---HEE-SOOK YOON AĞZINDAN ---
" ZIRR ZIRR "
" bu ne yaaa. " Saati aldığım gibi yere fırlattım bu sefer yerde çalmaya devam ediyordu. Kafamı yastığın altına koydum ve iyice kulaklarımı tıkadım. Yatakta debelenip duruyordum. Birden saat susstu.
" Ohh be sonunda ." dedim başımı yastığın alttından kaldırdım ve yastığın üstüne koyup uykuya dalmaya başladım.
" 'Ohh be ' demeyi biliyorsun ama nasıl sustu hiç bakmıyorsun hanım efendi. " başımı ssese doğru çevirdim ve söyleyen kişi tabikide ANNEM.
" Kalk hadi bakalım lisenin ilk günü geç kalmak istemezsin değil mi .?" Annem geldi ve saçımı okşayarak konuştu.
" Mmmm ( evet demek ) geç kalmak istiyorum hatta gitmek istemiyorum." Annem bir hızla ayağa kalktı topuklu ayakkabısını yere hızlıca vurdu. Ve bu vurma sesi çok tizdi.
" Hemen kalkıyorsun ve duş alıp giyiniyorsun küçük hanım kahvaltı hazır ve baban seni bekliyor." hemen oturur pozisyonu aldım.
" Yaa anne ben gitmek istemiyorum." annem ellerini beline koyup;
" Peki neden Amerikadan geldiniz burada okumak istediğinizi söylediniz . Ama neden şimdi böylesin ." birden ayağa fırladım .
" Ben duş alıyorum ve s-aadece b-burada okumak istedik yani altında y-yanlış şeyler a-arama . Seni seviyorum " anneme sarıldım ve banyoya girdim. Ben napıcam şimdi. Kesin anladı ben yalan söyleyince kekelemeye başlıyorum. Bunuda en iyi bir annem ve birde kızlar biliyor. Offf hemen duş alsam iyi olur.
******************
"She's my baby
Saehayan geu son geuttae yeah
Nuga beorin chocolate
You're walkin' into my door
Oh Yeah"
saçlarımın uçlarını dalgalandırmıştım ve bir taç taktım. O arada sevimsiz abim kapıyı tıklatı ve içeri girdi.
" Yahhh gel hadi aşağıya annem sen gelmeden yemeğe başlamıyor ." birden sinirle çantamı elime aldım ve topuklu ayakkabımı sertçe yere vurdum . Vurduktan sonra yüremeye başladım.
" İyi be geldik . Ne kadar gıcıksın var yaa." diyip alnına hafifçe vurdum ve merdivenlerden inmeye başladım . Sinirle kapıyı kapattı.
" Ben senin abinim bana nasıl vurabiliyorsun." arkamdaseslendi . Bende;
" Ne abi ama " diye dalga geçtim. Aşağıya indikten sonra yemek odasına gittim.
" Günaydın~~" diye güzel bir sesle söyledim . Önce babamı sonra annemin yanaklarından öptüm. Babam;
" Kızım bu gün çok neşelisin. Ve sesinde gayet iyi . " dedikten sonra gülümsedi.
" Saol ßaßişkoo seni çok seviyorum biliyorsun .. 'muck' ( öpücük gönderi ) " babamda bana öpücük gönderdi. Abim masaya oturdu ve hemen tıkınmaya başladı. Klasik abi işte.. lafa karışmadan durmaz.
" Yaa borazan sesi ile bir orkestra'ya katılır anca ." Bende babama şikayet ettim.
" Baba yaa ne diyor şu maymun. " dedim babamla annem gülüştüler.
" Kızım sen onu takma sesin gayet güzel istersen seni şarkıcı yapabilirim. " Bende gülümsiyerek cevap verdim.
" Saol baba liseyi bitireyim zaten olucam hah maymun sen git orkestraya davul olarak katıl." dedim güldüm ve çantamı kaptım omzuma attım sofradaki portakal suyumu kafama diktim. Bardağı sofraya koyduktan sonra .