyon szarul van, így leültem a földre a kisasztalhoz és segítettem neki.
- És?.. Lemaradtam valamiről? – kérdezte én pedig a dinamitos tollamat csattogtatva gondolkodtam el a hét eseményeiről.. Kisvirágok hulltak az éden fekete hajkoronára, egy lány vérfagyasztó sikolya, Itachi furcsa megjelenése láttán a női budiban..
- Nem. – ráztam meg a fejem és folytattam előbbi tevékenységemet.
- Pedig esküdni mertem volna, hogy az Itachi arcán lévő karmolások tőled származnak. – nevetett rekedten.
- Most miért? Más nem csinálhatta? – kérdeztem áll-sértetten, amivel megint megnevetettem szegényt.
- Te vagy az egyetlen aki utálja. – krákogott majd az asztalkához nyúlt és nagyot kortyolt a gőzölgő teából.
- Inkább én vagyok az egyetlen aki nem fél tőle. – javítottam ki. Ajtónyitódásra kaptam fel a fejem, majd egy kómás, vörös hajú emó fiú csoszogott a mellékhelység irányába. Meghatottan elmosolyodtam. – Mindig öröm, mikor Nagatot láthatom. Hm. – minden szavamból sütött az irónia. Szellem fiú még köszönni sem szokott, soha.
- Munkát kapott, szóval most a szokásosnál is kevesebbet hagyja el a szobáját. – mondta Konan.
- Hacker munka? – kérdeztem ő pedig bólintott. A fene vigye el, hogy antiszoc létére ilyen rohadt okos... Na jó, sok antiszoc okos.. Bizonyos értelemben.. – Itt hagyom neked a füzeteket. – keltem fel a földről és elpakoltam a tollamat.
- Miért? Te hová mész? – kérdezte meglepetten.
- A művelődési házba.
- Jaa, még mindig készülődtök a jótékonysági izére? – kérdezte mire kedvtelenül bólintottam. – Naa, azért ennyire ne szeress segíteni az embereken. – nevetett ki.
- Én szívesen segítek, nem ezzel van a baj.. Hanem azzal, hogy Jégcsap is ott van. – morogtam rosszkedvűen. Mellé lépve egy puszit nyomtam a kékség homlokára. – Pihenj sokat. – köszöntem el.
- Te meg ne csinálj hülyeséget. – mondta mire léptemben vissza fordultam és mosolyogva tettem fel a nap kérdését.
- Ugyan, szoktam én hülyeséget csinálni? – kérdésemre csak felnevetett, én pedig intve egyet elhagytam a lakást. Lesiettem a lépcsőkön, majd kilépve a friss levegőre hangosan felsóhajtottam. Franc akar külön programokat Menyéttel.. Lomhán indultam meg a művház felé. Ma később kezdtünk, mert egy színjátszó csoport lefoglalta a termet és a kistermet is.. Fent meg nem akartunk festegetni. Mikor beléptem az épületbe két dologra figyeltem fel. Az egyik, hogy Sasuke és Naruto a nagyteremben ücsörögnek, ahová valamiért több sor szék is ki volt pakolva.. A másik ami feltűnt, egy gyönyörű dallam.. Zongora. A zongorista játéka könnyed volt és lágy. Vagy egy nagyon érzelmes és kedves pasi játszik vagy egy édes és gyönyörű lány. Bentebb lépve felpillantottam a színpadra amin Itachit pillantottam meg a zongorán játszani. Anyukádat!! Ez a seggfej miért ért mindenhez?! Érzelmes pasi a francokat! Hát így veri át az embereket!!! Rohadt Jégcsap! Hogy olvadnál szét magadtól te köcsög!
- Nii!! – ordított oda nekem Naruto, mire intettem nekik. Naruto mutogatott, hogy menjek oda hozzájuk és mivel látszólag ez az ifjabbik menyétnek nem tetszett, vidáman sétáltam melléjük.
DU LIEST GERADE
Sziklarejtek árvája (ELSŐ VERZIÓ)
HumorEgy agyfasz történet, tele egy kiszámíthatatlan szöszi hangulatingadozásaival és szerelmi történetével, miközben az átlagos problémáival küzd egy kicsit sem átlagos helyzetben. Figyelem! Ha egy tanárod szavakkal és/vagy tettekkel molesztál azonnal f...